mboost-dp1
Hvor ofte svarer du din rigtige fødselsdato på sider der har aldersrestriktion? (som f.eks. sider med trailere)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg synes de er så belastende sådan nogle restriktioner, at jeg sørger for at vælge 1900 hvis det er muligt, såfremt nogen nu skulle se i loggen :)
Jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare laver et simpelt ja / nej spørgsmål i stedet for: "Are you at least 18 years old? Yes / No"... Det giver jo samme sikkerhed, og er hundrede gange mindre generende.
Jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare laver et simpelt ja / nej spørgsmål i stedet for: "Are you at least 18 years old? Yes / No"... Det giver jo samme sikkerhed, og er hundrede gange mindre generende.
Jeg synes ikke min fødselsdato kommer fremmede websites ved, så jeg skriver aldrig den rigtige dato på, men vælger blot et årstal der indikerer at jeg er ældre end 21 år.
Det er jo ikke til at vide om websitet sælger informationerne til de reklame sælgere der forsøger at finde informationer om alle for at kunne sælge flere varer.
Det er jo ikke til at vide om websitet sælger informationerne til de reklame sælgere der forsøger at finde informationer om alle for at kunne sælge flere varer.
Nu sker det utroligt sjældent at jeg kommer ind på en sådan side, så jeg føler lige jeg har overskud til at vælge det rigtige når det endelig sker.
Nå ja, det er meget sjovt at læse de paranoide folks kommentarer om hvordan de frygter at deres fødselsdag bliver misbrugt.
Nå ja, det er meget sjovt at læse de paranoide folks kommentarer om hvordan de frygter at deres fødselsdag bliver misbrugt.
Jeg gør det samme
er fanme så træt af at indsætte min fødselsdato på et site hvor man I SIN PROFIL KAN INDSTILLE SIN FØDSELSDATO !!
krafthelvede hvor er det tåbeligt med de regler.
så Gametrailers har en 100årig som ser videoer når de spørger mig
Jeg gør det samme
er fanme så træt af at indsætte min fødselsdato på et site hvor man I SIN PROFIL KAN INDSTILLE SIN FØDSELSDATO !!
krafthelvede hvor er det tåbeligt med de regler.
så Gametrailers har en 100årig som ser videoer når de spørger mig
Om man altid vælger rigtigt, har måske også noget at gøre med ens fødselsdato... Hvis man er født den 1/1 1980, så vælger man nok oftere rigigt end hvis man er født den 14/8 1956. Det tager jo meget længere at vælge den sidste.
Altid indtil for indtil til en månedstid siden... nu scroller jeg bare ned til et tilfældigt årstal der gør mig 18+
#30:
Allerede dengang købte jeg mine ting.
På min reol står der sågar en "Metallica - Kill 'em All" LP der er:
(p)1983
(c)1983
Hvorimod de fleste er:
(p)1984
(c)1983
(En gave fra en af mine fremsynede onkler, den værdis er bare vokset...modsat din pirat samling ;) )
Og jeg havde ikke en båndstation, men et 1541 5.25" floppydrev til min C64.
Brugte aldrig kassettebånd, selv TDK's 120,- metalbånd havde en susen jeg ikke gad lytte på.
Selvsagt skippede jeg LP med det samme CD'en kom ud...ikke mere "knitren" som med LP...bare en lyd.
Allerede dengang købte jeg mine ting.
På min reol står der sågar en "Metallica - Kill 'em All" LP der er:
(p)1983
(c)1983
Hvorimod de fleste er:
(p)1984
(c)1983
(En gave fra en af mine fremsynede onkler, den værdis er bare vokset...modsat din pirat samling ;) )
Og jeg havde ikke en båndstation, men et 1541 5.25" floppydrev til min C64.
Brugte aldrig kassettebånd, selv TDK's 120,- metalbånd havde en susen jeg ikke gad lytte på.
Selvsagt skippede jeg LP med det samme CD'en kom ud...ikke mere "knitren" som med LP...bare en lyd.
Jeg svarer normalt et eller andet tilfældigt der ligger før 1980, så er man ret godt dækket ind og man slipper for at a) skulle rode rundt efter den præcise dato og b) opgive personlig information.
Lige siden jeg blev gammel nok til ikke at behøve at lyve om det har jeg med fornøjelse udfyldt datoen sandfærdigt. før det løj jeg mig naturligvis blot ældre som alle andre der ikke kan bestå sådan en alders prøve.
Jeg vil give ret i at det er chikanering af brugeren at man skal vælge datoen på en side hvor man er logget ind med sin alder. jeg kan måske se lidt pointe i det når man ikke er logget ind (der er mere arbejde i at skrive en alder ind fremfor blot at trykke ja), men det kræver så at den ikke er udfyldt med 01/01 på forhånd, og selv da er det nok en meget begrænset virkning.
Jeg vil give ret i at det er chikanering af brugeren at man skal vælge datoen på en side hvor man er logget ind med sin alder. jeg kan måske se lidt pointe i det når man ikke er logget ind (der er mere arbejde i at skrive en alder ind fremfor blot at trykke ja), men det kræver så at den ikke er udfyldt med 01/01 på forhånd, og selv da er det nok en meget begrænset virkning.
Rolig nu, jeg har et par Disneyland After Dark-plader stående sammen med resten af mit vinyl.. der er vel 250 styks.. De står opmagasineret sammen med 500 cd'ere...terracide (38) skrev:(En gave fra en af mine fremsynede onkler, den værdis er bare vokset...modsat din pirat samling ;) )
Tror ikke jeg har købt en original cd siden napster eller en brændbar siden prisen på hd-plads kom under den for optiske medier.
Men jaja... Alle har vel en lille original samling stående.
Yes endelig en ting hvor ens fødselsdag (1 Januar) kommer til gode! :P
Svarede "Aldrig" selvom jeg svare halvt sandt hver gang. Der bliver også bare valgt et tilfældigt årstal, så chancen for jeg lige rammer det rigtige er ikke just stor :P
Svarede "Aldrig" selvom jeg svare halvt sandt hver gang. Der bliver også bare valgt et tilfældigt årstal, så chancen for jeg lige rammer det rigtige er ikke just stor :P
Jeg svarer sjældent korrekt da det er for besværligt at vælge i dropdowns. Som andre skriver, så vælger jeg også bare en nem dato hvor jeg er gammel nok (hvilket jeg også er).
Jeg har dog flere gange prøvet at vælge at jeg var for ung, bare for at se hvad der egentlig sker. Sjovt nok bliver man i de fleste tilfælde guidet til en eller anden tilfældig side såsom yahoo.com, eller måske ligefrem en side med spil til børn. Man får sjældent bare en besked om at man ikke er gammel nok.
Jeg har dog flere gange prøvet at vælge at jeg var for ung, bare for at se hvad der egentlig sker. Sjovt nok bliver man i de fleste tilfælde guidet til en eller anden tilfældig side såsom yahoo.com, eller måske ligefrem en side med spil til børn. Man får sjældent bare en besked om at man ikke er gammel nok.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.