mboost-dp1
Skifter du til Windows 7?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Skifter med det samme, og hvis det viser sig at være noget skamel, så skifter jeg lige så hurtig tilbage til XP.
Har Vista Ultimate x64 nu.. købt i dyre domme, så hvis jeg kan købe en W7 licens til en billigere penge, er jeg med...
Savnede muligheden "Bruger det allerede og har gjort siden beta release"
Bedre end XP - Ikke performance mæssigt (på mit system), men GUI'en og de mange lækre funktionaliteter, gør at det for mig, er bedre end XP.
Bedre end Vista - Don't know, don't care.. Hoppede let og elefant hen over det.
Bedre end XP - Ikke performance mæssigt (på mit system), men GUI'en og de mange lækre funktionaliteter, gør at det for mig, er bedre end XP.
Bedre end Vista - Don't know, don't care.. Hoppede let og elefant hen over det.
Ville ønske jeg kunne stemme "Lige med det samme" for jeg har indtil nu kun gode ting at sige om Windows 7 (beta)
Dog blir prisen stadigvæk en afgørende faktor - for hvis prisen er, i mine øjne urimelig, skifter jeg altså ikke 2 originale Vista og 1 original XP licens ud..
Men håber da de lave rnoget i retningen af en HomeLicens hvor man for f.eks 3 - 4K kunne købe en licens der kunne installeres på min 3 - 4 maskiner i hjemmet.
Dog blir prisen stadigvæk en afgørende faktor - for hvis prisen er, i mine øjne urimelig, skifter jeg altså ikke 2 originale Vista og 1 original XP licens ud..
Men håber da de lave rnoget i retningen af en HomeLicens hvor man for f.eks 3 - 4K kunne købe en licens der kunne installeres på min 3 - 4 maskiner i hjemmet.
Lige med det samme.
Har fået hentet RC'en idag mens jeg har været på arbejde, så så snart jeg kommer hjem, skal maskinen opgraderes.
Så må man bare håbe på at det spiller, da PC'en gerne skulle stå klar kl 19.30 i aften :)
Har fået hentet RC'en idag mens jeg har været på arbejde, så så snart jeg kommer hjem, skal maskinen opgraderes.
Så må man bare håbe på at det spiller, da PC'en gerne skulle stå klar kl 19.30 i aften :)
Jeg har ligeledes kørt Windows 7 siden første beta...og selvom jeg i en periode havde dualboot med min Vista, så har jeg primært brugt Windows 7...all the time! it rocks :-) Og RC'en er supercool. Kan også varmt anbefale den.
Valgte: "Ja, efter første SP"
Jeg foretrækker de fleste børnesygdomme er væk før der bliver installeret noget.
Forresten, jeg er lidt skuffet over nogen af jer herinde... er der virkelig nogen der kører med Windows 7 RC som main? Er der overhovedet nogen firewall og andre sikkerheds-tools der er ordenligt testet i Windows 7?
Jeg turde ikke køre Windows 7 RC i andet end en vm hvis jeg skulle teste det.
Men jeg er også meget paranoid.
(Fuck, nu kommer de efter mig! Igen!!)
Jeg foretrækker de fleste børnesygdomme er væk før der bliver installeret noget.
Forresten, jeg er lidt skuffet over nogen af jer herinde... er der virkelig nogen der kører med Windows 7 RC som main? Er der overhovedet nogen firewall og andre sikkerheds-tools der er ordenligt testet i Windows 7?
Jeg turde ikke køre Windows 7 RC i andet end en vm hvis jeg skulle teste det.
Men jeg er også meget paranoid.
(Fuck, nu kommer de efter mig! Igen!!)
Jeg skifter personligt efter første service pack. Jeg synes at vista var noget C*** indtil service pack 1, dog blev det mit favourit OS efter service pack 1. (Angående stabilitet og performance).
Jeg regner med at lige give RC versionen en test på en gammel stationær, og se om det er noget for mig at skifte med det samme.
Jeg regner med at lige give RC versionen en test på en gammel stationær, og se om det er noget for mig at skifte med det samme.
Skifter ved næste HW indkøb/udskiftning/opgradering. Kører XP på min main i dag.
Smed RC'en på en gammel stationær i formiddag, og det ser sgu lovende ud.
Smed RC'en på en gammel stationær i formiddag, og det ser sgu lovende ud.
Mangler også muligheden for "er allerede skiftet"
Har kørt med Betaen siden den blev offentliggjort, og den har kørt ekstremt stabilt og hurtigt!
Har kørt med Betaen siden den blev offentliggjort, og den har kørt ekstremt stabilt og hurtigt!
Bruger kun OS X, men alle jeg kender der bruger Vista eller XP opfordrer jeg på det stærkeste til at skifte til 7 når tiden er.
Hvis jeg brugte Windows ville jeg allerede køre den.
Hvis jeg brugte Windows ville jeg allerede køre den.
Hvad med en "jeg har allerede skiftet" ? skiftede i december efter at havde kørt det et par dage var jeg overbevist =) selv på min craptop (1,7 ghz 1GB ram) kører det rimelig godt. Glæder mig til at se letvægts modellen der komme rtil bærbare.
#36 det ER bedre, MEGET bedre.. Havde jeg stadig xp var jeg nok den første der var hoppet på vognen i beta'en :)
Dreadnought (19) skrev:Hvor er: "Nej, bliver ved 2000" ?
Det samme kan siges om "Wndows Me"... Det havde bare sådan nogle total seje skins til Windows Media Player..
Da jeg fik ny spand lavede jeg nogle tests. Og faktisk kunne jeg ingen forbedringer se mellem Vista Ultimate og 7Beta. Der var da 50mb forskel i ram forbrug. Der var masser af programmer der ikke virkede optimalt på 7 (skype bla)
Bundkort drivere til 7 var ikke eksisterende.
Og faktisk vandt vista i flere GFX tests, godt nok kun med et par frames men den var hurtigere.
Den største fornyelse ved 7 som jeg kunne mærke med det samme var at når man trykker luk, så lukker den, ikke vistas elendige dvale..
Det skal selvfølgelig prøves igen når det er ude i fuld version, men jeg hopper sgu ikke på RC vognen. :P
Og faktisk vandt vista i flere GFX tests, godt nok kun med et par frames men den var hurtigere.
Den største fornyelse ved 7 som jeg kunne mærke med det samme var at når man trykker luk, så lukker den, ikke vistas elendige dvale..
Det skal selvfølgelig prøves igen når det er ude i fuld version, men jeg hopper sgu ikke på RC vognen. :P
Hvis du mener dvale knappen i start menuen, ændrer du den til shutdown ved at gå ind i strømstyring > skift indstillinger for model > skift avancerede strømstyringsmodeller > tænd/sluk-knap og låg > tænd/sluk-knap i menuen start og ændre til sluk...
En af de første ting jeg ændrer i en ny Vista install =)
On-Topic
Stemte "venter til første SP"... Selvom de siger 90 % af alle drivere nok skal virke, skal der nok være en eller anden form for funktion, som ikke virker efter hensigten... Så vil lige ha det rettet først =)
Hvis du mener dvale knappen i start menuen, ændrer du den til shutdown ved at gå ind i strømstyring > skift indstillinger for model > skift avancerede strømstyringsmodeller > tænd/sluk-knap og låg > tænd/sluk-knap i menuen start og ændre til sluk...
En af de første ting jeg ændrer i en ny Vista install =)
On-Topic
Stemte "venter til første SP"... Selvom de siger 90 % af alle drivere nok skal virke, skal der nok være en eller anden form for funktion, som ikke virker efter hensigten... Så vil lige ha det rettet først =)
Trolle (44) skrev:Der var da 50mb forskel i ram forbrug.
Jeg har 200 MiB i forskel
Trolle (44) skrev:(skype bla)
Jeg har haft meget held ved at installere visse programmer og drivere i Vista-kompatibel tilstand.
------------------
(Glemte lige at skrive at jeg faktisk ikke har prøvet RC'en, så ved ikke om hvordan den er. Mine "resultater er fra beta'en build 7000)
Har kørt med Win7 RC siden igår og jeg vil da sige jeg har fortrudt at jeg havde så travlt. Havde ingen problemer med installationen eller drivere(og har ellers noget lidt specielt HW hvor vista voldte problemer). Faktisk virkede alt perfekt der har ikke være et program eller spil jeg ikke har kunne køre og en hurtigt test at crysis synes at falde i win7's fordel. MEEEN jeg har ikke kunne bruge IE i win7 - jeg hentede messenger og efter det så går IE ned konstant. Men på trods af at jeg ikke kan bruge browseren har jeg ikke oplevet nogle problemer overhoved - bare surt at man bruger IE så meget i løbet af en dag :(
Ohh glemte lige: Kan vildt godt lide det - mange smarte feature og sådan - og så er det flot. Skal bestemt have det når der ikke er problemer med IE mere.
Ohh glemte lige: Kan vildt godt lide det - mange smarte feature og sådan - og så er det flot. Skal bestemt have det når der ikke er problemer med IE mere.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.