mboost-dp1

Sælger Beta Kode For WOW Wrath of the lich king Smid et bud

Gå til bund
Gravatar #1 - ole
5. aug. 2008 17:49
ubrugt kode self...

Wrath of the Lich King™ beta test

You have been selected to participate in the beta test of World of Warcraft®: Wrath of the Lich King™. Welcome!

In the beta test you will get an opportunity to play the new Northrend continent, the Death Knight hero class, and character levels above 70. We look forward to your feedback on the overall experience, including quests, monsters, zones, aesthetics, and more. We would also appreciate reports on any bugs you may encounter. These can be logged using the /bug command explained below.

osv..
Gravatar #2 - Thomas Nielsen
5. aug. 2008 18:00
Jeg byder et stykke bacon.

Og jeg er pænt sikker på det er et brud på EULA/Terms of Use, og vil derfor blive betragtet som hvis du solgte en account.

Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.
Blizzard does not recognize the transfer of Accounts. You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Program. You agree that you have no right or title in or to any such content, including the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with the Account or stored on the Service. Blizzard does not recognize any virtual property transfers executed outside of the Game or the purported sale, gift or trade in the "real world" of anything related to the Game. Accordingly, you may not sell items for "real" money or otherwise exchange items for value outside of the Game.

Og så det faktum at du har oprettet dig som bruger i dag, med tilsyneladende det ene formål at sælge sådan noget er heller ikke noget der hjælper dig...
Gravatar #3 - izym
5. aug. 2008 18:04
Jeg byder 50 kr.
Gravatar #4 - Kristian_eh
5. aug. 2008 18:12
jeg byder en halv-brugt lighter
Gravatar #5 - Cloud02
5. aug. 2008 18:32
eh?
Han er igang med at sælge sin key. Det er ikke noget som er in-game, men noget som giver access til ekstra indhold. Det er mao. ikke gældende på den handel #1 ønsker at lave.
Gravatar #6 - TWFH
5. aug. 2008 18:53
Tror den er fin fin, der er allerede meldt ud fra Blizzards side at du kan give koden til hvem du vil, såfremt du ikke selv ønske at tage den i brug. Der fremgår ikke noget af min(e) mail(s) om, at der skulle være specielle 'regler' iht. salg af beta-keys.
Gravatar #7 - Thomas Nielsen
5. aug. 2008 20:53
Altså indtil der kommer et konkret bevis på at blizzard har sagt god for salg af beta keys, vil jeg forholde mig skeptisk til det (Hvad i andre gør er ikke mit problem).
Det er jo stadig blizzard's "ejendom" det drejer sig om, og tror ikke de sender keys ud med den intention om at modtageren skal tjene penge på det.
Gravatar #8 - Kristian_eh
5. aug. 2008 21:19
Jeg mener også at have hørt noget om at videresalg af beta-keys er ulovligt, man at man gerne må give dem videre, hvis man som f.eks. blizzard ansat har fået 20 keys
Gravatar #9 - fidomuh
5. aug. 2008 21:25

Videresalg er ikke ulovligt.

Lige newz.dk er nok ikke det bedste sted at saelge disse keys.
Gravatar #10 - Simm
5. aug. 2008 23:03
EULAs skal man tage med et gran salt hvis de strider mod dansk lovgivning...
Gravatar #11 - Chupika
13. aug. 2008 11:58
Send mig en e-mail på [email protected] Ole. Så kan vi finde en rimelig pris.
Gravatar #12 - karga
13. aug. 2008 12:24
Og nu sidder jeg og sikkert også mange andre og ærger sig over, at man ikke selv var så smart at melde sig til, uden intention om at bruge den, men derimod sælge muligheden - doh!
Gravatar #13 - madeinrussia
13. aug. 2008 13:11
Utroligt som i ødelægger alle topics der har noget med WOW at gøre, hvis de vil sælge og nogen vil købe, så lad dem ffs.. i kan skuda ikke være andet end ligeglade..
Gravatar #14 - holmen
13. aug. 2008 13:17
#13 Du har også lige været med til at ødelægge topic lidt mere.

For at undgå at være med til at ødelægge topic byder jeg hermed 20 kr.
Gravatar #15 - karga
13. aug. 2008 13:21
#14 du har lige ødelagt topic ved ikke at læse indlæg før du poster.. der er allerede budt 50 kr - endda i indlæg #3
Gravatar #16 - holmen
13. aug. 2008 13:28
#15 Mit bud er i tilfælde af at buddet på 50 kr. bliver trukket tilbage.

Og så lige en relevant rating til lavetirusland
Gravatar #17 - izym
13. aug. 2008 13:29
#16 Det kan jeg så sige dig, at det ikke gør. :)
Gravatar #18 - karga
13. aug. 2008 13:33
Jeg vil gerne lige henvise til den her tråd: [Debat] Wow relaterede indslag
Gravatar #19 - fidomuh
14. aug. 2008 09:18

i kan skuda ikke være andet end ligeglade..

Det kan de da sagtens?
At saelge accounts og lave profit paa noget mange misunder, kan folk snildt have en mening om :P

At det ikke har relevans ifht. dansk lov er saa noget andet :D
Gravatar #20 - Windcape
14. aug. 2008 09:22
Jeg har en beta key, men jeg har allerede taget den i brug, na na na !

WotLK er rimelig kedelig at beta teste, specielt nu hvor de har sat nødvendigt exp op med 80%.

70 - 71 = 2.1 mio.

Ihvertfald iflg. morgennyhederne, er lige ved at opdatere :)
Gravatar #21 - ole
15. aug. 2008 14:23
er det nu jeg skal skrive at den stadig er til salg så ? så der lige kan komme nye 19 post på alle mulige regler :P men synes det har været meget sjovt ind til nu
Gravatar #22 - Mandalae
15. aug. 2008 14:30
#fido,

Nu siger du godt nok at det er skævt at sælge en wow beta key på newz.dk, men det giver vel meget god mening på railgun? :)
Gravatar #23 - fidomuh
15. aug. 2008 14:38

Nu var det ikke forummet jeg taenkte paa, men brugerne :)
Gravatar #24 - Mandalae
15. aug. 2008 14:43
#23,

Men railgun bør vel også netop have brugere der ville være interesseret i det? :)

Jeg er godt klar over at langt de fleste brugere på newz rynker på næsen af folk der spiller wow, men hvis han har oprettet tråden på railgun med dem som målgruppe er det jo fair nok som sådan :)

At vi så måske skulle have overvejet at lave forskellige køb og salg forummer er noget helt andet :)
Gravatar #25 - fidomuh
15. aug. 2008 15:26

Altsaa, for min skyld maa han gerne oprette den her, jeg advarede ham bare, med brugernes tidligere "hate" i tankerne ;)
Gravatar #26 - izym
15. aug. 2008 17:10
Hvad skal du ha for den?
Gravatar #27 - buccN
16. aug. 2008 07:39
2 skrev:
Jeg byder et stykke bacon.

Og jeg er pænt sikker på det er et brud på EULA/Terms of Use, og vil derfor blive betragtet som hvis du solgte en account.

Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.
Blizzard does not recognize the transfer of Accounts. You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Program. You agree that you have no right or title in or to any such content, including the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with the Account or stored on the Service. Blizzard does not recognize any virtual property transfers executed outside of the Game or the purported sale, gift or trade in the "real world" of anything related to the Game. Accordingly, you may not sell items for "real" money or otherwise exchange items for value outside of the Game.

Og så det faktum at du har oprettet dig som bruger i dag, med tilsyneladende det ene formål at sælge sådan noget er heller ikke noget der hjælper dig...

Stop nu med alt jeres pis !

Jeg byder 500 kr kan lave en bank overførsel
Gravatar #28 - tigger2173
25. aug. 2008 11:08
Hejsa hvis du ikke har solgt den byder jeg 600 .-
Gravatar #29 - Happy-Cheese
29. aug. 2008 14:36
Syneds osse det er lige fedt om han vil sælge sin account. Hvis man vil svine wow sælgere til bør man oprette en tråd til det.,,

men da jeg så at folk ville give 600,- for den manglede jeg godt nok osse ratingen "lo0OL Idiot" (:

EDIT: og så er det jeg så osse opdager hvor gammel den her tråd er :) men anyways
Gravatar #30 - izym
30. aug. 2008 15:55
#29 Jeg ser intet problem i, at sælge en WotLK beta key. Det er vel ligesom at sælge et helt normalt spil.
Gravatar #31 - Happy-Cheese
31. aug. 2008 07:17
#30 Det var lidt det jeg mente (:
Gravatar #32 - ole
31. aug. 2008 11:06
tager stadig imod bud så tråden er ikke død endnu :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login