mboost-dp1
Svarer du på opkald, når du sidder på toilettet?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Min søster har haft en vane med at ringe på potten når hun var fuld ... midt om natten ...
*ring ring*
"HaarrrrrrJ... Jeg er lige ude og tisse igen, ville se hvordan du havde det"
*dut dut dut*
Min søster har haft en vane med at ringe på potten når hun var fuld ... midt om natten ...
*ring ring*
"HaarrrrrrJ... Jeg er lige ude og tisse igen, ville se hvordan du havde det"
*dut dut dut*
Jeg tager telefonen når folk ringer mens jeg sidder på toilettet.. det er jeg lige glad med.. jeg kan godt stoppe skideriet et øjeblik mens jeg lige taler i telefon.. det kan folk alligevel ikke høre..
Hvis jeg tilfældigvis har telefonen med derud (hvis den ligger i lommen), så gør jeg. Hvis det er en person der forstår at en samtale godt kan gøres kort (under to minutter), så klares den med det samme. Hvis der er en person der ikke kan gøre det kort (med mindre vi definerer kort, som alt over en halv time), så svarer jeg den, med en besked om at "jeg ringer tilbage om et øjeblik"...
Har svaret nej, men har dog gjort det en enkelt gang, grundet at det var en vigtig samtale.
Er dog ret sikker på at personen aldrig opdagede det.
Er dog ret sikker på at personen aldrig opdagede det.
Chewy (3) skrev:Afhænger fuldstændigt af hvem det er der ringer.
Nære venner kan sagtens overleve at man tager telefonen, siger at man sidder og skider og ringer igen om lidt...
Alle andre må så gå på telefonsvarer og så kan jeg ringe igen når jeg kommer ud...
What he said.
Thoroughbreed (4) skrev:Min søster har haft en vane med at ringe på potten når hun var fuld ... midt om natten ...
Thoroughbreed (4) skrev:Min søster
Thoroughbreed (4) skrev:søster
Share
Nej, så er mit behov for at være "online" heller ikke større. Jeg er vokset op i en tid hvor mobiltelefoner var store fastmonterede kasser i bilerne og man ellers benyttede fastnettelefoner + noget der hed telefonbokse. Hvis det er vigtigt, ringer personen nok igen, ellers kan man som regel se hvem der har haft ringet.
Nej, men har gjort det når jeg har haft driftvagter på kritiske systemer. Der ville jeg gerne høre om problemer ASAP. Man bliver hurtigt upopulær når et kvarter koster over 150K.
Kun hvis TB skulle finde på at ringe en dag mens jeg er på toilettet, ellers kun hvis det er familie medlemmer eller kæresten.
Jeg leder lidt efter en pæn måde at sige "Nej, og folk der gør det skulle have PISK!" - men det går ikke så godt!
Det er en ret klam oplevelse at være midt i en samtale og så kommer der pludselig nogle mærkelige lyde...
Det er en ret klam oplevelse at være midt i en samtale og så kommer der pludselig nogle mærkelige lyde...
Jeg har intet problem med at bruge min telefon når jeg skider! Det er ikke sådan jeg sidder og stønner og pruster i telefonen men altså det er jo ikke fordi de er i nærheden af mig og mine toilet vaner så kan ikke lige se problemet. Det er jo ikke fordi jeg sidder med microfonen ved sprækken så de rigtig kan følge med i de "saftige" deltaljer.
Hvis det var uklart for nogle var mit svar Ja.
Skal så være ærlig at det er for det meste kammerater det er gået ud over og de har altså ikke gættet at det var netop den aktivitet der havde en del af min opmærksomhed.
Aldrig har jeg gjort det - dog har jeg venner som intet har imod at gøre det. Finder jeg ud af at de sidder og dumper en kage imens jeg er i den anden ende af røret, smækker jeg på.
Jeg er ikke sart, men synes det er direkte klamt (For ikke at tale om uhøfligt) at snakke med folk imens man sidder og dumper en kage..
Jeg er ikke sart, men synes det er direkte klamt (For ikke at tale om uhøfligt) at snakke med folk imens man sidder og dumper en kage..
Alle burde svare nej til det spørgsmål :P Jeg har prøvet at snakke i telefon med nogen, der pludselig siger "Jeg tisser lige, er det ikke OK?" - nej?! Det er ikke så fedt at kunne høre det i den anden ende af røret, for det kan man!
It's naaasty, people!
Jeg har heller aldrig forstået det der fællestisseri, som nogle piger ynder. Og åbne toiletbåse er djævlens værk. Man skal generelt ikke kunne høre folk i den situation.
Bare kald mig sart, for det er jeg sikkert.
It's naaasty, people!
Jeg har heller aldrig forstået det der fællestisseri, som nogle piger ynder. Og åbne toiletbåse er djævlens værk. Man skal generelt ikke kunne høre folk i den situation.
Bare kald mig sart, for det er jeg sikkert.
De gange jeg har været på camping med vennerne har vi lavet fællesskidning. Maverne havde det ikke helt godt så det skete et par gange i løbet af dagen og så kunne man jo lige så godt følges og evt spille lidt mod hinanden på mobilerne.Elskov (28) skrev:Jeg har heller aldrig forstået det der fællestisseri, som nogle piger ynder. Og åbne toiletbåse er djævlens værk. Man skal generelt ikke kunne høre folk i den situation.
Det var hyggeligt! Men også en smule klamt..
Kommer an på hvem der ringer... Et par af gutterne, min mor og mine to brødre - der svarer jeg den...
Plejer gerne at være en stolt stemme som svarer telefonen med "Hey, gæt hvor jeg er henne!"
En af gutterne ringede en dag mens jeg drejede en vase, jeg declined opkaldet og sendte ham en sms "Skider, ringer om lidt". Så ringede han op igen - så tænkte jeg at han jo nok var forholdsvis ligeglad :D
Plejer gerne at være en stolt stemme som svarer telefonen med "Hey, gæt hvor jeg er henne!"
En af gutterne ringede en dag mens jeg drejede en vase, jeg declined opkaldet og sendte ham en sms "Skider, ringer om lidt". Så ringede han op igen - så tænkte jeg at han jo nok var forholdsvis ligeglad :D
det sjoveste er når man ringer til en, og personen siger: "ja jeg sidder lige på lokum og skider" (ja tak for info.) og fortsætter samtalen som om det er normalt, i stedet for at sige kan jeg ikk lige ringe tilbage senere....
Selvfølgelig gør jeg det, laver ovenikøbet extra presselyde så man ikke kan tage fejl af hvor jeg er henne, de bliver så dejligt sure når de høre det og udbryder "sider du og skider? JA!!!!!!!
Så slutter vi af med et billed ned i kummen af fars pøller og laver en status opdatering på fjæs. Det er konge.
Så slutter vi af med et billed ned i kummen af fars pøller og laver en status opdatering på fjæs. Det er konge.
Ja. Altid. Kan virkelig ikke se, hvad der skulle være grænseoverskridende ved at snakke i telefon, mens personen i den anden ende sidder og trykker. Selvfølgelig presser jeg ikke igennem mens jeg sidder og snakker (også fordi det er svært at gøre på samme tid), men ellers kan jeg sgu ikke se problemet. Er heller aldrig blevet spurgt om jeg var ude og skide, mens jeg tog den på lokummet. Og hvis folk spurgte ville jeg svare ærligt på det. At skide er ligeså naturligt som at trække vejret, og det er trods alt ikke videoopkald der er tale om.
Nej, men jeg svarer på afstemninger.
Seriøst. Tager ikke telefonen med på lokum. Hvis jeg har den i lommen, får den lov til at blive der til jeg er kommet ud igen og har vasket hænder.
Seriøst. Tager ikke telefonen med på lokum. Hvis jeg har den i lommen, får den lov til at blive der til jeg er kommet ud igen og har vasket hænder.
alloedee (41) skrev:Jeg har en fastnet telefon stående ude på lokummet. Så ja..
Har du så også fået den dersens luksusting, man kalder for rindende vand?
UltimateW (49) skrev:#48 hehe kommer vel an på, hvilken telefon man har :P
Så billig er iPhone trods alt ikke.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.