mboost-dp1

Alarm/vækkeur program?

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
18. apr. 2007 20:52
Kender I til et alarm/vækkeur-program til Win32 som også gør brug af ACPI? Så man foreksempel kan slukke computeren eller sætte den i dvale indtil et bestemt tidspunkt hvor den starter op og afspiller en irriterende lyd. Og eventuelt en sleep timer?
Gravatar #2 - arne_v
18. apr. 2007 20:56
Hvis du bare skal bruge et vækkeur - kan du så ikke bruge din mobil ?
Gravatar #3 - Dreadnought
18. apr. 2007 21:11
Bruger både mobil og clockradio. Jeg sover meget tungt. Har sovet fra min clockradio som er noget er noget af det mest støjende jeg og mine naboer kender. Og desuden så vender jeg mig til de forskellige lyde som vækkeure kan præstere. Med noget til computeren så kan man jo ændre lyden.
Gravatar #4 - NFX
18. apr. 2007 21:15
#1:
Visse bundkorts BIOS understøtter "wake on alarm", hvor man sætter et tidspunkt, og typisk også om den skal gøre det hver dag eller kun én gang, eller lignende. Det er naturligvis lidt mere besværligt, men kunne vel være en idé.
Gravatar #5 - Dreadnought
18. apr. 2007 21:28
#4 Det brugte jeg for en del år siden. Er blevet for doven til det i dag. Det har vist noget med alderen at gøre. :D
Gravatar #6 - Cyrack
19. apr. 2007 07:44
Hvis Sonic Bomb ikke kan få dig op kan vi vist godt få en læge til at afskrive dig som en grøntsag.
Gravatar #7 - gentox
19. apr. 2007 07:49
113dB :O er det overhovedet lovligt.
Damn din nabo kommer til at hade det vækkeur.
Gravatar #8 - MiniatureZeus
19. apr. 2007 08:00
#6 Sådan en er da et must i sovesale kl 5 om morgnen :P
Gravatar #9 - Dreadnought
19. apr. 2007 13:14
hehe Super Loud Ninja Alarm!!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login