mboost-dp1
Hvilken udgiver overrasker ved E3 2011?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#4: Ja i to er da godt nok heldige :D
Måske det var på tide at uploade et billede selv ;)
Måske det var på tide at uploade et billede selv ;)
Sony har jo allerede annonceret vanvittigt mange stortitler, så jeg tvivler næsten på at de kan overraske med mere. Tror lidt at det bliver mere om det vi allerede ved.
Microsoft har man ikke rigtig hørt fra rigtig længe. Det sidste halve år har Sony haft scenen. Så mon ikke MS har et par overraskelser. Det må man da næsten formode.
Microsoft har man ikke rigtig hørt fra rigtig længe. Det sidste halve år har Sony haft scenen. Så mon ikke MS har et par overraskelser. Det må man da næsten formode.
Microsoft virker meget stille, det er det der får mig til at mistænke at de har et eller andet specielt.
Jeg ser dog ikke hvad Bethesda kan overraske med, vi ved jo allerede at vi får skyrim 11/11/11, de kan da maks hoste op med noget gameplay ligesom alle de andre firmaer gør.
Jeg ser dog ikke hvad Bethesda kan overraske med, vi ved jo allerede at vi får skyrim 11/11/11, de kan da maks hoste op med noget gameplay ligesom alle de andre firmaer gør.
Naughty Dog med Uncharted 3! :D
Kan seriøst ikke vente til at få fingrene i det spil ;)
Men jeg forventer ikke rigtig noget specielt fra Sony elllers. Nok bare 50% NGP, 35% undskyldninger og 15% spil ;P
Kan seriøst ikke vente til at få fingrene i det spil ;)
Men jeg forventer ikke rigtig noget specielt fra Sony elllers. Nok bare 50% NGP, 35% undskyldninger og 15% spil ;P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.