mboost-dp1
Salg af IBM Thinkpad T42-2373
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Da jeg skal ud og have en ny pc skal jeg af med min ellers udemærket bærbar pc fra IBM. Jeg har haft den i lidt over 1 år, og den er i så fin stand, at man ikke kan finde en eneste rids. Altså i meget fin stand/ny.
IBM T42-2373, 1,7 GHz, 768 MB Ram, 40 GB harddisk,
derudover er der DVD-afspiller, bluetooth, trådløs netværkskort og Windows XP-professional.
Udover det er der fingeraftrykslæser så man kan scanne sin finger inden windows startes, hvilket kan være en fordel.
Pengene kan indsættes på min konto og så er der mulighed for at afhente på min adresse.
Pris 5500 kr.
Jeg er villig til at forhandle om prisen.
De venligste hilsner
Morten .
IBM T42-2373, 1,7 GHz, 768 MB Ram, 40 GB harddisk,
derudover er der DVD-afspiller, bluetooth, trådløs netværkskort og Windows XP-professional.
Udover det er der fingeraftrykslæser så man kan scanne sin finger inden windows startes, hvilket kan være en fordel.
Pengene kan indsættes på min konto og så er der mulighed for at afhente på min adresse.
Pris 5500 kr.
Jeg er villig til at forhandle om prisen.
De venligste hilsner
Morten .
Der findes helst flere måder, at finde ud af det. Prøv f.eks. og download Everest Home Edition 2.20. Programmet skulle gerne også genkende dine ram.
Der findes helst flere måder, at finde ud af det. Prøv f.eks. og download Everest Home Edition 2.20. Programmet skulle gerne også genkende dine ram.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.