mboost-dp1
V/S: Lenovo Thinkpad X60s
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har igennem arbejdet fået en ny maskine, og bruger derfor ikke min X60s så meget som jeg burde, og derfor overvejer jeg at skille mig af med den.
Den indeholder følgende:
Intel Core Duo L2400 (1,66 Ghz)
2 x 1 GB PC2-5300
100 GB HD (7200 RPM)
12,1" (1024x768) Skærm
Intel A/B/G wireless og 1 GBit Ethernet
Bluetooth og fingerprint-reader.
Der er det lille batteri på.
Maskinen er fra november 2006, og der medfølger Crumpler "The Gimp" Sleeve og Plextor PX-608U DVD-Brænder.
Hvad kan jeg få for den ?
Den indeholder følgende:
Intel Core Duo L2400 (1,66 Ghz)
2 x 1 GB PC2-5300
100 GB HD (7200 RPM)
12,1" (1024x768) Skærm
Intel A/B/G wireless og 1 GBit Ethernet
Bluetooth og fingerprint-reader.
Der er det lille batteri på.
Maskinen er fra november 2006, og der medfølger Crumpler "The Gimp" Sleeve og Plextor PX-608U DVD-Brænder.
Hvad kan jeg få for den ?
Ahh, pis! Hvorfor havde du den ikke til salg for blot 5 måneder siden? Øv...
[Ontopic]
Den skulle du nok gerne kunne skrabe 6-8.500 kroner for, hvis jeg ellers kender mine dagspriser ordentligt. Selvfølgelig jo finere, jo bedre, men Lenovos bærbare er kendt for at blive brugt.
Hvad er standen, hvor lang tid kan computeren holde på én opladning osv?
[Ontopic]
Den skulle du nok gerne kunne skrabe 6-8.500 kroner for, hvis jeg ellers kender mine dagspriser ordentligt. Selvfølgelig jo finere, jo bedre, men Lenovos bærbare er kendt for at blive brugt.
Hvad er standen, hvor lang tid kan computeren holde på én opladning osv?
Jeg er meget interesseret i din bærbare.
Er der noget garanti tilbage og hvor er den købt?
Kontakt mig evt. på [email protected] så kan vi se om vi kan finde ud af noget.
MvH
//Simon
Er der noget garanti tilbage og hvor er den købt?
Kontakt mig evt. på [email protected] så kan vi se om vi kan finde ud af noget.
MvH
//Simon
Tastaturet er brugt, men jeg har planer om at prøve at skaffe et nyt til den. Der er ca. 2 timer på en opladning (Det lille batteri).
Og ud over det, vil jeg faktisk sige at standen er pæn, jeg synes selv der er passet godt på den.
Ah ja, det glemte jeg.
Der følger en original Windows XP Pro licens med til maskinen.
Maskinen er købt hos laptops.dk, originalt med 2 x 512, men senere opgraderet til 2 x 1 GB.
Der skulle være garanti indtil d. 09/11/2009 altså ca. 1½ år endnu.
Tastaturet er brugt, men jeg har planer om at prøve at skaffe et nyt til den. Der er ca. 2 timer på en opladning (Det lille batteri).
Og ud over det, vil jeg faktisk sige at standen er pæn, jeg synes selv der er passet godt på den.
Ah ja, det glemte jeg.
Der følger en original Windows XP Pro licens med til maskinen.
Maskinen er købt hos laptops.dk, originalt med 2 x 512, men senere opgraderet til 2 x 1 GB.
Der skulle være garanti indtil d. 09/11/2009 altså ca. 1½ år endnu.
Undskyld jeg ikke har fået svaret på dit bud, har haft lidt travlt med arbejde og studie. Der er en fra studiet der har budt de 5000 kr. og for mig er det en nemmere løsning, end at skulle til at sende den til dig. Så du skal højere op, hvis du vil være sikker på at få den.
Undskyld jeg ikke har fået svaret på dit bud, har haft lidt travlt med arbejde og studie. Der er en fra studiet der har budt de 5000 kr. og for mig er det en nemmere løsning, end at skulle til at sende den til dig. Så du skal højere op, hvis du vil være sikker på at få den.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.