mboost-dp1

10 stupide quotes

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
23. okt. 2007 09:42
Gravatar #2 - Spiderboy
23. okt. 2007 11:31
Et af mine yndlingscitater er den hvor George W. Bush står og vrøvler om sit decision-making job til et publikum: "My job is a decision-making job. And as a result, I make a lot of decisions. And it’s important for me to have an opportunity to speak to you and others who would be listening about the basis on which I have made decisions, to explain the philosophy behind some of the decisions I have made."

http://politicalhumor.about.com/gi/dynamic/offsite...
(når du kommer ind på siden, så scroll lidt op, så er der en video)
Gravatar #3 - MiniatureZeus
23. okt. 2007 11:33
#2 Den eneste grund til jeg ser David Letterman, er pga. George Bush citaterne :P
Gravatar #4 - Spiderboy
23. okt. 2007 11:53
Bush har dæleme også lukket meget mundlort ud gennem tiden. Jeg har slet ikke overblik over det mere. :-)
Gravatar #5 - engfeh
23. okt. 2007 12:33
"I want to thank you for taking time out of your day to come and witness my hanging.
--George w. Bush
Gravatar #6 - engfeh
23. okt. 2007 12:34
We will "use our technology to enhance uncertainties abroad."
--George w. Bush
Gravatar #7 - Spiderboy
23. okt. 2007 12:38
"I hear there's rumors on the Internets."
-- George W. Bush
Gravatar #8 - myplacedk
23. okt. 2007 16:54
Spørgsmålet er så hvor meget der gik tabt i oversættelsen. Det er ret svært at oversætte uheldige formuleringer, da en oversættelse næsten pr. definition kræver en omformulering.
Gravatar #9 - helsinghof
23. okt. 2007 17:27
Er det ikke på The Daily Show at der er "Words of wisdom" fra GWB?
Gravatar #10 - Bjørn
23. okt. 2007 18:39
Nope det er David Letterman - men mener de kalder det `Great Moments In Presidential Speeches´

Det andet var "Dr. Phil's Words of Wisdom" og begge ting er hylende morsomme.
Gravatar #11 - Mozez
23. okt. 2007 20:16
Aase D. Madsen (Dansk Folkeparti)

".... med hensyn til, hvem der kommer på bibliotekerne, og hvem der ikke kommer, er der en tabel 18 med en gruppe delt ind efter alder, og der står, at 39 pct. af den mandlige del af befolkningen aldrig kommer på bibliotekerne, og at 30 pct. af den kvindelige del af befolkningen ... aldrig kommer, og når jeg lægger mænd og kvinder sammen - det skal man være lidt forsigtig med, men på det her område tør jeg godt - så giver 39 pct. af mændene og 30 pct. af kvinderne befolkningen tilsammen, og det må være 69 pct. Tager jeg fejl?"

Kilde
Gravatar #12 - MiniatureZeus
24. okt. 2007 05:35
#11 Næsten alt hvad DF'ere siger kan jo kommer ind under stupide quotes :P
Gravatar #13 - helsinghof
24. okt. 2007 08:51

ja, det er sku rigtigt. Ikke at jeg ser Dr. Phil *host host*

Det i Daily show hedder vist "Zen moments" eller sådan noget
Gravatar #14 - engfeh
24. okt. 2007 09:20

Woooot!! Hvor helvede har hun lært [ikke] at regne!?
Gravatar #15 - helsinghof
24. okt. 2007 09:52

Villy Søvndal kan også:

Villy:
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Anders Fogh Rasmussen:

Forsvarsministeriet har oplyst følgende, hvilket jeg kan henholde mig til:

»Der er ingen specialstyrkebase under den grønlandske indlandsis.

Det kan tilføjes, at der eksisterer en militærbase i North Carolina i USA, der hedder Fort Bragg. Fort Bragg i North Carolina er kendt som en af verdens største militære baser for luftbårne enheder, hvor der er stationeret op mod 45.000 personer, inklusive amerikanske specialstyrker.«
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login