mboost-dp1
Argh.. Endnu en...
Jeg fik lige denne mail med subject: Kvittering:
Ærede kunde,
Til Deres navn og adresse ankom der en pakke.
De vil få en modtagelseskvittering vedføjet til brevet.
Vær så venlig at åbne brevet og udfylde kvitteringen for at få pakken i den nærmeste FedEx afdeling.
De kan få adressen af den nærmeste FedEx afdeling på side fedex.com
Forbered en forsendelse online ved FedEx og spar på tiden, som De kan bruge til noget andet. De kan få informationer om priser, kan bestille afhentning og emballage, kan overvåge alle Deres forsendelser ved tracking dem derhjemme, osv, på fedex.com.
Registreres De nu, får De 15% rabat på FedEx Express tjenester online for 4 måneder fra registreringsdato.
Deres ærbødige,
Kundeservice
FedEx
-------------------------------------------
De er dog blevet bedre til dansk, de sataner :-P
Ærede kunde,
Til Deres navn og adresse ankom der en pakke.
De vil få en modtagelseskvittering vedføjet til brevet.
Vær så venlig at åbne brevet og udfylde kvitteringen for at få pakken i den nærmeste FedEx afdeling.
De kan få adressen af den nærmeste FedEx afdeling på side fedex.com
Forbered en forsendelse online ved FedEx og spar på tiden, som De kan bruge til noget andet. De kan få informationer om priser, kan bestille afhentning og emballage, kan overvåge alle Deres forsendelser ved tracking dem derhjemme, osv, på fedex.com.
Registreres De nu, får De 15% rabat på FedEx Express tjenester online for 4 måneder fra registreringsdato.
Deres ærbødige,
Kundeservice
FedEx
-------------------------------------------
De er dog blevet bedre til dansk, de sataner :-P
Nu er den jo så ikke fra FedEx...
Hvertfald ikke den jeg har fået, det er en skummel mail, med en .exe-fil vedhæftet.
Hvertfald ikke den jeg har fået, det er en skummel mail, med en .exe-fil vedhæftet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund