mboost-dp1

Hvor ofte svarer du din rigtige fødselsdato på sider der har aldersrestriktion? (som f.eks. sider med trailere)

Gå til bund
Gravatar #51 - sKIDROw
11. okt. 2009 10:32
Er egentligt først blevet konfronteret med dem, efter jeg rundede 18 år. Og derfor behøver jeg ikke lyve... ;) Nu er jeg jo så 30år, og nu er det jo nærmest en kompliment, når dørmænd beder om legitimation i byen... :D
Gravatar #52 - LupusGrey
11. okt. 2009 10:48
Jeg svarer altid bare noget der får mig videre, så længe jeg også med min rigtige fødselsdato kan komme videre
Gravatar #53 - Niversen
11. okt. 2009 16:12
registrerer mig meget sjældent, og hvis det endelig er, så har jeg intet imod at skrive rigtigt.. f.eks. hvis det er forum ol. som siger tillykke en gang om året...
mange steder skal man alligevel selv gå ind og rette alder... så who cares...
Gravatar #54 - MortenP86
12. okt. 2009 08:19
Når man er blevet så gammel som mig (hele 31 somre), så er der jo ingen grund til at lyve, så har aldrig gjort det:-)

Ved ikke om jeg ville lyve såfremt jeg var yngre; kunne jeg måske godt være fristet til. Man vil jo gerne se det der er på siden:-)

Morten/http://www.billigvoks.dk/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login