mboost-dp1

Tror du 2012 vil overgå 2011 på spilunderholdning?

Gå til bund
Gravatar #1 - JakJak
9. jan. 2012 16:19
Der var ellers gang i den i 2011, med nye udgivelser i respekterede ældre serier som The Elder Scrolls, Deus Ex, Battlefield, Rayman, cowadooty, samt nyere hits som Batman: Arkham City, Dark Souls, Portal 2, Uncharted 3, og ej at forglemme mindre spil som Bastion.

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidste haft haft et så stort back log af spil jeg mangler at spille, så jeg tror ikke 2012 vil overgå 2011. Der er selvfølgelig Diablo 3, men jeg tvivler på det er nok
Gravatar #2 - crispy
9. jan. 2012 16:41
Diablo 3 >> Skyrim + Portal 2 + alt andet, så jeg stemte ja :)
Gravatar #3 - Mnc
9. jan. 2012 17:30
"Ved ikke", men man kan jo altid håbe. :)
Gravatar #4 - Blackwater
9. jan. 2012 19:01
Der udkom alt for mange spil jeg personligt selv gerne ville have i 2011. Derfor kommer 2012 ikke til at overgå 2011 for mig, da jeg ikke ser frem til andet end mass effect 3.
Gravatar #5 - AzCii
9. jan. 2012 20:01
Diablo 3 burde være en svar mulighed :-)
Gravatar #6 - Zeales
9. jan. 2012 20:09
Hvorfor nævner folk Diablo 3? Der er ikke engang blevet sat udgivelses dato for spillet endnu. Hvad nu hvis der sker noget der gør at det først udgives i 2013?
Gravatar #7 - Brugernavn
9. jan. 2012 22:05
Zeales (6) skrev:
Hvad nu hvis der sker noget der gør at det først udgives i 2013?

Så har alle glemt at denne afstemning eksisterede ;-)
Gravatar #8 - OtteBitUlven
9. jan. 2012 23:46
Hvis der bliver lanceret en ny Xbox til E3, så ja..
Gravatar #9 - RMJ
9. jan. 2012 23:59
Erm et ord et ord.

DIABLO 3! -.-
Gravatar #10 - JakJak
10. jan. 2012 00:14
Zeales (6) skrev:
Hvorfor nævner folk Diablo 3?

Ja, hvis Diablo 3 ikke udkommer i år, så er der ikke meget at se frem til. Grunden til at så mange tror det skyldes nok denne artikel
http://railgun.newz.dk/best-buy-plakat-peger-paa-d...

...hvis du ser godt efter på billedet, så står der Feburary, så troværdigheden er ikke helt i top :\
Gravatar #11 - izym
10. jan. 2012 03:55

Det er nok nærmere det, at Blizzard gentagende gange har sagt, at det med al sandsynlighed vil komme i Q1 2012.
Gravatar #12 - Adagio
10. jan. 2012 07:00
For mig har 2011 ikke været et særligt godt spil-år, der har ikke rigtigt været mange spil der har samlet min interesse. Eneste spil der er udgivet i 2011 jeg har købt er Portal 2
Men på den anden side så har jeg ikke haft tid til at game eller undersøge alt hvad der faktisk er udkommet, så har da højst sansynligvis missed et par interessante spil, men det gør ikke noget da jeg ikke har tid til at spille dem anyway
Gravatar #13 - albert123
10. jan. 2012 07:59
Jeg mener heller ikke at der skete det helt vilde på spil markedet i 2011.

Syntes kun at der var noget godt at komme efter den sidste del af 2011.. Battlefield 3, Swtor, det har helt klart trukket op. Men der har også været lidt skuffelser, så meget frem til Brink, men syntes ikke det var så vildt som det lagde op til desværre...

Men der er mange titler der kommer i år som jeg håber vil give 2011 røg, Diablo III, Mass Effect 3, Drangon Age 3 (Håber det bliver bare lidt bedre end 2'eren).

Venter med spænding ! ;)
Gravatar #14 - Cavort
10. jan. 2012 10:20
Guild Wars 2 kommer forhåbentlig ud, så stemte ja.
Gravatar #15 - Zombie Steve Jobs
10. jan. 2012 10:25
Det eneste jeg har købt i 2011 og spillet meget er BF3, sgu lidt svært at spå om 2012, men tror det ikke, da jeg sådan set kun gider FPS-shooters.
Gravatar #16 - JakJak
10. jan. 2012 10:51
Zombie Steve Jobs (15) skrev:
da jeg sådan set kun gider FPS-shooters.

First-person shooter shooters? Lyder interessant ;)
Gravatar #18 - Schranke
11. jan. 2012 10:25
Der har ikke været meget til mac dette år der har været vildt godt.
Der var dog lidt, fx portal 2. Og på windows siden har der ikke været noget som jeg har været opsat nok til at spille til at sætte en boot camp op.
Men med Diablo 3 i år glæder jeg mig som et lille barn.
Hvad angår en date for det ser jeg slut Q1 og start Q2 som den bedste mulighed. (meget gerne i tid med en ny imac så jeg kan spille på max detailjer)
Gravatar #19 - mrtb
12. jan. 2012 09:54
Starcraft 2 expansion, Diablo 3, Mass Effect 3, og Guild Wars 2.. Det kan næppe blive et dårligt år for gaming :P
Gravatar #20 - mireigi
13. jan. 2012 07:48
Helt klart 2012.

http://games.ign.com/articles/119/1192614p1.html

Der kommer mange rigtigt gode spil.
Gravatar #21 - watser
13. jan. 2012 14:07
Diablo 3, Metro: Last Light og Guildwars 2. JA TAK!
Gravatar #22 - MrSmooth
13. jan. 2012 17:33
af gode spil i 2011 har der været:
Skryim
SWTOR
Serious Sam 3
så det har da været et rigtig godt spil år.
meeeen, 2012 bugner af gode titler, så jeg har svaret ja.
Diablo 3
Mass Effect 3
StarCraft II: Heart of the Swarm
Darksiders 2
Prototype 2
NeverDead
Det bliver EPIC =D
Gravatar #23 - Facey
16. jan. 2012 15:27
Jeg synes ihvertfald 2011 var et udemærket år.

Deus Ex: Human Revolution
Darksouls
Batman Arkham City
Uncharted 3
Portal 2
Skyrim
FEAR 3
SWTOR
Binding of Isaac ;)

ja, der var mange gode, synes jeg.

Men der er da også nok at se frem til i 2012. Dem jeg på stående fod kan huske at glæde mig til i 2012 er:
Dead State(!!)
Metro: Last Light
World of Darkness
Max Payne
Mass Effect 3 (selv om jeg var lidt skuffet over 2'eren)
Aliens: Colonial Marines (en smule)

Og selv om jeg aldrig har været den store Diablo spiller, ender jeg da nok alligevel med at prøve det også :P
Gravatar #24 - vision-dk
17. jan. 2012 09:34
I min verden har spændende udgivelser i 2011 været:
Skyrim
SWTOR er sikkert fed, men ryger i kategorien af spil jeg undgår pga. månedlig betaling og Serious Sam lyder da også meget sjov, men har ærlig talt glippet den,

2012 ved jeg at jeg ryger på:
Diablo 3
Guild Wars 2
og
StarCraft: heart of the Storm
(med mindre noget af det bliver forsinket)

alt i alt er 2012 et bedre spilår for mig end 2011
Gravatar #25 - Cookiemann
17. jan. 2012 12:11
Halo 4, Max Payne 3, Ny Portal 2 DLC, måske GTA 5, og Diablo 3. og håber så meget på HL2: EP3
Gravatar #26 - Systran
18. jan. 2012 10:20
JakJak (16) skrev:
Zombie Steve Jobs (15) skrev:
da jeg sådan set kun gider FPS-shooters.

First-person shooter shooters? Lyder interessant ;)

Hvor er du dog åndssvag! Han mener selvfølgelig Frames Per Second-shooters. Et spil, der handler om at skyde dit grafikkort i sænk! Nå.

I øvrigt mener jeg, at året 2012 kun bliver et godt spilår, hvis PSN Store tager sig sammen og lægger de tidlige Tony Hawk-spil til download. Det skete nemlig ikke i 2011.
Gravatar #27 - nyx
24. jan. 2012 15:27
Nej.

Der er en alt for klar tendens om at ting flyder sammen, og bliver mere og mere generisk. Jeg kunne lide shooters, og specielt tac. shooters, men i de seneste par år har man kunne se de mere eller mindre niche-franchises som R6, Ghost Recon, Op. Flashpoint og Battlefield søge mod midten. Alt skal på konsol, og man må ikke lade være med at implementere noget af det de andre har. Det syntes jeg tegner skidt for spilbranchen helt generelt, at man ikke længere må være sin egen, men det skal være som de andre. Og at Diablo nu også skal konsolificeres, kan kun forringe oplevelsen for mig. Jeg sammenligner alle nye udgivelser (specielt i div. serier) med de gamle, og det syntes jeg tegner rigtig dårligt for fremtiden på spilfronten...

Eller også er det fordi jeg er gammel, bitter og af den holdning at hvis et spil ikke er mindst lige så godt som forgængeren var for mig, så er det dårligt... Det er en holdning mange ser ned på i dag, men det er ikke desto mindre sådan jeg har det.

_________
Edit:
Jeg vil hellere være pessimistisk og blive glædeligt overrasket, end at være optimistisk og blive slemt skuffet.
Gravatar #28 - ChristianJensen
27. jan. 2012 01:03
Stemte nej, men ved nærmere eftertanke kunne svaret også være "ved ikke".

2011 var for mig et fantastisk år, da jeg brugte mangen tid på
Batman: Arkham City
Skyrim
CoD: MW3
Fifa 12 (har ikke spillet Fifa siden 2009-udgivelsen.. så tæller i min bog)
Wordfeud (alle spil tæller.. og er blevet afhængig af dét spil!)

Men 2012 lader også til at blive et godt år med udgivelser som:
Diablo 3
GTA 5
Hitman: Absolution
Pototype 2

Såfremt at de ovenstående fire titler bliver udgivet i 2012, bliver det svært at forudsige, hvorvidt 2012 bliver et bedre gamer-år end 2011.. hvis de ikke gør det, er svaret fortsat: nej.
Gravatar #29 - Trentors
27. jan. 2012 11:55
Ja!
Mass Effect 3
Bioshock Infinite
The Last of Us
The Last Guardian

2 sidste er ukendte IP'er men kommer fra firmaer som endnu ikke har skuffet.

Og Diablo 3 kan ikke få mit blod i kog. Så fantastiske var forgængerne heller ikke (hvilket tydeligt også fremgår af MetaCritic). Tror vist mest det er nostalgi som spiller ind her.
Gravatar #30 - enterprise
30. jan. 2012 18:22
Shit det går langsomt med de nye afstemninger. Mon vi når 2013 inden vi ser en ny?
Gravatar #31 - Assi
2. feb. 2012 18:48
DOTA 2, jatak 2012...!
Gravatar #32 - Scorpion
6. feb. 2012 15:08
For mit vedkommende skal der virkelig meget til for at 2012 kan overgå 2011.
De helt store tidsslugere for mig var/er BF3, MW3 (dog overvejer jeg at slette det til fordel for MW2), Portal 2, Crysis 2, LA Noire, DNF, Serious Sam 3, Minecraft og Skyrim.
Kan ikke se et eneste spil jeg skal bruge penge på i 2012 indtil videre, udover CS:GO. Det ser ikke ud til at der kommer så meget FPS i år desværre, så fremtiden ser lidt kedeligt ud (har skam spillet andet end FPS men slet ikke noget der fanger udover Noire). Forhåbentlig kommer der lige et par udvidelsespakker til BF3 og MW3, men ved ikke helt om det tæller som 2012 fremfor 2011,5? :P
Udover det håber jeg virkelig at jeg tager fejl, der må med glæde godt komme et par overraskelser henover året.
Gravatar #33 - kblood
6. feb. 2012 17:12
Jeg ville have stemt ja. Portal 2 var da okay. Også Deus Ex Human Revolution. Men et hvis ikke at spillet er godt nok til at jeg vil finde det frem igen efter 1 år og tænke, det skal da lige spilles igen, så ser jeg det ikke som et sindsygt godt spil. Selvom det måske stadig er et jeg vil tænke tilbage på med glade minder.

Men Diablo 1, det gennemførte jeg igen da jeg hørte om Diablo 3 skulle udkomme, fordi jeg kun fik gennemført det en gang første gang det udkom. Og Diablo 2 har jeg spillet til hudløshed. Starcraft 1 gik først rigtig i stå med at blive spillet da Warcraft 3 udkom. Selvom det så stadig blev fundet frem engang imellem. Og da Starcraft 2 udkom, så har jeg godt nok ikke spillet meget Warcraft 3 siden da.

Skyrim fik jeg godt nok ikke spillet, men lyder godt nok til at være fantastisk. Jeg skal da også have spillet det, men det må vente. Tager jo sikkert over dobbelt så lang tid at gennemføre som Deus Ex. Jeg ved bare at Oblivion og Fallout 3 ihvertfald var god underholdning.

Men Diablo 3 og Starcraft 2 Heart of the Swarm, hvis de begge kommer i år, så vil jeg mene at 2011 for mig vil være blevet overgået med en hel del :)

Lige nu spiller jeg så godt nok Warhammer 40k: Space Marine, og det er godt nok overraskende godt. Både single og multiplayer. Der er jo desværre også andre rigtigt gode titler jeg er gået glip af, men min bror er vidst enig i at Uncharted 3 var en af de bedre titler sidste år.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login