mboost-dp1

fedt tekstbaseret MMORPG

Gå til bund
Gravatar #1 - bluess
1. aug. 2007 09:11
hejsa alle

hvis du kan lide online spillestilen som RWK (Racewarkingdoms), Shimlar o.s.v

Så skulle du tage og prøve humanescape!

Det er et tekstbaseret MMORPG, hvor du laver en figur du kan kæmpe med mod monstre og andre spillere, og hvor du kan overtage kongeriger og føre krig mod andre spillere.

Det er rimelig omfattende med mange quests o.s.v og ved at blive så populært ant du kan sælge dine ting i spillet for rigtige penge eller for feks. guld i RWK eller andre online spil.

Du kan træne din figur i diverse talenter (skills) og vælge imellem en del classes som knight, caster, vamp eller unknown, hver med deres styrker og forcer.

Det er 100% gratis at oprette en figur og spille, og man kan queste sig til de ting man skal bruge. Du kan selvfølgelig også købe ting i spillet som i andre MMORPG's men det behøver man ikke.

Hvis du har mod på at prøve så brug mit referral link til spillet (det hjælper mig med at fulføre en quest efter en 'Backpack') og smid mig en besked i spillet, så skal jeg hjælpe dig igang.

http://humanescape.com/registeruser.php?ref=Petrus

min figur hedder: Petrus

Kom og vær med, vi danskere skal styre MMORPG's overalt! =P
Gravatar #2 - myplacedk
1. aug. 2007 09:15
"Brug mit link og du hjælper mig i spillet."? ;-)
Gravatar #3 - milandt
1. aug. 2007 09:25
alternativt kan man bare gå ind på humanescape.com
Gravatar #4 - fidomuh
1. aug. 2007 09:26
Bare bruge www.humanescape.com...

Referrers er en grim ting..

Hvorfor kan du ikke lave et link til den rigtige hjemmeside, og saa til sidst laegge en "hvis i vil referre mig, saa er dette link en mulighed" ....

Jebus..
Gravatar #5 - Ronson ⅍
1. aug. 2007 09:44
Og hvad hæwle laver tråden i demo/lan-party-forummet
Gravatar #6 - Dreadnought
1. aug. 2007 09:50
#5 Hva'! Vidste du ikke at internettet er verdens største demo/lan-party?
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
2. aug. 2007 19:00
Jeg har flyttet tråden her til tagwallen, den hører bedre hjemme her (også kunne jeg også lige teste vores nye funktion :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login