mboost-dp1

- 20% på logitech.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
11. mar. 2007 16:02
fik lige en gavekode af en ven til logitech, tror han har fået den ved at spille et spil eller noget, men den virker ihvertfald meget godt og du får 20 % rabat på alt der inde

Bare skriv JELLYJUMPER i e-gavekort feltet når du checker ud...
Gravatar #2 - buch
11. mar. 2007 16:23
Ja det ser vist ud til at virke, men har lige brugt alle mine penge i går, på tv shop :D

Kan dog enlig heller ikke lige komme i tanke om at jeg mangler nogen af deres produkter for tiden.

Så skulle det da være en fjernbetjening til mit kommende multimedie center.
Gravatar #3 - Ronson ⅍
11. mar. 2007 16:49
Er det ikke lige så billigt eller billigere at købe ved en online forhandler end direkte hos logitech -20%?

Jeg har selv lige givet 688 kr for 2 sæt X-230 inkl. forsendelse fra dataworld.dk.

Det kommer til at koste det samme direkte fra logitech -20% + porto. MEN de har den ikke engang på lager.. Producenten selv..
Gravatar #4 - Ronson ⅍
11. mar. 2007 17:32
Kiggede lige på fjernbetjeninger, harmony 785 koster under 1000 kr i en anden netbutik, med rabatten trukket fra koster den 1200 kr hos logitech.
Gravatar #5 - milandt
11. mar. 2007 18:23
Hvis logitech.dk solgte deres produkter billigere end forhandlerne, så kunne det godt være at forhandlerne ikke gad være forhandlere længere..
Gravatar #6 - pyromaniac
14. mar. 2007 09:24
#1 - Han har fået koden fra et spil derinde. En af mine venner sad og spillede det i går. Rimelig steneren, men sikkert godt tidsfordriv.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login