mboost-dp1

Laver du videosamtaler på din mobiltelefon?

Gå til bund
Gravatar #1 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. jan. 2012 10:38
Ikke videosamtaler som 3 reklamerede med da de kom til landet, men mere FaceTime og især Skype
Gravatar #2 - Magten
6. jan. 2012 10:51
Nevah! Laver som regel alt mulig andet når jeg snakker med folk, og der er jo ingen der gider glo på en der sidder på tronen!
Gravatar #3 - Daniel-Dane
6. jan. 2012 11:09
Magten (2) skrev:
Nevah! Laver som regel alt mulig andet når jeg snakker med folk, og der er jo ingen der gider glo på en der sidder på tronen!

Eller høre.
Gravatar #4 - Mnc
6. jan. 2012 11:12
Mine samtaler er primært til information. Hvis jeg skal tale med folk, så bliver det ofte face-to-face.
Bortset fra når jeg gamer med folk og koger på skype samtidigt. :P

Synes ikke der er megen grund til at folk kan se mit ansigt, for at (eksempelvis) klokkeslet og sted bliver kommunikeret ordenligt.

Gravatar #5 - 12V
6. jan. 2012 11:36
Ca. 1-2 gange om året, for at teste om det stadig virker :P

Har intet at bruge det til, er aldrig så længe ude at rejse at mine nærmeste mangler at se mig i bevægelse.
Gravatar #6 - Almvik14
6. jan. 2012 12:13
Bruger Skype meget til Video samtaler, men aldrig "rigtige" VideoKald..

Skype er jo "gratis" ...
Gravatar #7 - kblood
6. jan. 2012 12:24
Det nåede jeg ikke lige. Jeg har da testet Skype og andet, men bruger det hverken til video eller samtale over Internettet, da jeg har en formodning om at det er rimelig tungt på batteri tiden, og finder det ikke helt vigtigt nok til det.
Gravatar #8 - Daniel-Dane
6. jan. 2012 12:51
Almvik14 (6) skrev:
"Bruger" "Skype" "Meget" "Til" "Video" "Samtaler", "Men" "Aldrig" "Rigtige" "Video" "Kald" ..

"Skype" "Er" "Jo" "Gratis" ..

FYP.
Gravatar #9 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. jan. 2012 14:38
Bruger faktisk videosamtaler - hvor min modpart kun kan se min lomme ... Bruger FaceTime da det er gratis, og derfor spare lidt penge ... Men det er jo stadig videoopkald?
Gravatar #10 - Brugernavn
6. jan. 2012 14:42
Naturligvis gør jeg det. Det er da hyggeligt at alle kan følge med i mine samtaler i toget, og så ser det også smart ud.
Gravatar #11 - bjoeg
6. jan. 2012 16:51
Klart, hele tiden, det er jo det nye webcamsex. H.324 videostream rulez.
Gravatar #12 - Zombie Steve Jobs
6. jan. 2012 16:53
Har brugt det to gange, tror jeg. Det er generelt fjollet.
Gravatar #13 - Alrekr
6. jan. 2012 16:54
Jeg har en gang for et par år siden brugt det, hvor det skulle vises frem (Uhh, se hvad jeg kan *ringer op* Hej! ...), og så forsøgt med Skype en enkelt gang for at se hvor (ringe) det virkede.
Gravatar #14 - Zeales
6. jan. 2012 17:24
Nej, for så finder trunterne jo ud af hvordan jeg ser ud FØR vi mødes på date.
Gravatar #15 - kblood
6. jan. 2012 23:03
Det ville måske give mening med videomøder. Men så er det jo nok ikke på en telefon. Tror jeg da ikke. Men til privat brug er det da også sjældent jeg kan se noget fornuft i det.

Måske når der er familie der rejser til udlandet i flere måneder. Så er det sikkert godt lige at kunne se hvordan det står til derhjemme. Men hvis der er under 30 dage, så vil jeg ikke kunne forstå det. Udover måske underlige former for sex, men det virker igen også lidt ligegyldigt.
Gravatar #16 - Scorpion
7. jan. 2012 03:19
Jeg bruger sjældent videochat, men synes det er skide smart at have. Mine forældre har lige været i Thailand og det var da lidt sjov at de kunne gå rundt med en laptop og vise mig hvordan det så ud på deres hotel. Også hvis jeg skal hjælpe nogen med at finde ting eller anden hjælp, så er det smart at de bare kan vise en det, istedet for at forklare det. :)
Gravatar #17 - anderske
7. jan. 2012 17:08
undrer mig lidt over den ene procent, som bruger det ofte.. hvis 99% nærmest aldrig bruger det, så må det være ret begrænset hvem der ringes til :S
Gravatar #18 - bjoeg
7. jan. 2012 18:42
Har fået fortalt at døve og stumme bruger det meget som telefoni (videofoni)
Gravatar #19 - Martin5000
7. jan. 2012 20:40
Jeg bruger videosamtale et par gange om måneden, så mine forældre kan se deres barnebarn. Jeg har aldrig brugt det til andet og kommer heller ikke til det. Og det er btw rigtig videotelefoni - ikke FaceTime/Skype.

#18. Det er korrekt, kender flere der gør det.
Gravatar #20 - Bubbi
8. jan. 2012 00:04
FaceTime og Skype bliver brugt flere gange om ugen.
Især når damen sender mig på indkøb, så er et altså 100x nemmere at hun lige kan godkende det man smider i indkøbskurven.
Og så har vi familie i Argentina som i snakker med et par gange om ugen også..
Især efter vi har fået en lille dreng.
Så det er helt sikkert noget der bliver brugt ofte her.
Gravatar #21 - mvoigt27
8. jan. 2012 12:12
Zeales (14) skrev:
Nej, for så finder trunterne jo ud af hvordan jeg ser ud FØR vi mødes på date.
¨

Gør det samme... elsker at se afskyen i deres øjne når vi mødes.....
Gravatar #22 - bezz
8. jan. 2012 18:38
Stemte: Ofte

Fordi jeg bruger Skype og Facetime stort set hver eneste dag.
Gravatar #23 - PinHigh
9. jan. 2012 10:32
Bubbi (20) skrev:
FaceTime og Skype bliver brugt flere gange om ugen.
Især når damen sender mig på indkøb, så er et altså 100x nemmere at hun lige kan godkende det man smider i indkøbskurven.

Måske du bare skulle mande dig op og fortælle trunten, at hvis hun er utilfreds med dine valg, så kan hun selv pisse ned og handle ind. ;-)

Bubbi (20) skrev:
Og så har vi familie i Argentina som i snakker med et par gange om ugen også..
Især efter vi har fået en lille dreng.
Så det er helt sikkert noget der bliver brugt ofte her.

Det giver så tilgengæld rigtig god mening.
Gravatar #24 - michaelkarstensen
9. jan. 2012 10:33
lololol hvem kan slå min rekorde på nu 2400 point? :D www.sexspil.org
Gravatar #25 - Magten
9. jan. 2012 10:46
PinHigh (23) skrev:
Måske du bare skulle mande dig op og fortælle trunten, at hvis hun er utilfreds med dine valg, så kan hun selv pisse ned og handle ind. ;-)
Eller bede hende om at skrive en ordentlig indkøbsliste hvis hun er utilfreds med resultatet :D
Gravatar #26 - Windcape
9. jan. 2012 12:59
Har på fornemmelsen at jeg kommer til det i den nærmeste fremtid :p
Gravatar #27 - PinHigh
9. jan. 2012 13:18
Magten (25) skrev:
Eller bede hende om at skrive en ordentlig indkøbsliste hvis hun er utilfreds med resultatet :D

Well, den løsning har stadig en snert af tøffelhelt. :-D
Gravatar #28 - Sikots
9. jan. 2012 13:42
Ikke fra mobilen nej, ved ikke om jeg nogensinde har gjort det, måske en enkelt gang i et datacenter for at være sikker på et device eller lignende - aner det ikke...

Ellers bruger jeg vores Lync-løsning, men det er primært til at spille smart overfor kunder (og fordi jeg er en lækker fyr som skal vises frem - pun intended)...
Gravatar #29 - Bubbi
9. jan. 2012 13:43
#23+25+27
Eller også gør jeg gerne en god tjeneste for damen mens hun passer vores lille nye søn.
Så er det vel fint nok jeg kan få svar på om det er det rigtige jeg køber.
Men det kan være i ikke er voksne nok til at forstå sådan noget.
Gravatar #30 - LinguaIgnota
9. jan. 2012 13:59
Jeg er voksen nok til selv at handle ind, uden at skulle have en eller anden matrone hængende i røret. Jeg kan også selv lyne min flyverdragt, tørre mig i røven og binde mine snørebånd. Så deeet.
Gravatar #31 - NeoGeo
9. jan. 2012 14:07
Det kommer meget an på hvor jeg er og hvornår.
I det sidste døgn har jeg facetimet i timevis. Sidste uge ikke et eneste sekund.

Det er også kun enkelte af mine venner jeg gider det med. Det kommer lidt an på humoren også. Kan let sidde og pjatte med en veninde et par timer hvor vi i virkeligheden kun snakker halvdelen af tiden og ellers bare viser hinanden ting (NOT THOSE KINDS OF THINGS!) eller omfavner evnen til at være i samme rum, ikke sige en dyt men pludselig skråle af grin over noget og vide at den anden opfatter det øjeblikkeligt og kan se hvor dum man er i fjæset af grin.
Gravatar #32 - Magten
9. jan. 2012 14:10
LinguaIgnota (30) skrev:
og binde mine snørebånd
Det gad jeg godt kunne.. Bruger stadig de her.. Tilgengæld kan man få dem i flotte farver!
Gravatar #33 - PinHigh
9. jan. 2012 14:41
Bubbi (29) skrev:
#23+25+27
Eller også gør jeg gerne en god tjeneste for damen mens hun passer vores lille nye søn.

Det er da også rigtigt sødt af dig.
(men 'sødt' giver normalt ingen respekt hos kvinder. 'sødt' har de veninderne til)

Bubbi (29) skrev:

Så er det vel fint nok jeg kan få svar på om det er det rigtige jeg køber.

Din kvinde kan selvfølgelig være atypisk, men de fleste af slagsen er kendt for, at foretrækker at deres mænd selv kan tage beslutninger, om noget så vigtigt som indkøb.

Bubbi (29) skrev:

Men det kan være i ikke er voksne nok til at forstå sådan noget.

Du har ingen idé om hvor galt du er på den her. ;-)
Gravatar #34 - dinmor
9. jan. 2012 14:42
hosmormor.dk skrev:
Du sætter et par elastik spiral bånd i skoen,istedet for almindelig snørebånd.
Barnet hopper i skoen og rykker i båndet,og skoen sidder perfekt på foden.
Problemet med,at barnet ikke kan bruge snøresko er løst ! !

Fail parenting... Fedt at stå som 20 årig uden at kunne binde snørebånd.
Gravatar #35 - Sikots
9. jan. 2012 15:45
NeoGeo (31) skrev:
Det kommer meget an på hvor jeg er og hvornår.
I det sidste døgn har jeg facetimet i timevis. Sidste uge ikke et eneste sekund.

Det er også kun enkelte af mine venner jeg gider det med. Det kommer lidt an på humoren også. Kan let sidde og pjatte med en veninde et par timer hvor vi i virkeligheden kun snakker halvdelen af tiden og ellers bare viser hinanden ting (NOT THOSE KINDS OF THINGS!) eller omfavner evnen til at være i samme rum, ikke sige en dyt men pludselig skråle af grin over noget og vide at den anden opfatter det øjeblikkeligt og kan se hvor dum man er i fjæset af grin.

Du og din veninde bør medicineres bedre...
Gravatar #36 - flywheel
10. jan. 2012 09:03
Supporten halter lidt på min SE K300i.
Gravatar #37 - codezero
11. jan. 2012 13:25
Jeg tror jeg prøvet det én gang for mange år siden da 3G var nyt, med en gammel LG klap-telefon.
Ellers har jeg har brugt video funktionen på Skype en 4-5 gange ud af det 5 år jeg har brugt Skype (på computeren vel og mærke).

Neej du... Det er fandme sjældent jeg kan se nogen som helst form for brugbarhed i en video samtale.
Gravatar #38 - RMJ
16. jan. 2012 17:35
Nej, Video samtaler er p.t en gimmick lige som 3D film.

Folk prøver at IN osv ved at bruge det, men det er ikke bedre, fedt eller praktist.
Gravatar #39 - Nielson
17. jan. 2012 22:59
#38 Hvordan er det ikke praktisk?
Gravatar #40 - Zayin
20. jan. 2012 09:12
Jeg bruger ofte FaceTime så jeg kan tale med mine børn når de er hos deres mor. Det er genialt.
Har også brugt det engang imellem til at supportere tv/video/pc.... det er lettere at hjælpe når man kan se hvad der sker :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login