mboost-dp1
Vil Facebook gå i sort den 5. november?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Remember remember the 5th of november!
Holloa boys, holloa boys, let the bells ring.
Holloa boys, holloa boys, God save the King!
Btw så for første gang V for Vendetta for et par dage siden, genial FILM!
Holloa boys, holloa boys, let the bells ring.
Holloa boys, holloa boys, God save the King!
Btw så for første gang V for Vendetta for et par dage siden, genial FILM!
Mon ikke alene den selvfede påstand om at det ikke kan lade sig gøre at lægge facebook ned tæller som en af de 7 Dødssynder.
Kombiner det med moores lov, så skal det nok gå galt.
Er jeg den eneste der sidder her og er forvirret over hvad November den 5 har med Facebook at gøre. Eller i det hele taget hvad den dato har noget at gøre med om Facebook går ned >_<.
Er godt med på hvad den 5 November er ellers, men lige hvordan tråden hænger sammen med facebook. Ja det kan jeg ikke greje.
Er godt med på hvad den 5 November er ellers, men lige hvordan tråden hænger sammen med facebook. Ja det kan jeg ikke greje.
Tharkz (8) skrev:Mon ikke alene den selvfede påstand om at det ikke kan lade sig gøre at lægge facebook ned tæller som en af de 7 Dødssynder.
Du mener vel Murphy's Lov :)
ontopic:
Intet er umuligt, men har personling stemt nej. Med så mange brugere, så har de nok kapacitet til at skalere op hvis det bliver nødvendigt. De har ihvert fald nogle imponerende datacentre.
spectual (13) skrev:Mangler muligheden "Anonymous skal have nogle tæv". Men svarede "hvad snakker i om" for jeg anede intet om det før jeg spurgte google.
I går vill jeg have stemt nej, da det var kommet frem, at Anonymous havde sat sig i hovedet at afslører navne på medlemmer af et mexikansk narko kartel, netop, den 5. november, pga. af en kidnapning af en af Anonymous medlemmer.
Anonymous hackers threaten Mexican drug cartel
I dag stemte jeg ved ikke, da det viser sig, at de har trukket lidt i land.
Måske fordi de var bange for at få nogle tæv.
Anonymous retreats from Mexico drug cartel confrontation
Vil I have flere oplysninger, så browse selv rundt. Der er nok af læsestof.
Google søgning: Anonymous Mexico drug cartel
alexpolo (18) skrev:# 14 har ret.. hvor tard er man lige når man ikke bare vælger måske -_- ...
-_- smarte folk holder mund hvis ikke de har noget konstruktivt at sige...
On topic : Nej Facebook går ikke i sort... Anonymous har nada mulighed for det... Som jeg ser det er de en lille bunke af sociale udskud der ikke kan få tilfredshed medmindre tingene går efter deres hoved... Har kun en ting at sige til dem... Face reality, it will bite you in the ass HARD and many times... DEAL WITH IT...
#18+21 Det er godt nok ærgeligt at 83% (i skrivende stund) ikke er lige så geniale som dig. (no offence til de 17% der har stemt måske)
Selv har jeg stemt nej. Jeg tvivler stærkt på at det lykkes for Anon. Og nej, jeg kan da ikke vide det, men jeg kan godt overleve at ta fejl, hvis det skulle lykkes.
Selv har jeg stemt nej. Jeg tvivler stærkt på at det lykkes for Anon. Og nej, jeg kan da ikke vide det, men jeg kan godt overleve at ta fejl, hvis det skulle lykkes.
Der er også modstridende sider i det. Nogle anons har sat dette igang mens andre er imod. men sådan er det vel med et kollektiv uden leder så handler folk i mindre individuelle grupper.
Det er ofte den undskyldning folk bruger for, at retfærdiggøre deres egoboost i form af nedgørende bemærkninger ;)
Men lad os nu se hvad der sker. Personligt tvivler jeg en smule på, at de er i stand til at fuldføre opgaven, men hvem ved hvad de "måske" gemmer i ærmet denne gang :)
Det er ofte den undskyldning folk bruger for, at retfærdiggøre deres egoboost i form af nedgørende bemærkninger ;)
Men lad os nu se hvad der sker. Personligt tvivler jeg en smule på, at de er i stand til at fuldføre opgaven, men hvem ved hvad de "måske" gemmer i ærmet denne gang :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.