mboost-dp1
Nysamlet pc? virker den optimalt?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej folks.
Har lige samlet en pc:
ASUS P5E3 DELUXE/WIFI-AP@n AiLifestyle series bundkort.
Intel Core 2 Duo E8500/ 3.16 GHz (1333 mhz) processor.
OCZ Platinium XTC 2x1024MB DDR3 PC3-10666 1333 MHz ram.
2 stk Club 3D 8600GT Overclocked edition 512mb Grafikkort.
500 Mb Sata 3 Harddisk.
diverse drev, strømforsyning mm.
Så er mine spørgsmål:
Lyder det ok?
Kan man finde ud af om Grafikkortene arbejder sammen?
Skal der nogle kabler imellem, når de sidder i:
PCIe 2.0 x16_2 slot?
Mvh Gladejuul
Har lige samlet en pc:
ASUS P5E3 DELUXE/WIFI-AP@n AiLifestyle series bundkort.
Intel Core 2 Duo E8500/ 3.16 GHz (1333 mhz) processor.
OCZ Platinium XTC 2x1024MB DDR3 PC3-10666 1333 MHz ram.
2 stk Club 3D 8600GT Overclocked edition 512mb Grafikkort.
500 Mb Sata 3 Harddisk.
diverse drev, strømforsyning mm.
Så er mine spørgsmål:
Lyder det ok?
Kan man finde ud af om Grafikkortene arbejder sammen?
Skal der nogle kabler imellem, når de sidder i:
PCIe 2.0 x16_2 slot?
Mvh Gladejuul
Der var ikke et kabel med, men kan se i User Guide at der er kabel imellem.
Men hvordan kan jeg vide, om de overhovedet kan arbejde sammen?
Har forsøgt det Benchmarkhalløj uden held :(
Men hvordan kan jeg vide, om de overhovedet kan arbejde sammen?
Har forsøgt det Benchmarkhalløj uden held :(
Kortene burde sagtens kunne arbejde sammen... men jeg er ret sikker på at det kræver en SLI bridge mellem dem, og den BURDE være med bundkortet..
Computeren ser egentlig fin ud, men hvorfor to 8600 i SLI, jeg mener næsten at et enkelt 8800GT ville give bedre ydelse i de fleste siturationer..
Computeren ser egentlig fin ud, men hvorfor to 8600 i SLI, jeg mener næsten at et enkelt 8800GT ville give bedre ydelse i de fleste siturationer..
Club 3d skriver selv:
NVIDIA SLI®
Create brute rendering force with two of
these GeForce monster cards. The power of
TWO!!!! GeForce GPU’s. The perfect choice
for extreme gaming.
Der var ingen kabel med :( ved da ikke hvor man kan finde det,
troede egentlig ikke at det var helt nødvendigt, hvis det ikke var med?
Har ikke meget forstand på det, men de så ok ud og til rimelig pris 850 kr stykket..
NVIDIA SLI®
Create brute rendering force with two of
these GeForce monster cards. The power of
TWO!!!! GeForce GPU’s. The perfect choice
for extreme gaming.
Der var ingen kabel med :( ved da ikke hvor man kan finde det,
troede egentlig ikke at det var helt nødvendigt, hvis det ikke var med?
Har ikke meget forstand på det, men de så ok ud og til rimelig pris 850 kr stykket..
Jaja to er bedre end en.. men det kræver at de spil du vil spille understøtter det..
Men se det på denne her måde: et 8800GT kort er dobbelt så godt som to 8600
http://www.tomshardware.com/2007/10/29/geforce_880...
Er du sikker på at dit bundkort understøtter SLI ?
Men se det på denne her måde: et 8800GT kort er dobbelt så godt som to 8600
http://www.tomshardware.com/2007/10/29/geforce_880...
Er du sikker på at dit bundkort understøtter SLI ?
Øh Det ved jeg egentlig ikke... Hmmm
Hvordan finder man ud af det?
Der står supports CrossFire technology
Hvordan finder man ud af det?
Der står supports CrossFire technology
Doo Doo Doo...
Never trust anybody.... Nå ud på grafikkortssælgemarket......
Det var så lige den detalje, at computer experterne i området,
glemte, at fortælle mig...
Det vil sig, at alt er rigtigt, lige bortset fra AMD/ATI vs SLI...
Men men men, hvordan kan de så virke nu?!?
Never trust anybody.... Nå ud på grafikkortssælgemarket......
Det var så lige den detalje, at computer experterne i området,
glemte, at fortælle mig...
Det vil sig, at alt er rigtigt, lige bortset fra AMD/ATI vs SLI...
Men men men, hvordan kan de så virke nu?!?
Fordi du sagtens kan køre med nvidia gfx på et bundkort med Crossfire, de to gfx-kort kører bare ikke sammen
Går ud fra det kun er det ene kort der virker, eller begge hver for sig.
Desværre skal det være AMD/ATI for at CrossFire virker. Men så kan man sige at AMD/ATI er lidt billigere end Nvidia, hvilket jo er positivt. Håber du kan lade handlen gå tilbage på de 2 Nvidia kort?
Men husk, der skal ligesom ved SLI være en Bro/link mellem de 2 kort.
Går ud fra det kun er det ene kort der virker, eller begge hver for sig.
Desværre skal det være AMD/ATI for at CrossFire virker. Men så kan man sige at AMD/ATI er lidt billigere end Nvidia, hvilket jo er positivt. Håber du kan lade handlen gå tilbage på de 2 Nvidia kort?
Men husk, der skal ligesom ved SLI være en Bro/link mellem de 2 kort.
Ok og de kan ikke komme til det?
Kan alså let ikke finde noget om det der SLI/AMD væsen,
Prøv lige at kigge på mit bundkortslink:
http://dk.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&am...
Kan alså let ikke finde noget om det der SLI/AMD væsen,
Prøv lige at kigge på mit bundkortslink:
http://dk.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&am...
Er bange for, at tilbage leverings muligheden
Er helt væk 80(.
Købt på nettet ved Getmore, er pakket ud og monteret...
Er helt væk 80(.
Købt på nettet ved Getmore, er pakket ud og monteret...
Ja sikke noget sovs...
Hvad er de der AMD/ATI, er det AMD processor eller???
Uha jeg er forvirret nu?!?
Og hvad kunne sådan et grafikkort evt hedde?
Hvad er de der AMD/ATI, er det AMD processor eller???
Uha jeg er forvirret nu?!?
Og hvad kunne sådan et grafikkort evt hedde?
Grunden til at jeg skriver AMD/ATI er fordi AMD har købt ATI, det kan sagtens virke med en Intel CPU.
Man skal bare have det rette bundkort, som du jo så desværre også har.
Det du skulle have haft med de grafik kort du har valgt, er et Nvidia basseret bundkort som f.eks. det jeg linker til her: http://dk.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&am...
Men der findes mange andre valg, og det jeg linker til er ikke det bedste i serien.
Grunden til at jeg skriver AMD/ATI er fordi AMD har købt ATI, det kan sagtens virke med en Intel CPU.
Man skal bare have det rette bundkort, som du jo så desværre også har.
Det du skulle have haft med de grafik kort du har valgt, er et Nvidia basseret bundkort som f.eks. det jeg linker til her: http://dk.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&am...
Men der findes mange andre valg, og det jeg linker til er ikke det bedste i serien.
Øhh jeg er forvirret, men vist nogenlunde med...
hvad hvis jeg beholder alt grejet, men vil skifte grafikkortene med noget der passer istedet, hvad kunne det så være?
hvad hvis jeg beholder alt grejet, men vil skifte grafikkortene med noget der passer istedet, hvad kunne det så være?
Tjo, men dette kort fra ATI er nu heller ikke dårligt, og det har netop 2 GPU på samme kort.
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=425...
Og det scorer ret så godt i disse tests http://www.tomshardware.com/2008/01/28/ati_r680_th...
Det giver i hvertfald baghjul til konkurenterne, men læs hele testen igennem, da sådan et kort kan larme lidt mere og sluge mere strøm. Men det problem vil der også være med SLI/CrossFire.
Selvom det ikke er helt billigt(ca. 2600Kr.), så er det meget billigere, end de Geforce kort det slår, især meget billigere end 8800 Ultra
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=425...
Og det scorer ret så godt i disse tests http://www.tomshardware.com/2008/01/28/ati_r680_th...
Det giver i hvertfald baghjul til konkurenterne, men læs hele testen igennem, da sådan et kort kan larme lidt mere og sluge mere strøm. Men det problem vil der også være med SLI/CrossFire.
Selvom det ikke er helt billigt(ca. 2600Kr.), så er det meget billigere, end de Geforce kort det slår, især meget billigere end 8800 Ultra
Tusind tak, jeg var lige helt væk fra vinduet...
Men det ville du gøre i min situation?
Det ser godt ud, og hvis det bliver for lillet kan man bare kaste et mere i*S*, ik?
Tror at jeg må investerer i det...
Så nu har jeg så to helt nye grafikkort til salg, hvis i kender nogen der mangler.
Men det ville du gøre i min situation?
Det ser godt ud, og hvis det bliver for lillet kan man bare kaste et mere i*S*, ik?
Tror at jeg må investerer i det...
Så nu har jeg så to helt nye grafikkort til salg, hvis i kender nogen der mangler.
Ved faktisk ikke om man kan smække endnu et i, da det allerede kører CrossFire internt, med dertil hørende 2X Driver installation osv., men performance er i top, og til en lavere pris end i toppen af Geforce 8800 serien.
Men teoretisk set skulle det kunne lade sig gøre, men så ville du køre 4XCrossFire ;)
Og ja, hvis jeg skulle investere i et ATI kort, her og nu, ville det nok være det.
Ved faktisk ikke om man kan smække endnu et i, da det allerede kører CrossFire internt, med dertil hørende 2X Driver installation osv., men performance er i top, og til en lavere pris end i toppen af Geforce 8800 serien.
Men teoretisk set skulle det kunne lade sig gøre, men så ville du køre 4XCrossFire ;)
Og ja, hvis jeg skulle investere i et ATI kort, her og nu, ville det nok være det.
Tusind tak, jeg lader tråden være vide-open. Er altid modtagelig for flere indput, det er trods alt min 2. pc´er jeg har haft i mit 31 år gamle liv og den første hjemmebyggede...
Jeg må se om jeg kan sælge de kort.. Hmm ved sgu ikke om det er lad-sig-gøre-ligt...
men hellere det en alt det andet..
Skal nok give besked, når det andet kort er inden for matrikelen..
Jeg må se om jeg kan sælge de kort.. Hmm ved sgu ikke om det er lad-sig-gøre-ligt...
men hellere det en alt det andet..
Skal nok give besked, når det andet kort er inden for matrikelen..
Tænkte egentlig på...
Alle dele ( på nær Ram) er bestilt af én gang hos Getmore, er det egentlig ikke mærkeligt, at de ikke lige giver en besked om, at hvis det hele er til samme pc kunne grafikkortene, blive et problem?
Alle dele ( på nær Ram) er bestilt af én gang hos Getmore, er det egentlig ikke mærkeligt, at de ikke lige giver en besked om, at hvis det hele er til samme pc kunne grafikkortene, blive et problem?
Det kan du ikke forvente at en internet forhandler, mens hvis det var købt i en butik til at virke sammen så ville du have været i stand til at brokke dig.
Noget andet, hvor lang tid siden er det du har købt dit hardware, hvis det er indenfor 14 dage, så har du mulighed for at sende det tilbage.
Det kan du ikke forvente at en internet forhandler, mens hvis det var købt i en butik til at virke sammen så ville du have været i stand til at brokke dig.
Noget andet, hvor lang tid siden er det du har købt dit hardware, hvis det er indenfor 14 dage, så har du mulighed for at sende det tilbage.
Nej, min maskine var ikke Vista kompatibel :P
Selvom den mere end lever op til kravene.
Min installation, begyndte efter en opdatering i januar, spontant at genstarte ved login skærmen. Prøvede at geninstallere det, og det virkede lige op til den samme opdatering.
Og så røg den :)
Men svjv. så kommer der vist ikke en ATI driver der understøtter 4xCrossFire til XP.
Da det ikke skulle kunne lade sig gøre... Prøver at grave lidt i det senere.
Det er måske mærkeligt, men nu har jeg ikke gode erfaringer med Getmore, så undrer mig egentlig ikke.
På den anden side er det jo bare en forretning, og de kan jo ikke se om det er til samme maskine, du køber dele til.
Nej, min maskine var ikke Vista kompatibel :P
Selvom den mere end lever op til kravene.
Min installation, begyndte efter en opdatering i januar, spontant at genstarte ved login skærmen. Prøvede at geninstallere det, og det virkede lige op til den samme opdatering.
Og så røg den :)
Men svjv. så kommer der vist ikke en ATI driver der understøtter 4xCrossFire til XP.
Da det ikke skulle kunne lade sig gøre... Prøver at grave lidt i det senere.
Det er måske mærkeligt, men nu har jeg ikke gode erfaringer med Getmore, så undrer mig egentlig ikke.
På den anden side er det jo bare en forretning, og de kan jo ikke se om det er til samme maskine, du køber dele til.
Helt generelt, som du sandsynligvis har fundet ud af.
SLI - nVidia-løsning (Geforce).
Crossfire - ATI-løsning.
Begge løsninger kræver en bridge, der er et kabel eller et stykke elektronik der kobler kortene sammen.
Det er såmænd snedigt nok med SLI/Crossfire, men hvis jeg skal være helt ærlig, ville jeg nok foretrække 1 kort til 2.000 istedet for 2 til 1.000.
Kortet som kimx henviser til, er nok et af de kraftigste kort på markedet, og prismæssigt ligger det sammen med 8800GTX-kortet.
Du kan sammenligne flere kort her:
http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?m...
Er 2500,- for et kort i overkanten, så overvej 8800GT-kortet, det giver temmelig god ydelse, for 1.300,- og opefter.
8800-kortene er nVidia-kort, og kan derfor ikke kobles sammen i dit setup.
Nu ved jeg ikke hvordan du har behandlet kortene, og indpakningen, men hvis du kan pakke dem samme, så det ser rimeligt ud - og der ikke mangler dimser, så skal de tage stumperne tilbage (de første 2 måneder efter køber, som jeg erindre det).
Er du i tvivl så kig på deres forretningsbetingelser, der skulle det gerne fremgå.
SLI - nVidia-løsning (Geforce).
Crossfire - ATI-løsning.
Begge løsninger kræver en bridge, der er et kabel eller et stykke elektronik der kobler kortene sammen.
Det er såmænd snedigt nok med SLI/Crossfire, men hvis jeg skal være helt ærlig, ville jeg nok foretrække 1 kort til 2.000 istedet for 2 til 1.000.
Kortet som kimx henviser til, er nok et af de kraftigste kort på markedet, og prismæssigt ligger det sammen med 8800GTX-kortet.
Du kan sammenligne flere kort her:
http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?m...
Er 2500,- for et kort i overkanten, så overvej 8800GT-kortet, det giver temmelig god ydelse, for 1.300,- og opefter.
8800-kortene er nVidia-kort, og kan derfor ikke kobles sammen i dit setup.
Nu ved jeg ikke hvordan du har behandlet kortene, og indpakningen, men hvis du kan pakke dem samme, så det ser rimeligt ud - og der ikke mangler dimser, så skal de tage stumperne tilbage (de første 2 måneder efter køber, som jeg erindre det).
Er du i tvivl så kig på deres forretningsbetingelser, der skulle det gerne fremgå.
Ehrm ikke kimx :P
Men ja det er det hurtigste på markedet, og prissat ret lavt i forhold til konkurrenten. Og i forhold til at købe 2X HD3850 eller 2X HD3870, så kan det HD3870X2 bedre betale sig.
Og derfor jeg i det hele taget nævner lige det kort.
Ehrm ikke kimx :P
Men ja det er det hurtigste på markedet, og prissat ret lavt i forhold til konkurrenten. Og i forhold til at købe 2X HD3850 eller 2X HD3870, så kan det HD3870X2 bedre betale sig.
Og derfor jeg i det hele taget nævner lige det kort.
Det med omkring besked fra GETMORE, var ikke brok, nærmere en tanke, fra en ikke toppro comkøber*S*..
'
Hmm Har lige tjecket, det er 4 dage siden, at de 14 dages returret sluttede 8o(.
Mht Vista, så slog det min makkers Harddisk ihjel, derefter hans bundkort, den blev 2 måneder gammel, da den endelig kom tilbage efter rep 2. gang, ville Vista selvfølgelig ikke virke, pga det udskiftede bundkort.. Hmm..
Men i bund og grund er vi enige om, at det ikke er nogen skade til at investere i HD3870X2?!?
'
Hmm Har lige tjecket, det er 4 dage siden, at de 14 dages returret sluttede 8o(.
Mht Vista, så slog det min makkers Harddisk ihjel, derefter hans bundkort, den blev 2 måneder gammel, da den endelig kom tilbage efter rep 2. gang, ville Vista selvfølgelig ikke virke, pga det udskiftede bundkort.. Hmm..
Men i bund og grund er vi enige om, at det ikke er nogen skade til at investere i HD3870X2?!?
Det ville virke fint, og er PT det hurtigste kort på markedet, og vel og mærke ikke det dyreste.
Det eneste der kan blive et problem, er hvis ATI ikke laver en driver til XP, der også understøtter 2X HD3870X2 i CrossFire.
Og det problem starter først når du beslutter dig for at sætte 2 kort i.
Det ville virke fint, og er PT det hurtigste kort på markedet, og vel og mærke ikke det dyreste.
Det eneste der kan blive et problem, er hvis ATI ikke laver en driver til XP, der også understøtter 2X HD3870X2 i CrossFire.
Og det problem starter først når du beslutter dig for at sætte 2 kort i.
Tror lige at jeg prøver, at kontakte GETMORE senere idag, for, at høre om det er for sent at sende tilbage, hvis jeg køber det nye grafikkort ved dem..
Så er det bare at håbe..
Så er det bare at håbe..
Hvis HW er dødt, kan man ikke rigtig give software skylden.
Det bør være indbygget i komponenterne at skal kunne klare stress, ellers er det nogle møgkomponenter.
Hvis hans originale Vista ikke fungere, er der højst sandsynligt nogle problemer med hans hardware, der vil komme til udtryk uanset hvilket OS han benytter sig af - måske han en anden gang skulle overveje en anden producent.
Men ligesom man ikke kan give hardware skylden for at softeware udnytter ressourcerne dårligt, eller fejlagtigt, så kan man heller ikke give software skylden for, at hardware-grundlaget er fejlbefæftet.
#40 lyder fornuftigt - det værste der kan ske, er at du får et nej.
Men som du selv er inde på, når det er fortrydelse, så har man 14 dages returret.
Af en ikke "toppro comkøber" syntes jeg alligevel du har en stærk holdning overfor Vista. Undskyld jeg spørger men hvordan kan du være så sikker i din sag og ditche noget du i bund og grund vist ikke fatter meget af?
Nej Vista slog ikke din makkers HDD eller mobo ihjel.
Nej Villy Søvndal bad ikke alle muslimer om at skride ad helvede til.
Kan du se en kedelig tendens?
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
- Bertrand Russell
Og jeg undskylder hvis det virker hårdt men det er i god mening. Der er ingen som er tjent med folk render rundt og viderebringer løgne de ikke selv helt forstår. Det gør verden fordummende :-(
Af en ikke "toppro comkøber" syntes jeg alligevel du har en stærk holdning overfor Vista. Undskyld jeg spørger men hvordan kan du være så sikker i din sag og ditche noget du i bund og grund vist ikke fatter meget af?
Nej Vista slog ikke din makkers HDD eller mobo ihjel.
Nej Villy Søvndal bad ikke alle muslimer om at skride ad helvede til.
Kan du se en kedelig tendens?
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
- Bertrand Russell
Og jeg undskylder hvis det virker hårdt men det er i god mening. Der er ingen som er tjent med folk render rundt og viderebringer løgne de ikke selv helt forstår. Det gør verden fordummende :-(
Okay jeg har hørt mange udgaver af Vista kritik, men at give vista skylden for at dræbe en hdd og et bundkort, tja den var alligevel ny.. :)
Hehe, det vækkede da vist nogle.
Men mht min kami´s pc*S*
Så var det en færdigkøbt pc
HP dual core ca 2,4 ghz
2 Gb Ram
300 Mb harddisk
forinstalleret/ inficeret*S* med Vista,
Da alle disse problemer var opstået og at han kun havde haft
pc´eren i 14 dage selv de første 3 måneder valgte han,
at installere Xp og der har bare ikke siden, været noget..
Såå Deet..
Men mht min kami´s pc*S*
Så var det en færdigkøbt pc
HP dual core ca 2,4 ghz
2 Gb Ram
300 Mb harddisk
forinstalleret/ inficeret*S* med Vista,
Da alle disse problemer var opstået og at han kun havde haft
pc´eren i 14 dage selv de første 3 måneder valgte han,
at installere Xp og der har bare ikke siden, været noget..
Såå Deet..
OG nej jeg dømmer ikke Vista, men som alle andre kloge og dumme, som undertegnede, er det min erfaring og det er
erfaring, at alle agerer ud fra, ikke?
erfaring, at alle agerer ud fra, ikke?
He he he, den virkede godt nok også lille, men kan da huske at jeg har haft en 30MB til en Amiga og en 80MB til en Mac. men det er længe siden.
Med hensyn til Vista, så tror jeg ikke kun alt er dårligt, for det virkede fint på min i de 14 dage det kørte på den, og fordi din ven og jeg har haft problemer, betyder det jo ikke at alle andre også har.
Der er jo også andre hensyn, så som at XP kun kan adressere 4GB RAM, det inklusive den RAM der sidder på grafik kortet.
Så i øjeblikket med et stk. HD3870X2, og dine 2 GB RAM, har du brugt de første 3GB.
He he he, den virkede godt nok også lille, men kan da huske at jeg har haft en 30MB til en Amiga og en 80MB til en Mac. men det er længe siden.
Med hensyn til Vista, så tror jeg ikke kun alt er dårligt, for det virkede fint på min i de 14 dage det kørte på den, og fordi din ven og jeg har haft problemer, betyder det jo ikke at alle andre også har.
Der er jo også andre hensyn, så som at XP kun kan adressere 4GB RAM, det inklusive den RAM der sidder på grafik kortet.
Så i øjeblikket med et stk. HD3870X2, og dine 2 GB RAM, har du brugt de første 3GB.
XP addressere vel ikke hukommelsen på grafikkortet? Uden at være 100% sikker vil jeg dog gerne stille stort spørgsmåltegn ved dette da XP ikke benytter grafikkortets hukommelse som en del af sin egen allokeret hukommelse (det kan jo heller ikke selv udnytte det).
XP addressere vel ikke hukommelsen på grafikkortet? Uden at være 100% sikker vil jeg dog gerne stille stort spørgsmåltegn ved dette da XP ikke benytter grafikkortets hukommelse som en del af sin egen allokeret hukommelse (det kan jo heller ikke selv udnytte det).
Jo grafikkortets hukommelse er med i regnestykket.
Har 4GB fysisk ram på min maskine, og et stk. 8800GT 512MB.
Og ganske rigtigt kan XP kun se 3,5GB fysisk RAM.
Det betyder ikke det store under XP, da det er mere end nok, og under Vista er det irrelevant da det kan udnytte hele RAM lagret.
64Bit udgaven kan også udnytte det maksimale dit bundkort kan klare, og på mit bundkort er det 8GB RAM.
Jo grafikkortets hukommelse er med i regnestykket.
Har 4GB fysisk ram på min maskine, og et stk. 8800GT 512MB.
Og ganske rigtigt kan XP kun se 3,5GB fysisk RAM.
Det betyder ikke det store under XP, da det er mere end nok, og under Vista er det irrelevant da det kan udnytte hele RAM lagret.
64Bit udgaven kan også udnytte det maksimale dit bundkort kan klare, og på mit bundkort er det 8GB RAM.
#44 fordi OS ikke er crashet er det jo ikke ensbetydene med, at hardware fungere efter hensigten.
Som flere er inde på, kan det ligeså godt være det er uudnyttede dele af hardwaren der er defekt.
Uanset hvad, så kan man ikke giver noget OS skylden for, at en harddisk står af - eller at en RAM-kreds er defekt.
Som flere er inde på, kan det ligeså godt være det er uudnyttede dele af hardwaren der er defekt.
Uanset hvad, så kan man ikke giver noget OS skylden for, at en harddisk står af - eller at en RAM-kreds er defekt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.