mboost-dp1
Brand i Løgstør
For nøjagtig en uge siden (21/03) brændte LOGSTOR (Løgstør Rør).
Idag (28/03) brænder Larsen Seafood.
Hvorfor har jeg svært ved at tro at det er et tilfælde at to virksomheder brænder i samme (lille) by, med så kort mellemrum?
Det er heller ikke så længe siden der var fut i et ellet andet nede ved Fakta. Godtnok ikke selve butikken, men vistnok nogle kasser lige udenfor...
Idag (28/03) brænder Larsen Seafood.
Hvorfor har jeg svært ved at tro at det er et tilfælde at to virksomheder brænder i samme (lille) by, med så kort mellemrum?
Det er heller ikke så længe siden der var fut i et ellet andet nede ved Fakta. Godtnok ikke selve butikken, men vistnok nogle kasser lige udenfor...
Det er måske BrændendeSkygge der er på spil...
Det er godt nok underligt at to industrielle bygninger bryder i brand, i samme lille by, inden for så kort tid.
Ligger der andre bygninger i samme "genre" i Løgstør? Det kan være at de står for skud.
Eller måske er det bare lidt trægt med brandsikkerhede/kontrollen af brændsikkerheden i i Løgstørs industri...
Det er godt nok underligt at to industrielle bygninger bryder i brand, i samme lille by, inden for så kort tid.
Ligger der andre bygninger i samme "genre" i Løgstør? Det kan være at de står for skud.
Eller måske er det bare lidt trægt med brandsikkerhede/kontrollen af brændsikkerheden i i Løgstørs industri...
Jeps, det er helt sikkert mig! :D
Ja, der er et par stykker. Berg og Co. + Vest-Wood + Dueplast + Probeco
Det giver dem nok at lave indtil slutningen af April, medmindre der er nogle jeg har glemt.
Ikke nok med at jeg bor i Løgstør, og hedder noget med Burning, så er solen også så kraftig at jeg har god tydelig skygge...
Ja, der er et par stykker. Berg og Co. + Vest-Wood + Dueplast + Probeco
Det giver dem nok at lave indtil slutningen af April, medmindre der er nogle jeg har glemt.
Ikke nok med at jeg bor i Løgstør, og hedder noget med Burning, så er solen også så kraftig at jeg har god tydelig skygge...
Jeg vil gerne indgå følgende vædemål så:
10.000 (odds 1,40) kr på at der brænder en butik på næste onsdag
40.000 (odds 5,60) kr på at der ikke er noget der brænder på næste onsdag
Samlet indskud 50.000
Du kan evt bare sætte de 6.000 kr jeg vinder ind på min konto med det samme, så behøver vi ikke alt det pjat med at jeg også skal sende dig penge.
Jeg vil gerne indgå følgende vædemål så:
10.000 (odds 1,40) kr på at der brænder en butik på næste onsdag
40.000 (odds 5,60) kr på at der ikke er noget der brænder på næste onsdag
Samlet indskud 50.000
Du kan evt bare sætte de 6.000 kr jeg vinder ind på min konto med det samme, så behøver vi ikke alt det pjat med at jeg også skal sende dig penge.
Jeg tror hans regnestykke ser sådan ud:
10.000 x 5,60 = 56.000
40.000 x 1,40 = 56.000
...altså at han byttede om på noget, da han lavede regnestykket.
Jeg tror hans regnestykke ser sådan ud:
10.000 x 5,60 = 56.000
40.000 x 1,40 = 56.000
...altså at han byttede om på noget, da han lavede regnestykket.
PIS! Så er vi alle medskyldige... Tror lige jeg skal have brændt min hd inden myndighederne kommer!
PIS! Så er vi alle medskyldige... Tror lige jeg skal have brændt min hd inden myndighederne kommer!
#11 for sent... De har sniffet dine data og udstedt arrestordre på dig - plus du er allerede dømt i både samfundets og lovens øjne, så du står nu til 30 år bag tremmer.. At du så indrømmer at du har tænkt dig at bortskaffe (unødvendigt) bevismateriale, gør bare sagen endnu værre :-p
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund