mboost-dp1
64 bit kan ikke køre spol
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Om det er Vista eller ej, skal jeg ikke kunne sige. Blot at jeg aldrig før har haft problemmer med installation af spil på xp. At 64 bit er fremtiden kan ingen vil rigtig betvivle. Men at der er lidt problemer i overgangs fasen skal man da nærmest være ignorant for ikke at se.
Beg the differ... Men hvad. Du lyder meget vedholden. Dog er det ikke de meldinger der kommer fra almindelige bruger. Om ikke andet så for Vista bruger. Hverken 32 eller 64 bit.
mester...
mester...
.. #52 er det så XP eller vista 64 bit du bruger ??
efter som vista 64 bit har noget sikkerhed mod Rootkit mm kunne jeg da forstille mig at der er flere problemer med vista 64 bit end med XP 64 bit ..
jeg er da glad for at der bliver gjort noget mod Rootkit, men jeg kunne bare forstille mig at det giver nogen specielle programmer problemer ..
efter som vista 64 bit har noget sikkerhed mod Rootkit mm kunne jeg da forstille mig at der er flere problemer med vista 64 bit end med XP 64 bit ..
jeg er da glad for at der bliver gjort noget mod Rootkit, men jeg kunne bare forstille mig at det giver nogen specielle programmer problemer ..
Hmm.. Mærkeligt. Nu ved jeg jo ikke om det er rettet til mig, men at skrive at man "fucker" alt op fordi man ikke er heavy user, så ved ja da ikke om det er brugeren der er problemet.
Det er klart man "brokker" sig, når tingene ikke fungere. Alle skal jo ikke kunne være på fagligt niveau med en it supporter.
Jeg er ikke den eneste der har problemer med installation af spil på vista 64bit. Det er vist helt sikkert.
Men jeg kan da godt forestille mig du høre nogle dumheder engang imellem. Sådan er det vel over alt hvor man har daglig kunde kontakt.
Det er klart man "brokker" sig, når tingene ikke fungere. Alle skal jo ikke kunne være på fagligt niveau med en it supporter.
Jeg er ikke den eneste der har problemer med installation af spil på vista 64bit. Det er vist helt sikkert.
Men jeg kan da godt forestille mig du høre nogle dumheder engang imellem. Sådan er det vel over alt hvor man har daglig kunde kontakt.
#55:
Windows XP 64bit Edition, SP2. :-)
Denne har også beskyttelse i mod rootkits. :-)
At der er flere problemer med Vista 64 bit end XP 64 bit er jo selvsagt eftersom XP 64 bit udkom i 2003 og Vista i 2006 - og siger i øvrigt intet om 64-bit baserede OS problemer med disse - i øvrigt mindes jeg at Vista er bygget til 64-bit PC'ere, men at en 32-bit version blev lavet til langsommere maskiner.
Windows XP 64bit Edition, SP2. :-)
Denne har også beskyttelse i mod rootkits. :-)
At der er flere problemer med Vista 64 bit end XP 64 bit er jo selvsagt eftersom XP 64 bit udkom i 2003 og Vista i 2006 - og siger i øvrigt intet om 64-bit baserede OS problemer med disse - i øvrigt mindes jeg at Vista er bygget til 64-bit PC'ere, men at en 32-bit version blev lavet til langsommere maskiner.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.