mboost-dp1
Team Fortress 2 kan få's gratis!!!
HALLØJSA DRENGE, DET HER SKAL I FAND'ME HØER!
JEG HAR SØGT I GOOGLE OM AT DOWNLOADE TF2 UDEN AT GØRE DET PÅ STEAM OG SÅ FANDT JEG DET SGU!!!!!!!
men det kræver at du har utorrent!!
kan downloades her på www.utorrent.com
resten skla jeg nok forklare senere.
JEG HAR SØGT I GOOGLE OM AT DOWNLOADE TF2 UDEN AT GØRE DET PÅ STEAM OG SÅ FANDT JEG DET SGU!!!!!!!
men det kræver at du har utorrent!!
kan downloades her på www.utorrent.com
http://www.torrentportal.com/details/1388627/TF2_N...
DE ER FORSKELLIGE HVIS JERES INTERNET IKKE ER HURTIG ELLER LANGSOM
DE ER FORSKELLIGE HVIS JERES INTERNET IKKE ER HURTIG ELLER LANGSOM
HALLØJSA DRENGE, DET HER SKAL I FAND'ME HØER!
JEG HAR SØGT I BILBASEN OM AT BORTKØRE NISSAN PRIMERA UDEN AT GØRE DET PÅ DAMP OG SÅ FANDT JEG DET SGU!!!!!!!
men det kræver at du har kobenet!!
kan bortkøres her i fredericia
JEG HAR SØGT I BILBASEN OM AT BORTKØRE NISSAN PRIMERA UDEN AT GØRE DET PÅ DAMP OG SÅ FANDT JEG DET SGU!!!!!!!
men det kræver at du har kobenet!!
kan bortkøres her i fredericia
Her er i alt fald en server list til de af jer der ikke ynder at bruge steam ;-)
http://team-fortress2.narod.ru/
http://team-fortress2.narod.ru/
elvenwar: hvad er pointen for denne tråd? At du kan køre det udenom Steam eller at man så'n bare lige kan hente det via torrents?
Off-topic:
Det er ikke for at være pernittengryn, men jeg vil mene at tråde i diverse fora bør oprettes for at skabe debat eller for at søge svar. Alt andet, som den information du kommer med, hører vist mere til på en blog eller lign. - Men det er bare min mening om fora-kutyme.
Og desuden: drop de store bogstaver, de irriterer mig -.- :P
Off-topic:
Det er ikke for at være pernittengryn, men jeg vil mene at tråde i diverse fora bør oprettes for at skabe debat eller for at søge svar. Alt andet, som den information du kommer med, hører vist mere til på en blog eller lign. - Men det er bare min mening om fora-kutyme.
Og desuden: drop de store bogstaver, de irriterer mig -.- :P
#17 :
En dude der prøvede at sælge computere herinde, ulovligt selvfølgeligt. Han var vidst et eller andet 13 år eller sådan noget.
Han havde delvist fået alle komponenterne gratis af det sted hvor hans far arbejdede, og holdt ikke skjul på det. Uden chefen vidste det selvfølgelig.
Nåh, anyways.. Han var simpelthen så dum at høre på at han til sidst blev flamet af hele newz.. Og endte med enten at blive bannet fra sitet, eller også gik han selv frivilligt. I dont know.
Han var virkelig ynnkelig at høre på. En irriterende type.
Han var desuden ikke ærlig med hans handler.
On//
Lad lige være med at piratkopiere spil .. Der gør det dyrere for alle os lovlydige der faktisk gerne vil betale ogen mennesker for at have gjort et godt arbejde.
En dude der prøvede at sælge computere herinde, ulovligt selvfølgeligt. Han var vidst et eller andet 13 år eller sådan noget.
Han havde delvist fået alle komponenterne gratis af det sted hvor hans far arbejdede, og holdt ikke skjul på det. Uden chefen vidste det selvfølgelig.
Nåh, anyways.. Han var simpelthen så dum at høre på at han til sidst blev flamet af hele newz.. Og endte med enten at blive bannet fra sitet, eller også gik han selv frivilligt. I dont know.
Han var virkelig ynnkelig at høre på. En irriterende type.
Han var desuden ikke ærlig med hans handler.
On//
Lad lige være med at piratkopiere spil .. Der gør det dyrere for alle os lovlydige der faktisk gerne vil betale ogen mennesker for at have gjort et godt arbejde.
prøv og læs følgende:
anelguso sælger evisu bukserk
michael jackson bliver muslim
anelguso sælger mp3
jeg er klar over at det er meget at læse, men det er det værd. det er nok det sjoveste newz har at byde på.
Kort sagt har elvenwar lige lavet en anelguso :)
prøv og læs følgende:
anelguso sælger evisu bukserk
michael jackson bliver muslim
anelguso sælger mp3
jeg er klar over at det er meget at læse, men det er det værd. det er nok det sjoveste newz har at byde på.
Kort sagt har elvenwar lige lavet en anelguso :)
ja, jeg er klar over at det ikke er det bedste af det bedste af anelguso, men det er værd at læse.
jeg stoppede dels fordi der var så meget at læse, og så virkede det ikke at bladre til næste side i hans bruger. :/
den side jeg kiggede på bestod kun af nogle få forskellige poster som jeg så linkede til.
ja, jeg er klar over at det ikke er det bedste af det bedste af anelguso, men det er værd at læse.
jeg stoppede dels fordi der var så meget at læse, og så virkede det ikke at bladre til næste side i hans bruger. :/
den side jeg kiggede på bestod kun af nogle få forskellige poster som jeg så linkede til.
#18-21
har lige brugt en lille times tid på at læse de tråde igennem fra anelguso. Græder snot lige nu, kan slet ikke klare det. Kæft det er humor! Tak for tipset, der er underholdning til mange timer endnu ;)
Seriøst, må beherske mig for ikke at pjaske tastaturet på min bærbar til med tårer - wtf det er langt ude
har lige brugt en lille times tid på at læse de tråde igennem fra anelguso. Græder snot lige nu, kan slet ikke klare det. Kæft det er humor! Tak for tipset, der er underholdning til mange timer endnu ;)
Seriøst, må beherske mig for ikke at pjaske tastaturet på min bærbar til med tårer - wtf det er langt ude
The Orange Box + det medfølgende gavekort er faktisk et ret genial reklamestunt. De får givet en masse HL2+Ep1 ud til en masse som ikke har fået taget sig sammen til at købe spillet, som herefter ender med at købe Ep2 med mere.
Folk som køber The Orange Box og har HL2 og Ep1 (eller kun HL2) i forvejen kan give dem væk til en som ikke har dem fra d. 10/10.
24#
jeg har haft internet i fem år og har arbejdet med torrents i lang tid,
så det ku' jeg godt bevise!
jeg har haft internet i fem år og har arbejdet med torrents i lang tid,
så det ku' jeg godt bevise!
#19 Ah ja, de tider hvor trylleklovn var == tryllebøsse* :D
At det selvfølgeligt var næsten uudholdeligt (morsomt?) måtte man jo tage med. Tror at selv staff blev røvtræt af ham. :)
* Ikke nødvendigvis udtryk for min egen personlige holdning!
At det selvfølgeligt var næsten uudholdeligt (morsomt?) måtte man jo tage med. Tror at selv staff blev røvtræt af ham. :)
* Ikke nødvendigvis udtryk for min egen personlige holdning!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Gå til bund