mboost-dp1
Skifter du til Windows 8?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Stemte blankt. Bruger win7 og har ingen ide om jeg skifter til win8. Hvis boot virkelig er hurtigere (og batteristyringen måske er lidt bedre) så ryger detnok på netbooken. På medieserveren har jeg svært ved at forestille mig det kommer til at gøre en stor forskel, så er næppe besværet værd. Men altså, jeg vil gerne lade det udkomme før jeg beslutter mig :P
Nej, kører OS X lige nu.
(Arbejde: Nej, kører XP og firmaet har ingen planer om opgradering af de 2000-3000 PCere)
(Arbejde: Nej, kører XP og firmaet har ingen planer om opgradering af de 2000-3000 PCere)
Syndes der burde være muligheden:
Nej bruger ikke Windows.
Bruger OS X og har ingen planer om at bruge Windows 8, 7, vista eller xp
(dog sidst jeg havde en windows var det xp, bedste windows af dem jeg har været i kontakt med. hjælper ofte stakkels windows folk med deres pc)
Nej bruger ikke Windows.
(dog sidst jeg havde en windows var det xp, bedste windows af dem jeg har været i kontakt med. hjælper ofte stakkels windows folk med deres pc)
Altså, får jeg valget mellem at bruge det der Windows eller at skubbe en glohed tegnestift op i urinrøret, så kan det godt være, at jeg vælger det der Windows. Men ellers vil jeg helst være fri.
LinguaIgnota (12) skrev:Altså, får jeg valget mellem at bruge det der Windows eller at skubbe en glohed tegnestift op i urinrøret, så kan det godt være, at jeg vælger det der Windows. Men ellers vil jeg helst være fri.
Det lyder usandsynligt, når man tænker på hvad du ellers har af fetischer.
Schranke (9) skrev:Syndes der burde være muligheden:
Nej bruger ikke Windows.
Så hop over på MacNation og vent på en afstemning der :)
Som bærbar vil jeg også klart fortsætte med OSX, men stationær og en slags "wall pc" med touchskærm vil jeg til hver en tid foretrække Windows.
Nej. Jeg kan ikke umiddelbart se nogen grund til at opgradere lige nu (altså med mit eksisterende hardware). Men der kan sagtens nå at komme en grund til at opgradere, inden release. Spørg igen, når det står på hylderne.
Jeg vil lade andre være forsøgskaniner for mig. Der skal nok være masser der melder sig frivilligt. :)
Jeg vil give Terra ret.. kører lige nu på Win8 developer preview, og udover metro UI (som er 100% uden funktion på en alm. notebook) ligner det Win7 til forveksling.
nåja bortset fra at det er et pre-beta og er ret buggy. mstsc virker ikke rigtig, giver sort skræm, og andre småting der irriterer.
Så jeg tror at mit svar bliver, Kører win8 men skifter nok til Win7 igen
nåja bortset fra at det er et pre-beta og er ret buggy. mstsc virker ikke rigtig, giver sort skræm, og andre småting der irriterer.
Så jeg tror at mit svar bliver, Kører win8 men skifter nok til Win7 igen
jeg skal skide og bruger blandt andet w7 nu. Skifter måske? Aner det ikke, hvorfor skulle jeg? Hvis det kan besvares på en overbevisende måde, så gør jeg.
Nu vil jeg tømme ryggen, bitches.
Nu vil jeg tømme ryggen, bitches.
Louis (23) skrev:Jeg synes der mangler nogle flere nej-begrundelser, så man kunne få et praj om hvorfor folk valgte nej.
If it aint broke dont fix it.
Windows 7 virker overraskende godt. Det eneste som ville få mig til at skifter er hvis opstart er hurtigere, og en installation kommer på MSDNAA med det samme.
Jeg kører Win7, og kunne muligvis overveje at skifte, hvis der bliver en 'større' forskel i hvor ofte der skal genstartes for updates, og hvis boot time bliver forbedret nok.
Som jeg forstår Metro UI er det en mulighed man har - i stil med sidebar eller skins. Ikke noget jeg har tænkt mig at bruge på en PC, men jeg forventer også at det kan slås fra.
Kan ikke se hvorfor fanden Metro skulle være det, som får folk til at afvise Win8.
Som jeg forstår Metro UI er det en mulighed man har - i stil med sidebar eller skins. Ikke noget jeg har tænkt mig at bruge på en PC, men jeg forventer også at det kan slås fra.
Kan ikke se hvorfor fanden Metro skulle være det, som får folk til at afvise Win8.
Til dem som snakker om opstarts hastigheden og mængden af nødvendige genstarts, så er det jo lige præcis dét som win8 udmærker sig ved, ifølge dem selv! Der skulle komme en betydelig hurtigere opstart grundet en caching af de vigtigste filer og mængden af genstarts, i hvert fald ved opdateringer, skulle være reduceret og den vil ikke prøve at tvinge en til at genstarte.
Personligt glæder jeg mig til at se windows 8 pga. de overstående grunde, selvom jeg er fuldt ud tilfreds med windows 7.
Personligt glæder jeg mig til at se windows 8 pga. de overstående grunde, selvom jeg er fuldt ud tilfreds med windows 7.
køre win7
er for down til at skifte, og de få sek som man kan spare ved opstart tror jeg ikke er vær for mig bruge penge på
måske ved skift til helt ny pc engang
skiftede til win7 på grund af 64bit og en masse nye standarter som bare ikke var lavet til XP.
Tror ikke vi er nået så langt endnu, måske ved win 9 ;)
er for down til at skifte, og de få sek som man kan spare ved opstart tror jeg ikke er vær for mig bruge penge på
måske ved skift til helt ny pc engang
skiftede til win7 på grund af 64bit og en masse nye standarter som bare ikke var lavet til XP.
Tror ikke vi er nået så langt endnu, måske ved win 9 ;)
Mon ikke jeg installerer det?
Jeg bruger dog primært Mac OS, men har for det meste en VM kørende med Windows 7 når jeg er på arbejde. Jeg vil tro at jeg installerer Windows 8 så snart det er frigivet til vores virksomheds konto. Jeg vil nok primært installere det for at få et mindre ressource forbrug, som er en af fordelene ved 8 fremfor 7.
Jeg bruger dog primært Mac OS, men har for det meste en VM kørende med Windows 7 når jeg er på arbejde. Jeg vil tro at jeg installerer Windows 8 så snart det er frigivet til vores virksomheds konto. Jeg vil nok primært installere det for at få et mindre ressource forbrug, som er en af fordelene ved 8 fremfor 7.
Magten (15) skrev:
Så hop over på MacNation og vent på en afstemning der :)
Som bærbar vil jeg også klart fortsætte med OSX, men stationær og en slags "wall pc" med touchskærm vil jeg til hver en tid foretrække Windows.
jeg er også på macnation gad bare ikke og skifte mellem newz, macnation og railgun konstant så får alle nyheder på en side, som er newz. så den afstemning jeg ser først. ( kan vidst ikke få afstemninger til at blive vist på samme side:( )
Nej
Jeg var (meget) længe om at skifte til XP.
Jeg har ikke skiftet til Vista.
Jeg har ikke skiftet til Win 7.
Hvorfor skulle jeg så skifte til Win 8?
Hvis jeg på et tidspunkt skifter til Win 8, så er det fordi det har en feature jeg skal bruge, som dengang jeg skiftede fra 98 til XP.
Jeg var (meget) længe om at skifte til XP.
Jeg har ikke skiftet til Vista.
Jeg har ikke skiftet til Win 7.
Hvorfor skulle jeg så skifte til Win 8?
Hvis jeg på et tidspunkt skifter til Win 8, så er det fordi det har en feature jeg skal bruge, som dengang jeg skiftede fra 98 til XP.
Man skulle tro at du var kvinde; "Hvorfor skulle jeg ikke købe disse sko, selvom jeg allerede har 42 par?".
Man skulle tro at du var kvinde; "Hvorfor skulle jeg ikke købe disse sko, selvom jeg allerede har 42 par?".
Nielson (43) skrev:Hvorfor skulle du ikke skifte?
Pris og besvær?
Jeg stemte nej. Jeg bruger Linux, men har en gammel Windows XP installation, jeg har tilladt mig at pirat kopiere, da jeg engang købte en laptop med Windows XP installeret, som jeg fjernede.
Så lidt som jeg bruger Windows, er det hverken pengene eller besværet værd, at opgradere.
Hvis Windows 8 kan erstatte min Linux installation, og opfylde mine behov bedre end Linux, så vil jeg overveje, at smide penge efter det.
Indtil da, hvorfor betale for en dårligere oplevelse?
"Ja, anvender Windows 7 nu" men nok kun når Windows 8 er stabilt nok. Jeg brugte Windows 7 i beta-form over flere måneder fordi interface var så fedt. Muligheden for at smide vinduer over i siderne af skærmen føltes jo så fucking Minority Report-like. :p
Der er umiddelbart ikke noget som virkelig interesserer mig om Windows 8, så jeg prøver nok beta lidt og skifter så tilbage til Windows 7.
Der er umiddelbart ikke noget som virkelig interesserer mig om Windows 8, så jeg prøver nok beta lidt og skifter så tilbage til Windows 7.
BurningShadow (44) skrev:#43
Det var godt nok hurtigt du blev defensiv fordi man stiller dig et relevant spørgsmål. Jeg kunne også prøve at omformulere spørgsmålet, og så håber jeg ikke du bliver tøsefornærmet.
Hvordan kan det være at du hellere vil blive ved Windows XP, nu når Windows 7 og 8 har fået en del forbedringer og understøtter flere ram osv?
Magten (46) skrev:Hvorfor kommentere på noget som tydeligvis ikke er henvendt til dig?
Der er stor forskel på at opgradere fra XP til 8, og skifte fra Linux til Windows.
Den del du citerer var ikke en kommentar til det indlæg jeg citerede, det var et indlæg i en debat der handler om hvor hvidt man har tænkt sig at skifte til Windows 8. Jeg skrev, at jeg ikke har tænkt mig, at skifte, og begrundede mit svar.
Det var kun første paragraf der var en direkte kommentar til det før nævnte indlæg.
Jeg synes adskillelsen var klar og tydelig, men jeg beklager hvis den ikke fremstod sådan i dine øjne
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.