mboost-dp1

ARRRGH!!!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
4. aug. 2007 20:54
Okay så er layoutet begyndt at gå mig så meget på at jeg ikke har lyst til at skrive på sitet længere... Så med mindre der er nogle gode modargumenter så er dette nok det sidste indlæg i ser fra mig. Features er ikke mere værd end Brugbarhed.

Seph.
Gravatar #2 - Bjørn
4. aug. 2007 21:16
Det´ godt du, hej!
Gravatar #3 - warren
4. aug. 2007 21:53
Jeg er heller ikke særlig tilfreds med det nye layout, og jeg har faktisk lagt mærke til at jeg så småt er begyndt at tjekke siden langt mindre ofte end før hen. Med det gamle layout kunne jeg snildt besøge siden 20 gange om dagen, nu er det formindsket ned til højst 3 gange om dagen.

Er der andre der har det på samme måde?

Jeg syntes også at have lagt mærke til at der ikke kommer så mange indlæg mere i de forskellige nyheder.

Det er fanme skræmmende at dette layout er blevet godkendt, i starten troede jeg sgu at dette var et slags hack eller noget.

Newz, lad os få det gamle layout tilbage igen, det var perfekt som det var før, det er fint at i laver nogen ekstra funktioner, men rok ikke med layoutet.
Gravatar #4 - carb
5. aug. 2007 11:57
Jeg har ændret baggrundsfarven (til #eee) vha. stylish til firefox.

Og det gør altså en KÆMPE forskel, der er ro på nu,
og jeg sidder lige så stille og tjekker sitets nye funktionalitet.

Det nye design er faktisk ikke så tosset, lige bortset fra farvevalget altså, det var godt nok stressende :)
Gravatar #5 - Djaa9
5. aug. 2007 11:59
#4 Jeg har efter inspiration fra emilsj's tråd fået lavet følgende til stylish:

@-moz-document url-prefix(http://newz.dk/) {
div.secondary_column {
width: 300px !important;
float: right !important;
margin: 0 0px 70px 0 !important;
border-left: 1px solid #b7b5a9 !important;
padding-left: 2% !important;
}
div#wrapper, div.primary_navigation, div.primary_column_extra {
background-color: #f6f6f6 !important;
}
div.primary_column {
background : #f6f6f6 url(/gfx/default/gfx_stribe_horz.gif) repeat-y 320px 0 !important;
}
div#container {
background : #f6f6f6 url(/gfx/default/gfx_stribe_horz.gif) repeat-y 320px 0 !important;
}
div.container_extra {
clear : both;
background : #f6f6f6 !important;
}
h1 {
background : #f6f6f6 !important;
}
div.forummoduls div.forummodulsextra {
background : #f6f6f6 url(/gfx/default/gfx_stribe_vert.gif) repeat-x 0 9px !important;
}
div.comment_hidden div.comment_extra,div.comment div.comment_extra {
clear: both !important;
background: #afafaf url(/gfx/default/gfx_stribe_vert_comment.gif) 0 0 repeat-x !important;
height: 17px !important;
}
a.logo {
background: url(http://www.thepage.dk/blaa/logonewzgrey.png) no-repeat !important;
}
}
Gravatar #6 - BurningShadow
5. aug. 2007 13:27

Det samme her.
Før var Newz det første site om morgenen, og det sidste om aftenen. Det er det så ikke mere...
Gravatar #7 - kinaholm
5. aug. 2007 13:37
#6 - før var det første site i browseren http://Newz.dk/forum/ - det er det så slet ikke mere.
Gravatar #8 - plazm
5. aug. 2007 14:43
Jeg tjekker også newz meget mindre nu...
Kunne nogle gange tage mig selv i at sidde og trykke f5 i håb om der kom nogen nyheder.
Det gør jeg ikke længere... faktisk er jeg oftere inde på eb.dk nu end jeg er på newz.dk...

Dog er det fordi jeg ikke har adgang til det css style jeg har lavet herhjemme andre steder, og jeg sidder og tjekker nyheder mange steder...

så newz har mistet meget credit hos mig.
Gravatar #9 - madweeser
5. aug. 2007 15:00
Tjecker stadig newz tit, men stadig med håbet om at v3 er kommet tilbage :=)

Jeg kan godt li mange af funktioner men farverne/designet kan jeg ikke holde ud
Gravatar #10 - m_abs
5. aug. 2007 15:05
jeg kan godt lide det nye. Tjekker det lige så meget som før
Gravatar #11 - XERXES
8. aug. 2007 10:32
Vanilla Newz layoutet er også lidt for klinisk til min smag, den store kontrast forskel mellem tekst og baggrund gør at man hurtigt bliver træt i øjnene af at læse på siden. Det føles næsten som at få en maglite stoppet ind i øjet. Ville det ikke være muligt at lave sådan at man inde i sin bruger kunne vælge et andet og mørkere farve tema?
Gravatar #12 - Spiderboy
11. aug. 2007 11:05
Jeg bruger Newz lige så meget som før. Men jeg har så heller ikke så store problemer med designet som mange andre har.
Gravatar #13 - Norrah
11. aug. 2007 11:17
Slettede ligesom min bruger i frustation. Men det var vidst ikke helt smart.. Derfor den hedder Norrah nu, og ikke Sephiroth.
Gravatar #14 - MiniatureZeus
11. aug. 2007 11:29
#13 du kan smelte din gamle bruger sammen med den nye.
Gravatar #15 - Norrah
11. aug. 2007 11:33
har prøvet.
Gravatar #16 - Norrah
11. aug. 2007 11:34
og selvom de er slettede kan man ikke starte en ny på sin email addrese...
Gravatar #17 - Norrah
11. aug. 2007 11:38
Skal lige siges jeg er kølet lidt ned, det var simpelthen så uoverskueligt lavet på min 15" skærm, men da jeg fik det op i 24" widescreen. Så fik jeg ikke helt så meget spat. Men jeg er stadig mega træt af det her. De har helt sikkert fået 6 i brugbarhed af mig.

Argh, og så er der en slider i bunde. Så nogle gange ser man det lige som at der mangler et par forbogstaver, eller bare et enkelt hvis man ikke er så observant. Og hvad går man så. retter det skriver indsend. Og Vola, du er nu fucked.
Gravatar #18 - vandfarve
12. aug. 2007 09:38
Jeg er også ved at dø nogen gange.

Jeg har et mindre problem, der irriterer mig grænseløst, og jeg har ikke fundet ud af princippet endnu. Hver gang man besøger en ny tråd, så starter den i bunden, hvor man kan skrive. Det er åbenbart ikke meningen, at jeg skal læse de foregående indlæg (- ingen gør det jo alligevel). Så hvis man har brug for at følge en masse links til og fra tråden, så bliver man tit sendt tilbage til toppen i stedet for det sted, som man faktisk var kommet til i tråden. Arrhhh... Når man så har vænnet sig til at hamre scrolltasten i bund, når man kommer tilbage til tråden, så starter siden sgu lige pludselig der, hvor man faktisk var kommet til. Nu må det stoppe. Og det lader bare til, at siden gør det random.

Siden hvornår er designet gået forud for funktionaliteten. Jeg er ikke meget for det, men jeg bliver nødt til at give jer ret. Jeg er slet ikke herinde så ofte som før. Den eneste fordel er lige pt., at ordlegen loader langt hurtigere.
Gravatar #19 - sKIDROw
12. aug. 2007 10:38

Jeg giver øl til den scripter, som kan give os edit funktionen tilbage.. ;)
[/Joke]
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login