mboost-dp1

Brugernavn, hvorfor?

Gå til bund
Gravatar #51 - plazm
24. jun. 2007 11:55
Det hele startede da jeg var 14 år gammel, og første gang skulle til et lan med nogle kammerater. Jeg hed aldrig noget i spil, normalt stod der sfdcsav på highscoreskærmen, men de andre krævede at jeg fandt et nick. Sidder så lidt og kikker, men er totalt ide løs, og på en eller anden måde kommer.....

LagkageManden

!!!!!!!!111one....
Ja, jeg ved ikke hvad der skete, men hed det et godt stykke tid, hvor jeg så kom til at spille et spil, hvor det var for langt, og jeg skifter til noget i stil med mit ynglingsvåben: Plasmaguy, men efter et år at have set andre folk spille med plasmagay, så forkortede jeg det til PlazM, da z var sejt på det tidspunkt, og det er så hængt ved, dog kun med små bogstaver :)
Gravatar #52 - mindzero
24. jun. 2007 13:19
Aner ikke hvorfor jeg hedder Dj Mortar... Har aldrig været noget der ligner en Disc Jockey og tja, har ingen forklaring :(

Bruger dog heller ikke det nick længere (kun her på newz), droppede det (bla. på irc) for 2-3 år siden og hedder nu mindzero de fleste steder (fuck nu er jeg afsløret for at reklamere for mit eget site i signaturen).

Det er lidt frustrerende med nicks, da man ikke altid bare kan skifte (fordi så ved folk ikke hvem du er) og fordi der er altid et eller andet røvhul der har det samme eller noget der ligner.
Gravatar #53 - DanaKaZ
24. jun. 2007 14:29
Tja, fandt på mit efter at have haft flere fantasi løsenavne gennem et stykke tid. Til Lan og lignende går jeg under DKZ, det sjove er altid nå folk spørger efter hvad det står for. DanaKaZ giver åbenbart mindre mening end DKZ. Oh well.
Gravatar #54 - acdcpige
24. jun. 2007 14:34
acdcpige......:) tja AC/DC lyder altid godt.
Gravatar #55 - Bjørn
24. jun. 2007 15:43
#49 Og han er et rigtigt svin... :-)
Gravatar #56 - Benjamin Krogh
24. jun. 2007 16:49
acdcpige......:) tja AC/DC lyder altid godt.

Ok. Det forklarer de første 4 karakterer. Men hvorfor "pige"?
Gravatar #57 - BluepaiN
24. jun. 2007 16:56
Havde ikke rigtig et, før jeg fik min egen comp. Og så stod jeg pludselig at skulle finde på noget at kalde mig selv. Havde så fået det "tip" af en af mine venner, at man bare skulle tage to tilfældige ord og så sætte dem sammen. Jeg rodede rundt med det og pludselig endte jeg med bluepain (senere blev det til BluepaiN, da det pludselig var mode at have store og små bogstaver) - synes selv det lød mega fedt dengang, og nu tænker jeg nærmest ikke over det. Bortset fra når ens m8s kalder en for blåsmerte når man gamer ;)
Gravatar #58 - air-ml
24. jun. 2007 17:02
Oprindeligt hed jeg Masterlooser, men med tiden gik min stavefejl op for mig. Jeg besluttede dog at beholde det for traditionens skyld. Jeg begyndte dog så småt bare at signere mig som ML og i løbet af gymnasiet var vi nogle drenge der begyndte at bruge tag'et AiR i forskellige spil.
Jeg gik på Amtsgymnasiet i Roskilde, nu kendte som Roskilde Gymnasium

Men det er historien bag air-ml
Gravatar #59 - Ronson ⅍
24. jun. 2007 17:16
#56: Piger (flertal af pige) er modsætningen til drenge. Kendes også som "kvinder" og "mænd". De to arter, om man vil, kan bl.a. kendes på kønsorganerne. Mændenes han-antennestik passer i kvindernes hun-antennestik. Manden kan også prøve kvindens f-connector, men kvinderne bliver som regel skide sure og siger det gør pænt nas.
Gravatar #60 - fidomuh
24. jun. 2007 18:05

Ah omg, jeg sidder lige og skriger af grin :D

Sad og taenkte paa at komme med praecis samme type indlaeg :D
Gravatar #61 - plazm
24. jun. 2007 18:05
#59 Fulgte du godt med i folkeskolen? Eller hvornår lærte du det der, for jeg kan intet finde i mine sexualoplysningsbøger.
Gravatar #62 - Dreadnought
24. jun. 2007 18:30
Tilføjelse til #24:
Jeg har også brugt SvedigeSvendSvapper da jeg spillede CS. :D Kan dog ikke helt huske hvordan det opstod.
Gravatar #63 - milandt
24. jun. 2007 19:37
det er mit efternavn
Gravatar #64 - sten46
25. jun. 2007 11:26
jeg er fra 1946, sten kom spontant

osprey (osprey 22 var et fly dømt til fiasko)
Gravatar #65 - Maxi paxi
25. jun. 2007 11:30
Da jeg var mindre så jeg altid fedtmule og søn, og jeg synes Max var cool og det var nemt at huske, så jeg begyndte at kalde mig det på nettet. Men så kom jeg på gymnasiet hvor en af mine venner begyndte at kalde mig Maxi paxi for at irritere mig. Pludselig var 'Max' optaget alle steder og det eneste navn jeg lige kunne komme på, som ikke var taget, var: 'Maxi paxi'.
Gravatar #66 - Norrah
25. jun. 2007 11:56
Er faktisk noget så nørdet som navnet på en bad guy i et computer spil. Men det har simpelthen bare en fantastisk klang, og han er virkelig vel portrætteret. Men er så småt gået fra det da det ikke er så "kønt" visuelt! Ellers hedder jeg også ofte Norrah (efter Norah Jones)
Gravatar #67 - gentox
25. jun. 2007 11:58
Nej, du er opkaldt efter en bad guy i et konsol spil... Ups afsløret :P
Men hvem har ikke prøvet Final Fantasy VII ;)

Edit: Og nu jeg tænker over det, blev der vist også lavet en elendig konvertering af det til PC, så lidt ret har du.
Gravatar #68 - Norrah
25. jun. 2007 12:00
#67 ganske mange mennesker faktisk! :)

lidt ala hver fjerde person du pejer på bør være en kineser! *selvom jeg syntes den fejler ret ofte, og de folk man pejer på er som reglt også altid mugne, ved ikke hvorfor?!
Gravatar #69 - Behind the scenes of Sephiroth
25. jun. 2007 12:44
Har faktisk også denne her, men gemmer den til en helt specielt dag hvor det bare passer ind Tænkte han. Men så fandt han på noget bedre at lave og forsvandt fra computeren!
Gravatar #70 - siliankaas
25. jun. 2007 12:48
Tja - GramseSpektrum.

De havde en "sang" der kørte på "Going over to Susans house I can’t be alone tonight" hvor de slutter af med at sige Silian Kaas 2500 Gramsespektrum.

En GramseFan som mig måtte jo så nuppe det navn :)
Gravatar #71 - acdcpige
25. jun. 2007 13:39
#56 fordi jeg er en pige :)
Gravatar #72 - hasher.dk
25. jun. 2007 14:58
Jeg boede i sin tid på Valmuevej med postnummer i Hampen. Det gav visse associationer blandt vennerne, så jeg blev ofte kaldt Hashbjørn (jeg hedder Asbjørn), Hasher eller bare Hash. Desværre var domænet hash.dk optaget, da jeg ville investere, så det blev hasher / hasher.dk, der sejrede.
Gravatar #73 - MiniatureZeus
25. jun. 2007 15:03
#72 hvorfor er vi her fra newz.dk ikke med på gæstelisten? :P

Men tillykke om et par uger :D

btw så går der en i min klasse som også hedder asbjørn, og fordi at vores engelsklærer skulle forengelske(?) vores navne, ja så kom han til at hedde assbear! Var han ikke så tilfreds med, men nu hedder han altså officielt Røvbjørn hvilket vores dansk lærer synes er skide sjovt :P
Gravatar #74 - themuss
25. jun. 2007 15:06
næøøøøj og så med kærlighedens farve som baggrundsfarve *sms*
Gravatar #75 - hasher.dk
25. jun. 2007 15:14
Tak! :D Der er nok ca. 350 ledige sæder i kirken, så du er da velkommen! :p
Gravatar #76 - MiniatureZeus
25. jun. 2007 15:14
Er der gratis øl og kage?
Gravatar #77 - mindzero
25. jun. 2007 15:22
newz.dk - The wedding crashers!

[spoiler]Men istedet for at komme og score damer, så drikker vi jeres cola og æder jeres kager![/spoiler]
Gravatar #78 - Benjamin Krogh
25. jun. 2007 15:46
#71 Du er tydeligvis ikke en pige. Følgende er et velkendt faktum på nettet:

"The Internet - The place where men are men, women are men, and children FBI agents"

Your call. :)
Gravatar #79 - Ronson ⅍
25. jun. 2007 15:50
#77: Jeg kan lige forestille mig 150 nørder der vælter ind og bæller cola og æder kage - og så skrider igen. Imens en eller anden passende hektisk jackass-agtig-sang på mystisk vis spiller i baggrunden..
Gravatar #80 - MiniatureZeus
25. jun. 2007 16:09
#79 i get the pic :D
Gravatar #81 - BurningShadow
25. jun. 2007 16:13
Skal vi ikke alle sammen møde op og kaste med disketter, CD'er, og DVD'er, i anledningen af at der ikke må kastes med ris? :-)
Gravatar #82 - MiniatureZeus
25. jun. 2007 16:54
hehe kan lige forestille mig når brudeparret kommer ud af kirken og 100+ nørder tyrer CD'er og DVD'er igennem luften, og et brudepar som er fulde af dybe rifter og blodet flyver overalt.
Gravatar #83 - gentox
25. jun. 2007 16:59
Har da en lille stak fejlbrændt CD/DVD skiver.
Giver gerne mit bidrag.

Jeg kan lige se det for mig, et par nørder i sort ninjadragt, med let hængemave og CD skiver som kasteskyts... Dødningene, om ikke andet for brudeparret, og lattermusklerne :)
Gravatar #84 - Ronson ⅍
25. jun. 2007 17:34
Jamen så er det vel en aftale. Hvor mødes vi? Det foregår et sted i Jylland kan jeg regne ud..
Gravatar #85 - kinaholm
25. jun. 2007 19:24
jeg har også alt for mange gamle cd og dvd compilations der bare ligger, hmm, jeg er klar !
Så kunne vi jo lige smutte forbi Bosanac når bollerne er røget ned ? :)
Gravatar #86 - BurningShadow
25. jun. 2007 19:30

Så kunne vi jo lige smutte forbi Bosanac når bollerne er røget ned ? :)
Bosanac's eller dine?
Hvis det er Bosanac's, så kan det sgu nok tage nogle år endnu ;)

Mon Bosanac skal udtales lidt i retningen af båtnak?
Gravatar #87 - kinaholm
25. jun. 2007 21:14
#86 - whatever happens first ? - Jeg skal bare have mine med 1 års privat garanti og uden 2 års reklamationsret..

Eller, bosniac ? det kunne self også (langt ude) være Bo(tt)(-s)an(x2)a - en gal typo der skulle have været bottananna ?:P
Gravatar #88 - FlowerChild
25. jun. 2007 22:11
#70 "Going over to Susans house I can’t be alone tonight"
er fra eels med Susans House, fra albummet Beautyful Freak fra 1996
Gravatar #89 - ztyle
26. jun. 2007 06:12
jeg vaglte ztyle, fordi der er en eller anden gaffel, der har oprettet sig med mit oprindelige nick "ZyX" som jeg ellers har brugt siden Pac-man
Gravatar #90 - conFen
26. jun. 2007 06:51
Det startede sådan set for lang tid siden, med nick'et "confuzeD".
Dette var grundet at jeg, lidt for tit, blev kaldt forvirret når der blev spillet noget der krævede bare en smule overblik.
Det hang så fast og da "confused" så lidt lame ud, besluttede jeg mig for at bruge det berygtede Z.
Efterhånden som tiden gik, blev jeg pænt træt af at se en masse andre der også havde brugt confuzeD/confuzed og da dette skete pænt tit blev det ændret til "conFen".
For tiden er jeg dog også begyndt at bruge "conFalicious", da det lyder meget godt :)
Gravatar #91 - siliankaas
26. jun. 2007 07:30
#88 Det er rigtigt, men Gramse havde lavet en sjav' udgave af netop det nummer, hvori Gramse nævner SilianKaas :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login