mboost-dp1
Skal du have iPhone 4S?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Undskyld mig hvis jeg virker sur.
Men jeg synes folk har for store forventninger til en iPhone.
Fordi nogle idioter har lækked en prototype som havde en klam teardrop effekt, som jeg ærlig talt ikke ville ha.
Da jeg synes iPhone 4S skærmen er fin i størrelsen.
Da iPhone 5 prototypen med sin større skærm er for stor fx til min hånd, i forhold til stabilitet og med at undgå at tabe den og nemmere brug med 1 hånd.
Hvad er i utilfreds over ? at den ikke har Quad core ? at den ikke kommer med 16 gb ram, at den ikke køre android, at den ikke har et canon eos 1100d kamera indbygget som slår alle andre på alle steder ?
Den har dual core, den har 1 gb ram, den har iOS hvilket jeg synes er det bedst mobile system lige nu, den har et 8 megapixel kamera som har en masse nye hjælpe midler som gør det nemmere kan få nogle skarpe lækre fotos og flotte video optagelser.
hvis i er utilfredse så synes jeg i skal vente nogle år endnu for en Quad core er først tidligst næste år og ellers er det ikke en smart phone i vil ha men en Desktop PC eller en Ultrabook/macbook air.
det er min personlig mening om folk som ikke gider at købe den nye iPhone pga af den ikke var hvad de forventede.
Men jeg synes folk har for store forventninger til en iPhone.
Fordi nogle idioter har lækked en prototype som havde en klam teardrop effekt, som jeg ærlig talt ikke ville ha.
Da jeg synes iPhone 4S skærmen er fin i størrelsen.
Da iPhone 5 prototypen med sin større skærm er for stor fx til min hånd, i forhold til stabilitet og med at undgå at tabe den og nemmere brug med 1 hånd.
Hvad er i utilfreds over ? at den ikke har Quad core ? at den ikke kommer med 16 gb ram, at den ikke køre android, at den ikke har et canon eos 1100d kamera indbygget som slår alle andre på alle steder ?
Den har dual core, den har 1 gb ram, den har iOS hvilket jeg synes er det bedst mobile system lige nu, den har et 8 megapixel kamera som har en masse nye hjælpe midler som gør det nemmere kan få nogle skarpe lækre fotos og flotte video optagelser.
hvis i er utilfredse så synes jeg i skal vente nogle år endnu for en Quad core er først tidligst næste år og ellers er det ikke en smart phone i vil ha men en Desktop PC eller en Ultrabook/macbook air.
det er min personlig mening om folk som ikke gider at købe den nye iPhone pga af den ikke var hvad de forventede.
#3 udover at det meste af din comment er lame, men here goes: 4'eren føles klodset og irriterende i hånden i forhold til den væsentligt større SGS II, weird, huh?!?!? Hvor lille er din hånd, og har du overhovedet rørt ved de mockups?
Utilfredsheden går på, at den lige nu er værre end konkurrenternes bud, det eneste den kan er at have et "Apple"-klistermærke, og det er selvfølgelig sin vægt værd i beriget uran og nok til en hel del mennesker.
Utilfredsheden går på, at den lige nu er værre end konkurrenternes bud, det eneste den kan er at have et "Apple"-klistermærke, og det er selvfølgelig sin vægt værd i beriget uran og nok til en hel del mennesker.
Jeg havde bare håbet på at Apple ville overraske mig med et-eller-andet der kunne få mig til at blive. Men der var intet igår.. Overhovedet..
Designet på iPhone 4 kan jeg godt lide, så jeg er fint tilfreds med at de ikke skifter det ud eller kommer med en større skærm.
At du synes iOS er det bedste er jo en personlig ting. Jeg bryder mig ikke om det, selvom notifications nu bliver brugbare.. Det kan jeg jo så glæde mig over indtil jeg finder en anden tlf :)
Men forventningerne er Apple jo selv med til at skrue i vejret, så det er vel rimeligt at folk er skuffede når de ikke leverer noget særligt.
Jeg havde bare håbet på at Apple ville overraske mig med et-eller-andet der kunne få mig til at blive. Men der var intet igår.. Overhovedet..
Designet på iPhone 4 kan jeg godt lide, så jeg er fint tilfreds med at de ikke skifter det ud eller kommer med en større skærm.
At du synes iOS er det bedste er jo en personlig ting. Jeg bryder mig ikke om det, selvom notifications nu bliver brugbare.. Det kan jeg jo så glæde mig over indtil jeg finder en anden tlf :)
Men forventningerne er Apple jo selv med til at skrue i vejret, så det er vel rimeligt at folk er skuffede når de ikke leverer noget særligt.
4#
Jeg har skam rørt ved disse mock ups ( i form af de der kinesiske cases ) som du snakker om. Flere af mine venner har nogle af disse 4¨ Smartphones og de virker bare så store og klodsede i hånden man kan jo knapt nok bruge tommel fingeren over det hele på skærmen uden at tabe den med 1 hånd.
at du synes den er lame er jo op til dig selv men den er skrevet ud fra min egen oplevelse. at du så selv skriver lame comments er ikke noget nyt på dette forum. men jeg håber da du forstår min pointe.
fortsat god dag.
Jeg har skam rørt ved disse mock ups ( i form af de der kinesiske cases ) som du snakker om. Flere af mine venner har nogle af disse 4¨ Smartphones og de virker bare så store og klodsede i hånden man kan jo knapt nok bruge tommel fingeren over det hele på skærmen uden at tabe den med 1 hånd.
at du synes den er lame er jo op til dig selv men den er skrevet ud fra min egen oplevelse. at du så selv skriver lame comments er ikke noget nyt på dette forum. men jeg håber da du forstår min pointe.
fortsat god dag.
Jeg ville helst vente på iphone 5, men min 3GS har det ikke særligt godt mere. Jeg er ikke sikker på jeg vil have en 4S, jeg vil se om der er andre spændende telefoner på markedet inden jeg bestemmer mig.
Valget kommer meget an på hvor brugbart Siri er i Danmark, det virker som en fed feature.
Valget kommer meget an på hvor brugbart Siri er i Danmark, det virker som en fed feature.
7#
indtil videre er siri kun beta software som i starten kun vil være på følgende sporg: Engelsk, Tysk, Fransk, mm.
men vil da regne med det kommer på dansk engang i Marts / April
indtil da må vi nøjes med engelsk, tysk og fransk men det er vel også fint nok til notes, aftaler i kalenderen, websøgning ;)
håber du finder nogle spændende telefoner på markedet ;)
indtil videre er siri kun beta software som i starten kun vil være på følgende sporg: Engelsk, Tysk, Fransk, mm.
men vil da regne med det kommer på dansk engang i Marts / April
indtil da må vi nøjes med engelsk, tysk og fransk men det er vel også fint nok til notes, aftaler i kalenderen, websøgning ;)
håber du finder nogle spændende telefoner på markedet ;)
RQvsom (7) skrev:Jeg ville helst vente på iphone 5, men min 3GS har det ikke særligt godt mere. Jeg er ikke sikker på jeg vil have en 4S, jeg vil se om der er andre spændende telefoner på markedet inden jeg bestemmer mig.
Du kunne tage et kig på Samsung Galaxy S2 - den har Vlingo som kan det samme, hvis ikke mere, end Siri.
Dette virker dog også kun på de 'store' sprog, men dér fungerer det så upåklageligt!
Swankie (13) skrev:Dette virker dog også kun på de 'store' sprog, men dér fungerer det så upåklageligt!
Jeg vil godt vædde en lunken tuborg på at det samme gælder mindst 6 måneder frem, for Siri.
Karzo (3) skrev:at den ikke har et canon eos 1100d kamera indbygget som slår alle andre på alle steder ?
Ææh... Selv min gamle K800i kunne tage bedre billeder end et 1100D!.. Bevares, kunne ikke udskifte mit optik, men 1100D er kraftedme et lortekamera :D Ditto det fra Nikon (Mener det hedder 3100)
Mangler en mulighed: "Ville gerne, men har ikke råd" :)
Jeg har aldrig været Apple fan udover deres iPods (og selv dem jailbreaker jeg), og jeg har altid holdt mig langt væk fra Mac, men selv jeg er blevet imponeret over hvor super integrationen mellem alt Apples hardware er blevet. Faktisk er den blevet så god at hvis jeg får lidt extra penge mellem hænderne de næste par år, så overvejer jeg både Mac, iPad og iPhone.
Konkurrenterne har stadigvæk mange ting at lære fra Apple.
Jeg har aldrig været Apple fan udover deres iPods (og selv dem jailbreaker jeg), og jeg har altid holdt mig langt væk fra Mac, men selv jeg er blevet imponeret over hvor super integrationen mellem alt Apples hardware er blevet. Faktisk er den blevet så god at hvis jeg får lidt extra penge mellem hænderne de næste par år, så overvejer jeg både Mac, iPad og iPhone.
Konkurrenterne har stadigvæk mange ting at lære fra Apple.
#17 I modsætning til Android hvor hele pisset er online eller hvad? Google Music (beta) er helt fantastisk, btw.
Jeg fatter stadig ikke, hvordan folk med iphones kan skrive "Har mistet min telefon og alle mine numre send en sms med dit navn" på facebook, derp?
Jeg fatter stadig ikke, hvordan folk med iphones kan skrive "Har mistet min telefon og alle mine numre send en sms med dit navn" på facebook, derp?
Så ikke noget grundlag for at skifte min dejlige Iphone 4 ud med en 4s.
Siri virker som en fed ting men ikke det jeg vil skifte for.
Jeg vil vente og se om den næste ipad ikke skullr have fået en bedre opløsning. For gider ikke side og game særlig meget på min tlf, ja det er fint i bussen og sådan, men 7X så hurtigt... Det er et overkill. Hvis nogle finder det så nødvendigt så ja køb den da...
Men jeg vil først skifte ud når min 4 den dør.
Offtopic:
Syndes at film på Itunes er en fed ting der er kommet til Danmark det har jeg håbet på længe, og så sammen med apple tv NICE.
Siri virker som en fed ting men ikke det jeg vil skifte for.
Jeg vil vente og se om den næste ipad ikke skullr have fået en bedre opløsning. For gider ikke side og game særlig meget på min tlf, ja det er fint i bussen og sådan, men 7X så hurtigt... Det er et overkill. Hvis nogle finder det så nødvendigt så ja køb den da...
Men jeg vil først skifte ud når min 4 den dør.
Offtopic:
Syndes at film på Itunes er en fed ting der er kommet til Danmark det har jeg håbet på længe, og så sammen med apple tv NICE.
Karzo (3) skrev:Men jeg synes folk har for store forventninger til en iPhone.
Det er over et år siden iPhone 4 kom ud. Det eneste der kom var en facelift - ja, bedre kamera, hurtigere processor, men ikke noget banebrydende. Helt ærligt; det blev nævnt, at den nu var lige så hurtig som sine konkurrenter! Hvis den skal holde et halvt år skal den være noget hurtigere.
Mens iPhone bliver lanceret med årsfrekvens, så vælter konkurrenterne ud med telefoner og lærer noget hver gang. WP7 er blevet noget bedre med Mango, lige om hjørnet kommer Android 4. I forvejen har Android vist hvordan notifikationer skal være på tablets - selvom Apple har forsøgt at kopiere notifikationsbaren, så har de ikke forstået at det er akavet på en tablet.
All in all, så halter Apple bagefter nu. Indtil iPhone 4 var de en smule foran - men hvis Nexus Prime kommer med en skærm på 320 ppi, så er retina screen heller ikke enestående længere.
Desuden har 'folk' udelukkende den forventning til en ny iPhone som Apple lader dem. De sidste mange gange Apple har lanceret noget blev det blæst frem som enestående og hypet helt ekstremt meget. Tidligere har Apple næsten haft ret - men denne gang, de gange de forsøgte at kalde noget for enestående (hovedsageligt Siri), så kunne folk faktisk se, at der findes alternativer, som kan nogenlunde det samme som (eller mere end) iPhone.
Karzo (3) skrev:
Den nye iPhone er ikke hvad jeg forventede, og jeg forventer ikke at købe den nye iPhone. Men hey, jeg er alligevel en fAndroid, så jeg tænker at du tager helt vildt meget fejl.
Karzo (6) skrev:
Jeg har selv en SGSII og vil sige at det tog et par dage at vænne mig til den store skærm, men nu kunne jeg til gengæld ikke drømme om at få en mobil med en mindre skærm... Jeg synes måske endda at den gerne må være lidt større...
Jeg kan heller ikke se det nye i Siri? Er det ikke det samme som Vlingo til SGSII?
andeo (24) skrev:Nej, jeg venter på iPhone 5 og Nej, jeg holder mig til iPhone 4 er jo reelt set begge noget én person kan svare.
Jeg er glad for at designet blev vedholdt så beholder jeg min iPhone 4. Er glad for den, men savner godt nok også min Android.
Hvis du svarer med at du holder dig til din iPhone 4, må det betyde at du ikke har planer om at udskifte den, og derved heller ikke har planer om at vente på og købe iPhone 5 p.t.
Ja. Jeg har fået nok Android for denne gang og glæder mig til at komme tilbage til iOS platformen. Forstå mig ret, jeg hater ikke på Android, jeg foretrækker bare iOS.
Nogen vil nok sige at det er Sony Ericsson, der er problemet frem for Android, men der er en del funktioner jeg føler der mangler. Man kan ikke tage screenshots (uden at roote), telefonen er til trods for den hurtige processor generelt langsom, random reboots, en ur widget, der indtil en nylig update sjældent virkede og dårlig byggekvalitet og ikke mindst den elendige batteri levetid.
Kommer dog nok til at savne nogen funktioner, som Google Maps og deslige, men, det er ting jeg er villig til at undvære.
Nogen vil nok sige at det er Sony Ericsson, der er problemet frem for Android, men der er en del funktioner jeg føler der mangler. Man kan ikke tage screenshots (uden at roote), telefonen er til trods for den hurtige processor generelt langsom, random reboots, en ur widget, der indtil en nylig update sjældent virkede og dårlig byggekvalitet og ikke mindst den elendige batteri levetid.
Kommer dog nok til at savne nogen funktioner, som Google Maps og deslige, men, det er ting jeg er villig til at undvære.
lennyboy (28) skrev:Man kan ikke tage screenshots (uden at roote)
Ved ikke hvilken telefon du har. Men de sidste versioner har indbygget funktion til screenshot.
Hold powerknappen nede, tryk på home og slip begge taster. Så skulle der gerne ligge et billede på kortet.
Jakob Jakobsen (31) skrev:#30
Det blev introduceret fra Android v2.3.3
link
Din kilde siger jo netop at man skal have en app installeret, og at Power+Home er kommandoen hos iPhone (patentsag incoming hvis Google bruger den kombination). Jeg fandt endda en kilde som siger, at det ikke kan lade sig gøre på nogen nem måde.
Prøv at læse linket igen.
Det virker fint på min HTC sensation og en kammerats Samsung Galaxy S.
Vi kører desuden begge officiel firmware.
Prøv at læse linket igen.
Det virker fint på min HTC sensation og en kammerats Samsung Galaxy S.
Vi kører desuden begge officiel firmware.
Update: Google Android engineer Romain Guy says that the reports are wrong, and that Android 2.3.3 will only allow system apps will be able to take screenshots. That may mean that Google will release a screenshot app that could work without root, but it’s unlikely that third party screenshot apps will work.
Update 2: Having installed Android 2.3.3 on my Nexus One running Stock Android, I can confirm that ShootMe and other screenshot apps do not currently work without root access.
Spørgsmålet er så hvem man tror mest på.
Update 2: Having installed Android 2.3.3 on my Nexus One running Stock Android, I can confirm that ShootMe and other screenshot apps do not currently work without root access.
Spørgsmålet er så hvem man tror mest på.
Update 2 udtrykker jo, at man tidligere har kunnet bruge ShootMe (lidt research viser at man skulle roote også dengang), og at man skal roote telefonen for at man kan udnytte appen - og at ShootMe ikke kan udnytte opdateringen
Jeg har gennemsøgt mit SD-kort, og kan ikke finde screenshots. JJ, får du en prompt om at der er taget et billede?
Jeg har gennemsøgt mit SD-kort, og kan ikke finde screenshots. JJ, får du en prompt om at der er taget et billede?
Jakob Jakobsen (36) skrev:#35
Der kommer en hurtig popup, hvor der står "skærmbillede gemt til kamerabilleder"
[url=
I så fald gør jeg enten noget forkert, eller også er det ikke understøttet i stock Android. Jeg har forsøgt med Power+{Back, Menu, Search, Home}, men der sker intet.
jeg skal helt sikkert have en Iphone 4s når den kommer til danmark.
Iphone 4s er allerede en kæmpe succes. http://iphone-4s-pris.dk/iphone4s/iphone-4s-allere... så mon ikke skuffelsen har lagt sig over ingen iphone 5...;)
Iphone 4s er allerede en kæmpe succes. http://iphone-4s-pris.dk/iphone4s/iphone-4s-allere... så mon ikke skuffelsen har lagt sig over ingen iphone 5...;)
amaby (20) skrev:#18
Ligesom nogle folk ikke synkroniserer numre med Googlekonto og mister alle deres numre, derp?
XorpiZ (21) skrev:Er der ikke automatisk sync i iOS da?
Nielson (22) skrev:#21 Jo, og det virker skam også med Google kontoer. Det er Stevie som ikke helt har sat sig ind i det, men bare ranter i stedet.
Det ved jeg, brugerne er tilsyneladende retarderede.
Det er også helt forkert. "Fortsat god dag" forudsætter, at du indtil nu har haft en god dag. Hvis jeg har haft en LORTE dag, vil jeg da ikke have at vide, at dagen skal fortsætte som den har været.
Det må folk meget gerne snart forstå. Især telefonsælgere!!
Anyhow; Jeg er skrevet op til den. Men jeg ser ingen grund til at opgadere min iPhone 4.
Det er også helt forkert. "Fortsat god dag" forudsætter, at du indtil nu har haft en god dag. Hvis jeg har haft en LORTE dag, vil jeg da ikke have at vide, at dagen skal fortsætte som den har været.
Anyhow; Jeg er skrevet op til den. Men jeg ser ingen grund til at opgadere min iPhone 4.
jordbaer (39) skrev:jeg skal helt sikkert have en Iphone 4s når den kommer til danmark.
Heh.. I trænger til en korrekturlæser: "Med den nye Iphone 4s, har applet gjordt noget ved de antenne problemmer som vi så ved Iphone 4. I Iphone 4s har apple lavet en smart dobbelt antenne som automatisk skifter til den med bedst signal. dermed skulle man tro at apple var udenom antenne problemmet. Apple nye topchef Tim Cook præsenterede det nye ..."
Fede ord er en eller flere fejl...
Hånter (44) skrev:#43
Jeg er helt enig, nu sidder jeg i en support, og jeg siger altid at de så ellers må have en god dag. Specielt fordi at når de ringer til mig er der gerne et eller andet som nok ikke har været så godt.
Men ja, iPhone 4s lyder da til at køre virkelig godt, men hvordan udnytter man det lige? Man kan jo ikke smide dobbelt så mange widgets på den, eller ligge et endnu mere flashy UI på den. Så lyder lidt til at man må vente på at der kommer spil som kan udnytte den, jeg ved ihvertfald ikke lige hvilke apps som rent faktisk udnytter det processor kraft der er at gøre med som det er nu, men jeg bruger så heller ikke iPhone.
Min 3GS virker lige så fint og upåklageligt, som den dag jeg købte den.
Tror vi skal ha' fat i nogle smarte telefoner med væsentlig højere data-hastighed end 3G, før jeg skal ha' en ny (hvis den altså ikke går i stykker inden :P )
Det skal siges, at jeg selvfølgelig også vil ha' en seriøs dækning af den højere data-hastighed her i landet...
Og nej, "4G" i de forskellige afskygninger alle producenter nu smider under det label, er ikke nok af en forbedring for mig, til at retfærdiggøre et køb af et produkt til 5000,- der skal erstatte et stadig virkende produkt.
Jeg har en milliard andre ting jeg hellere vil bruge 5000,- på lige nu.
Tror vi skal ha' fat i nogle smarte telefoner med væsentlig højere data-hastighed end 3G, før jeg skal ha' en ny (hvis den altså ikke går i stykker inden :P )
Det skal siges, at jeg selvfølgelig også vil ha' en seriøs dækning af den højere data-hastighed her i landet...
Og nej, "4G" i de forskellige afskygninger alle producenter nu smider under det label, er ikke nok af en forbedring for mig, til at retfærdiggøre et køb af et produkt til 5000,- der skal erstatte et stadig virkende produkt.
Jeg har en milliard andre ting jeg hellere vil bruge 5000,- på lige nu.
Jakob Jakobsen (36) skrev:#35
Der kommer en hurtig popup, hvor der står "skærmbillede gemt til kamerabilleder"
[url=
Både min gamle LG Optimus 2x og min nuværende Samsung Galaxy S 2 kan tage screenshots uden at man skal roote og uden developer mode. Home+Power og så ligger der et screenshot på telefonen.
MEN den HTC Desire og T-Mobile G1 jeg havde før krævede root og en screenshot app fra Android Market
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.