mboost-dp1
Forslag til gaming desktop
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
ok, sårn gik det til at jeg nu endnu engang fdisk'ede:(jeg er blevet en 'regular pro' til det der fdisk X)
jeg hentede og installerede i denne rækkefølge: lydkorts driver, directx 9,0c, nforce 4 driver og til sidst en MASSE security updates fra windows hp (et forsøg på at finde og hente SP2, men ak nej) derefter skulle den genstartes men den kom aldrig længere end bootscreen'en.
jeg hentede og installerede i denne rækkefølge: lydkorts driver, directx 9,0c, nforce 4 driver og til sidst en MASSE security updates fra windows hp (et forsøg på at finde og hente SP2, men ak nej) derefter skulle den genstartes men den kom aldrig længere end bootscreen'en.
ok, forresten, når jeg henter og installerer Nvidia's Nforce 4 AMD driver, spørger den om jeg virkelig vil erstatte en masse "grunddrivere" der følger med windows, mon jeg skal svare ja der? for det var hvad jeg gjorde sidst, ved ikke om det er et problem eller ej.
Men jeg prøver at sætte defaultsettings i BIOS, efter at jeg har inst' alle de driverer der.
Men jeg prøver at sætte defaultsettings i BIOS, efter at jeg har inst' alle de driverer der.
Ohøj hr bæver, installerede alle driverne, ændrede BIOS settings til default, og nu kører det smooth! IGEN!
argh ja på et tidspunkt, tror liiige jeg venter lidt.
i mellem tiden er min harddisk (efter adskillige formateringer)
røget helt ned på 127 Gb.
Hvordan kan jeg oprette en ny partition, er det under den samme bootscreen hvor man også formaterer og inst. windows?
i mellem tiden er min harddisk (efter adskillige formateringer)
røget helt ned på 127 Gb.
Hvordan kan jeg oprette en ny partition, er det under den samme bootscreen hvor man også formaterer og inst. windows?
#109 nej, som jeg skrev går du ind i disk manager og opretter den der... Højreklik på my computer og tryk manage, og find så disk manager.. så skulle du gerne kunne se din disk, og at der er er noget fri plads, så højreklikker du der og vælger New Partition eller hvad det nu hedder...
så langt kom jeg ikke, jeg genstartede og fik den blå skærm igen. Det er tredje gang nu, den kan kun starte i fejlsikret tilstand, jeg har prøvet op til flere gange at sætte BIOS opsætningen til default og jeg har prøvet systemgendannelse.
Jeg installerede alle driverne og opdaterede ikke windows.
Jeg slukkede og tændte den derefter flere gange uden der skete noget specielt.
Så tændte jeg den og den gav mig den blå skærm.
Jeg slukkede og tændte den derefter flere gange uden der skete noget specielt.
Så tændte jeg den og den gav mig den blå skærm.
ok, jeg har fået den væk fra den blå skærm og hen til windows loading skærmen, ligesom før går den også bare i hak der.
når den "går i hak" og har stået et par minutter uden at disken arbejder og lign. så prøv at gøre som foreslået i #114
ellers så start en ny tråd herinde, hvor du beskriver præcis den hardware du har kørende, hvilken windows, hvor præcist fejlen kommer osv.
jeg tror den her tråd er ved at være for lang til at folk gider følge med, og det kan jo være der er nogen der sidder og kender præcis dit problem :-)
ellers så start en ny tråd herinde, hvor du beskriver præcis den hardware du har kørende, hvilken windows, hvor præcist fejlen kommer osv.
jeg tror den her tråd er ved at være for lang til at folk gider følge med, og det kan jo være der er nogen der sidder og kender præcis dit problem :-)
Jeg skal nok, når jeg er knapt så træt få set på den hardware mon. men i mellem tiden kan jeg lige sige at den nu kører igen, det er ekstremt tilfældigt hvornår den vil og ikke vil.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.