mboost-dp1
Skal du have en Wii U?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Wii U pris i USA for den store udgave: 350$, det er lige under 2k. 299£ i UK, det er 2750 kr.. 350€ i EU land, det er lige over 2600 kr og det lugter af den kommer til at koste 3k her i Danmark.
Faktisk står den til 3300 hos Coolshop lige nu, men det er sandsynligvis en midlertidig pris til de ved det helt præcis. Men selv ved 3000 kr, det er alt for meget.
Personligt afventer jeg til prisen er faldet til ned omkring 2k, fordi den skal nok komme derned.
Faktisk står den til 3300 hos Coolshop lige nu, men det er sandsynligvis en midlertidig pris til de ved det helt præcis. Men selv ved 3000 kr, det er alt for meget.
Personligt afventer jeg til prisen er faldet til ned omkring 2k, fordi den skal nok komme derned.
Nej tak. Nintendo ødelagde virkelig en god del af oplevelse med Wii'en, og jeg ser ikke mange tegn på at de har tænkt sig om med WiiU.
Friend codes... *Shudders in terror*
Friend codes... *Shudders in terror*
kan virkelig ikke se ideen i selve wiiuen... det jeg ser, er en ps consol med lidt støre skærm og en masse greb. desuden er konsol generelt også meget monopol opdelt... med narda frihed... alt for dyre enheder og spillene er overdrevet dyre. personlig holdning pc ftw. men håber da folk for god gavn af den, bare et stort nej tak her fra! :)
Nu sprang jeg Wiien over, men køber denne da den får flere seriøse titler...
Har også de fleste andre konsoller så den skal da med i samlingen ;)
Jeg hader virkeligt det der "PC ftw" halløj.... Hvorfor ikke bare lade være med at brokke sig eller købe det hele...
Hvorfor skal det hele opdeles i konsol/PC... som om at folk med konsoller ikke har gode PC'er....
Har også de fleste andre konsoller så den skal da med i samlingen ;)
Jeg hader virkeligt det der "PC ftw" halløj.... Hvorfor ikke bare lade være med at brokke sig eller købe det hele...
Hvorfor skal det hele opdeles i konsol/PC... som om at folk med konsoller ikke har gode PC'er....
Rockstar (13) skrev:som om at folk med konsoller ikke har gode PC'er....
Det har de nemlig ikke! Det ved jeg nemlig alt om, da jeg selv har to konsoller og .. øh .. vent ..
En af mine venner har en PS3 og han har kun en .. hmm ...
Rockstar (13) skrev:som om atfolk med konsollerikkehar gode PC'er...
FYP
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.