mboost-dp1
BEFRI DE POLITISKE FANGER!
Trodsalt kaster hun da ikke med sten og sømgrønsager ;)
Bliver dejligt ikke at høre og se billeder af hende de næste 45 dage.
Bliver dejligt ikke at høre og se billeder af hende de næste 45 dage.
Ja verden er ond, fordi *også hun*, må overholde færdselsloven.
Kællingen får taget kortet, på grund af sprutkørsel, hvorefter hun fortsætter med at køre bil. Herefter blev hun vist snuppet, og nu er det uretfærdigt, at loven gælder ens for hende.
Magen til ødelagt rigmandstøs, skal man vist lede længe efter.
Kællingen får taget kortet, på grund af sprutkørsel, hvorefter hun fortsætter med at køre bil. Herefter blev hun vist snuppet, og nu er det uretfærdigt, at loven gælder ens for hende.
Magen til ødelagt rigmandstøs, skal man vist lede længe efter.
Stakkels lille rige pige, hvor er det dog uretfærdigt at penge og magt ikke denne gang kunne hjælpe i USA - det er ellers lidt af en sjældenhed.
[offtopic]
Hvorfor tænkte jeg at themuss må have skrevet det her, før jeg gik ind i tråden? :P
[/offtopic]
Jamen hvor er det bare synd for hende, at hendes fars penge ikke kunne rede hende denne gang :P
Man må jo håbe for tøsen at det her er hendes reality call, og at hun måske vokser op efter den oplevelse.
Hvorfor tænkte jeg at themuss må have skrevet det her, før jeg gik ind i tråden? :P
[/offtopic]
Jamen hvor er det bare synd for hende, at hendes fars penge ikke kunne rede hende denne gang :P
Man må jo håbe for tøsen at det her er hendes reality call, og at hun måske vokser op efter den oplevelse.
Man må jo håbe for tøsen at det her er hendes reality call, og at hun måske vokser op efter den oplevelse.Tjoar, hun lever jo/tjener penge på at være dum. Hun har været med i et forfærdeligt tv-show og skrevet en bog for sin hund!
Anyways, synd for den rige pige, men rart at se det ikke er en sort mand som bliver smidt i fængsel, der er jo næsten ikke andre i de amerikanske fængsler og det må jo bevidne noget om deres fængselssystem!
Jeg er dog helt sikker på at hun nok skal finde en eller anden måde at tjene penge på hele denne episode; en bog, dagbog, tv-serie, film, hjemmesider, repotager, etc etc etc. Just wait and see, det kommer!
http://politiken.dk/udland/article322582.ece
Du har ret
Hun er jo blevet helt dybsindig ;-)
http://politiken.dk/udland/article322582.ece
Du har ret
»Jeg vokser som menneske og lærer af denne oplevelse«.
»Jeg er chokeret over den opmærksomhed, pressen og offentligheden giver min fængselssag. Jeg ønsker at se fremad og håber, at pressen ville fokusere på mere vigtige ting, som de mænd og kvinder der tjener vores land i Irak og andre steder rundt om i verden«, slutter Hilton i sin pressemeddelelse.
Hun er jo blevet helt dybsindig ;-)
Ja, hun kunne jo ikke gå hen og blive en "born-again" kristen.
En dyr, guldindbundet bibel er ikke så sjov, når man ikke kan læse.
Der er dog en god ting ved, at hun ikke er i fængsel: Så er der større chance for at hun bliver kørt ned.
Ja, hun kunne jo ikke gå hen og blive en "born-again" kristen.
En dyr, guldindbundet bibel er ikke så sjov, når man ikke kan læse.
Der er dog en god ting ved, at hun ikke er i fængsel: Så er der større chance for at hun bliver kørt ned.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund