mboost-dp1
Hvilken type højttalersystem har du tilsluttet din computer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
min stationære pc: 2.1 - et THX certificeret system :-) (ja, ja - salgstrick.. men de spiller nu meget godt)
Mit mediecenter: 6.1 Dali Ikon 6 højttaler, ikon 2 center, en ok sub (har ikke fået købt en dali sub endnu..) og et par baghøjttalere, kørende på en denon forstærker, og en denon effekt-forstærker (den er vild!), og et HT Claro Omega lydkort med digital ud- og indgang til anlægget der laver al lyd om til THX... selv den dårligste MP3 fil lyder nu fremragende!
Forøvrigt et super lydkort, hvis du vil være seriøs med lyd omkring din PC. Der er himmelvid forskel på kvaliteten af lyden fra et standard og sådan et HT Claro.
er lige flyttet i hus på Færøerne.. gæt hvem der skal spille højt når systemet er oppe at køre igen! Har altid tidligere boet i lejlighed.. bliver en smuk og audioabel fornemmelse..
Mit mediecenter: 6.1 Dali Ikon 6 højttaler, ikon 2 center, en ok sub (har ikke fået købt en dali sub endnu..) og et par baghøjttalere, kørende på en denon forstærker, og en denon effekt-forstærker (den er vild!), og et HT Claro Omega lydkort med digital ud- og indgang til anlægget der laver al lyd om til THX... selv den dårligste MP3 fil lyder nu fremragende!
Forøvrigt et super lydkort, hvis du vil være seriøs med lyd omkring din PC. Der er himmelvid forskel på kvaliteten af lyden fra et standard og sådan et HT Claro.
er lige flyttet i hus på Færøerne.. gæt hvem der skal spille højt når systemet er oppe at køre igen! Har altid tidligere boet i lejlighed.. bliver en smuk og audioabel fornemmelse..
Thalion (56) skrev:counterstrike
De fleste spiller vel stadig den oldnordiske version af CS, aka. mod til Half Life fra 1998.
Jeg tvivler godt nok på at den version har ægte 5.1 lyd.
Thalion (56) skrev:Wow
Hvis der menes som typisk 3D lyd så ja, da lyden kommer efter kamera vinkel.
Men det er jo ikke den store forskel i forhold til et headset sådan som jeg oplever det.
5.1 er mere til film end spil imo.
2.0. Jeg har to Prodipe Pro8 aktive studiemonitorer tilsluttet min bærbare (med onboard lyd pt, grundet finanskrise).
Det giver fin nok lyd til mig.
Det giver fin nok lyd til mig.
#62:
Det var mest det med de fire SUBer :D
Men jo da - hvorfor ikke? Så længe man får den lyd man ønsker, er alt i vinkel :)
Bruger da stadig selv et gammelt 1024Live! med extern D/A konverter til afspilning af *.sf2 filer når jeg laver musik. Det siger skie' fedt, så hvorfor ændre på det :)
Det var mest det med de fire SUBer :D
Men jo da - hvorfor ikke? Så længe man får den lyd man ønsker, er alt i vinkel :)
Bruger da stadig selv et gammelt 1024Live! med extern D/A konverter til afspilning af *.sf2 filer når jeg laver musik. Det siger skie' fedt, så hvorfor ændre på det :)
2.1 (creative) hvor jeg har tilsluttet mit headset. piller headset af når jeg lytter til music, sætter det til når jeg spiller ;-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.