mboost-dp1
Hvad ville en fair pris være på denne bærbar?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
For sådan en spand ville den ikke engang være værd at have hjemme. Så hellere give den tilbage til skolen og få respekt end at være mildt sagt en der tror at han er noget fordi han har en bærbare "gratis fra" kommunen, som ikke duer til en skid andet end at lave Word og Excel dokumenter på.
Og....
Her kunne jeg så sige noget der kunne få dig selv til at begå selvmord af misundelse hvis du virkelig er så stolt af din gratis bærbare ;)
For sådan en spand ville den ikke engang være værd at have hjemme. Så hellere give den tilbage til skolen og få respekt end at være mildt sagt en der tror at han er noget fordi han har en bærbare "gratis fra" kommunen, som ikke duer til en skid andet end at lave Word og Excel dokumenter på.
Og....
Tydelig er i irriteret over jeg har (måske) fået en bærbar fra kommunen gratis som i simpelthen vil forhindre fordi i ikke selv kan få en.
Her kunne jeg så sige noget der kunne få dig selv til at begå selvmord af misundelse hvis du virkelig er så stolt af din gratis bærbare ;)
Den maskine jeg fik blev brugt til undervisning, senere også til almindeligt skole arbejde, men havde aldrig selv tænkt at tjene på det efter brug for den. Spil var dog stadig Amiga.
Det var i de glade 286'er dage, der først røg ud efter Pentium 75 (ikke bevilligt af kommune), som var min først reele PC.
Anyway,
Og ja, nu er de specs på denne bærebar ikke særligt vilde, men den kan sagtes stadig bruges til dens oprindeligt formål, hvilket er blevet kontroversiel i denne tråd. Jeg er sikkert på at andre godt kunne bruge den, hvis den er blevet udlånet, og ikke bevilligt, og den kom tilbage til skolen.....
Det var i de glade 286'er dage, der først røg ud efter Pentium 75 (ikke bevilligt af kommune), som var min først reele PC.
Anyway,
Og ja, nu er de specs på denne bærebar ikke særligt vilde, men den kan sagtes stadig bruges til dens oprindeligt formål, hvilket er blevet kontroversiel i denne tråd. Jeg er sikkert på at andre godt kunne bruge den, hvis den er blevet udlånet, og ikke bevilligt, og den kom tilbage til skolen.....
Og det ville du måske selv #57?
Du lyder som fornuften selv men tror mange, måske inkl. dig selv nok også selv ville beholde den. Måske behøver du den ikke men jeg har stor brug af den, hvis du også havde ville du nok også selv beholde den indtil du blev informeret om at den skulle tilbage.
Du lyder som fornuften selv men tror mange, måske inkl. dig selv nok også selv ville beholde den. Måske behøver du den ikke men jeg har stor brug af den, hvis du også havde ville du nok også selv beholde den indtil du blev informeret om at den skulle tilbage.
Hvordan hjælper du mig #46 ved at ringe og spørge dem? :)Jeg hjælper dig ved, at du ikke længere skal være i tvivl, så du, måske, om 1-2 år kan sælge PC'en.
De må da selv tage "action" hvis der er noget. Ved at ringe og spørge dem og da fortælle mig at den skal afleveres tilbage har jeg bare en computer mindre. Er det hjælp? Nop.
Og ang. "vinde" strakte jeg nu helt ud og sagde det i den betydning at hvis nogen valgte at ringe og give navn og det hele til kommunen for at få afskaffet den bærbar fra mig .. Ja dér mente jeg det.Jeg kan ikke rigtigt se hvordan "hvis nogen valgte at ringe og give navn og det hele til kommunen for at få afskaffet den bærbar fra mig" Er at vinde for dig.
Og nej #46, jeg tror ikke alle misunder mig for den jeg har; men med de numre du udvekslede og tider "lød" det meget som om at du ikke direkte var glad over jeg havde den.Tværtimod, det vil da varme mit ellers døde hjerte, hvis en lille handicappet dreng kan tjene lidt penge.
Lad os sige at du sælger computeren, uden at have forsøgt at få bekræftet hvorvidt den var til låns eller eje. I så fald vil du blive betragtet som værende i 'ond tro', i tilfælde af at de en dag går deres papirer igennem og finder ud af at hey, der mangler da en lånelaptop på lageret. Så snakker vi lige pludselig hæleri.
Hvis du ikke er 100% sikker på det er din laptop til tid og evighed, ville det være mere end ualmindeligt retarderet at sætte den til salg, endsige forhøre sig om en mulig fremtidig pris på et forum der er, mere eller mindre, notorisk for at folk bliver slagtet for den slags forespørgsler.
Nerd rage. Do not underestimate.
Hvis du ikke er 100% sikker på det er din laptop til tid og evighed, ville det være mere end ualmindeligt retarderet at sætte den til salg, endsige forhøre sig om en mulig fremtidig pris på et forum der er, mere eller mindre, notorisk for at folk bliver slagtet for den slags forespørgsler.
Nerd rage. Do not underestimate.
Det sjoveste er da, at han tror, at en af de dårligste maskiner i den billigste serie(R), har kostet 14-20k :-)
Is it cake day... cause i smell a tart?
Vurderet en bærbar til salg om 1-2 år, come on mand!
Du er den eneste jeg har set som bare bliver ved med at komme med nogen mærkelige indlæg gang på gang, og nu fortsætter det bare.
Vurderet en bærbar til salg om 1-2 år, come on mand!
Du er den eneste jeg har set som bare bliver ved med at komme med nogen mærkelige indlæg gang på gang, og nu fortsætter det bare.
Hahaha hvordan er han lige gået forbi min næse? Det er godt nok underholdning af 1. klasse han levere.vandfarve (68) skrev:#67 Udover Anelguso, mener du selvfølgelig...
Så fik jeg også lige dagens griner tak vandfarve :D
Jeg ringede til kommunen og blev stillet igennem til en eller anden der hed John, han var vist noegt IT-ansvarlig eller noget i den dur. Han tog den ikke, så jeg blev disconnected.
Så ringede jeg op igen og blev stillet igennem til et helpdesk, som jeg heller ikke kunne komme igennem til.
Så kom min bus og jeg gad ikke ringe mere.
Så ringede jeg op igen og blev stillet igennem til et helpdesk, som jeg heller ikke kunne komme igennem til.
Så kom min bus og jeg gad ikke ringe mere.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.