mboost-dp1

Hvilken titel ser du mest frem til i april?

Gå til bund
Gravatar #1 - zTeFaN
24. mar. 2011 10:40
Battlefield 3 !!!
Gravatar #2 - Klan
24. mar. 2011 11:15
Half-Life 2: Episode 3!
Gravatar #3 - ty
24. mar. 2011 11:16
The confession
Gravatar #4 - Bllets
24. mar. 2011 11:38
Savner lidt Driver: San francisco på listen :)

Og en mindre detalje er at Shift 2 kommer den 31. marts, hvilket så ikke er april.. Men det er vel lige meget :)

Stemte helt klart selv Portal 2, der er intet på den liste der kommer i nærheden af Portal 2 imo. :)
Gravatar #5 - Dejrullen
24. mar. 2011 13:29
Som #1 siger: Battlefield 3 - Den kunne nu godt lige ha' været med på listen :)
Gravatar #6 - Avenger-
24. mar. 2011 13:34
"i april" ikke i år... :)
Gravatar #7 - Ghump
24. mar. 2011 14:20
Deus Ex!

Edit: April? Nevermind....
Gravatar #8 - Sanity
24. mar. 2011 18:06
Michael Jackson The Experience, helt klart... :/
Gravatar #9 - vision-dk
25. mar. 2011 10:21
Well nok Portal 2. Dog stemte jeg lidt "anarkistisk" Anden titel, da jeg ser mere frem til Dungeon Siege III, men den kommer reelt først i Maj: DS3
Gravatar #10 - Skovstur
25. mar. 2011 17:59
ICO And Shadow Of Colossus Collection...
Gravatar #11 - zTeFaN
27. mar. 2011 18:25
sikker på at der stod i år
Gravatar #12 - Adagio
29. mar. 2011 08:53
Stemte Portal 2... Hvis den humor man ser i trailerne viser den humor man ser i spillet, så er der ingen tvivl om at der kommer mange gode guldkommentarer i løbet af spillet... som man jo også så i det første spil :)
Og gameplay mæssigt var det første Portal spil jo også super, dog alt for kort (men til den pris kan man ikke klage)
Gravatar #13 - mobilpriser
29. mar. 2011 10:18
Portal2! no doubt.
Gravatar #14 - dkskynet
30. mar. 2011 12:16
Ved ikke om i har set det.... men der stå " Hvilken titel ser du mest frem til i april? " hverken BF3 kommer i april eller Half-Life 2: Episode 3

derfor man aldrig kan bruge de her " Poll " til noget her inde
Gravatar #15 - Theis
30. mar. 2011 14:23
dungeon defenders, endelig et spil jeg kan spille med mine PC venner :D
Gravatar #16 - RMJ
30. mar. 2011 15:57
Halflife 2 episode 3, men ja ellers så Portal 2 da klart, det osser jo af kvalitet, humor og et godt spil. Så kan alle de andre godt pakke sammen.
Gravatar #17 - Sweet_Lou
31. mar. 2011 19:50
WSC Real '11
Gravatar #18 - Daniel-Dane
31. mar. 2011 20:24
Avenger- (6) skrev:
"i april" ikke i år... :)
Man kan altid håbe, at ep3 udkommer sammen med Portal 2! (;
Gravatar #19 - nyx
3. apr. 2011 21:34
Så mest frem til NFS:shift 2... Nu ser jeg frem til at få det solgt igen... Mage til lorte konsol-port...

R.I.P.
1994-2011
NFS

Vi havde 16-17 gode år, men så fandt du sammen med hende konsollen, og så ændrede du totalt personlighed. Nok er nok. Jeg gider ikke finde mig i at du fravælger dine gamle venner, til fordel for den nye d(u/i)lle hver eneste gang der sker noget. Hvis du en dag vil drikke en øl og lege lidt med biler, så gi' mig et kald - du har nummeret.
Gravatar #20 - Thomas Nielsen
3. apr. 2011 21:51
nyx (19) skrev:
men så fandt du sammen med hende konsollen, og så ændrede du totalt personlighed.

Hvis du kigger på wiki'en for NFS kan du se at alle spil siden Porshe Unleashed er blevet udviklet sideløbende med konsolversionerne, og går du længere tilbage ser man at de kom til konsollerne først.
Så det er lidt pointless at give skylden for et dårligt spil til konsollerne når det aldrig har været et PC spil.
Gravatar #21 - nyx
4. apr. 2011 07:55
Thomas Nielsen (20) skrev:
Hvis du kigger på wiki'en for NFS kan du se at alle spil siden Porshe Unleashed er blevet udviklet sideløbende med konsolversionerne, og går du længere tilbage ser man at de kom til konsollerne først.
Så det er lidt pointless at give skylden for et dårligt spil til konsollerne når det aldrig har været et PC spil.

Hvis et spil udgives på både PC og konsol, vil du så mene A.) det er udgivet til begge platforme eller B.) det er et rent konsolspil der bare også virker på en PC?
Når jeg nu skriver "nok er nok", betyder det så A.) at jeg lige har besluttet mig for at det er noget lort eller B.) at jeg mener at jeg har givet franchisen tilstrækkelig lang snor (= tid)?
Ud fra dit svar i spørgsmål 2, vil du så sige at A.) siden jeg ejer hver evig eneste PC-version der har ramt markedet, at jeg har lov til at have en mening, eller B.) at siden du har brugt 5 minutter på at søge på Wikipedia, så kan du fortælle mig hvad jeg må, eller ikke må, syntes om en bestemt udgivelse, eller om jeg har lyst til at støtte en bestemt franchise fremover?

Hvis du svarer ABA, har du en nogenlunde idé om hvor jeg er i forhold til NFS-serien. Det var en god serie, ja, der har været konsolversioner før, men PC-versionen har været spilbar. Det er den her ikke - styringen i menuerne virker ikke ordenligt og der er så mange fejl at det gør helt ondt. De fleste fejl og mangler kan direkte peges over på at det er en konsol-port, og det er jeg efterhånden træt af. Hvis de vil udgive til PC-platformen, så har det sgu også bare at virke ordenlig til den platform, specielt hvis de vil have fuld pris for det. Er det ikke en nogenlunde fair holdning at have?

Spillet ville sikkert være udmærket hvis menuerne var ordenligt implementeret, hvis styringen var acceptabel (G25 styring er lige buggy på konsol og PC - begge steder mangler der en patch), sværhedsgraden højere og de muligheder der er for at tune bilen ikke var gemt bag scroll på scroll på scroll. Hvis man så også havde gjort cutscenes skib-bare, så havde det, sådan da, været udemærket. At grafikken er dårlig - well - det må man bare leve med, når der også udvikles til konsol. Ikke noget jeg er super glad for, men jeg kan leve med det, så længe gameplay er godt. Her er gameplay "meh" og PC-implementationen dårlig, og nu gider jeg bare ikke give penge for flere spil der har så mange mangler på min "platform of choice".
Gravatar #22 - lorric
5. apr. 2011 09:36
The Witcher 2, "spring 2011"
HL2 EP3, udkommer lige efter Duke Nukem Forever
Gravatar #23 - Reck
6. apr. 2011 04:47
Battlefied 3!
Gravatar #24 - Radissan
7. apr. 2011 20:19
#21 Less QQ, det er dig selv der vælger at bruge penge på noget der altid har været konsol ports. At de så var tålelige for dig er jo kun dit held.
Gravatar #25 - nyx
7. apr. 2011 23:35
Dissan (24) skrev:
#21 Less QQ, det er dig selv der vælger at bruge penge på noget der altid har været konsol ports. At de så var tålelige for dig er jo kun dit held.

Det er selvfølgelig min fejl at jeg valgte at stole på at det (igen) var et spil der var til at spille på en platform det var udgivet til. Jeg skulle selvfølgelig have taget en prøvetur i demoen, som... Nååååh nej, det er rigtig - det var der ikke noget af. Jeg kunne derfor enten A.) støtte hvad der var en nogenlunde underholdende serie og købe spillet, eller B.) downloade det fra den nærmeste tracker. Jeg købte det, fordi sådan er jeg nu engang indrettet, og nu er jeg utilfreds med produktet. Må jeg være det, eller er det forkert i din verden?

Ville du være tilfreds med at købe en bil der kun sælges med begrænset funktionalitet i Danmark, fordi den egentlig blev udviklet til det Japanske marked, men du selvfølgelig skal betale fuld pris? Selvfølgelig bliver den begrænsede funktionalitet først afsløret når du rent faktisk har købt og betalt bilen, eftersom det at tage en prøvetur var udelukket. Du har dog haft erfaring med andre biler fra samme producent, og kunne egentlig godt lide dem. Ville du, som en kunde der blev stillet fuld og hel funktionalitet i udsigt, finde dig i dét?

Same effing sht... Jeg har købt et produkt der var på markedet til min platform-of-choice. Jeg forventer selvfølgelig at det er til at benytte, selvom benpladsen måske er lidt trang, og nogle af knapperne er på japansk - det kan jeg leve med, jeg har trods alt selv valgt produktet. Det forventer jeg faktisk. Jeg forventer dog at jeg har FULD funktionalitet, og at det virker fuldt ud lige så godt på min platform, som andre platform hvor samme produkt OGSÅ er udgivet til. Sælger man mig et produkt, forventer jeg at det lever op til hvad der står på pakken, at det lever op til den demonstrationsvideo jeg har set fra producenten. Det ikke alene forventer jeg, det kræver jeg som betalende kunde. Hvis det ikke er tilfældet, brokker jeg mig højlydt og leverer produktet tilbage, men dog ikke uden at forsøge at advare andre mod at begå samme fejl som mig.

Er der noget i det jeg har skrevet der, principmæssigt, er forkert i din verden? Eller reagerer du bare på min spøgefulde "konsoller ødelægger PC-gaming" kommentarer (som jeg dog står fuldt og helt ved)? :)

Et meget respektfuldt STFUKTHXBAI fra mig til dig ^^
Gravatar #26 - Thomas Nielsen
8. apr. 2011 00:44
#21 og 25

nyx (21) skrev:
G25 styring er lige buggy på konsol og PC - begge steder mangler der en patch

Man kan ikke bede udviklere tage højde for tredjepartsudstyr, ja det ville da være fedt hvis de gjorde, men de kan ikke blames for dårlig styring til noget de sikkert ikke har brugt under udviklingen. (Hvordan var styringen med controller?)

nyx (25) skrev:
B.) downloade det fra den nærmeste tracker

Udemærket mulighed, der er også: C.) Bruge internettet til at læse andres erfaringer med spillet og ud fra dem danne sig en mening om det er værd at købe. Medmindre du skal have det ved launch for så skal man altid være villig til at løbe en hvis risiko.

nyx (25) skrev:
Ville du være tilfreds med at købe en bil der kun sælges med begrænset funktionalitet i Danmark, fordi den egentlig blev udviklet til det Japanske marked, men du selvfølgelig skal betale fuld pris? Selvfølgelig bliver den begrænsede funktionalitet først afsløret når du rent faktisk har købt og betalt bilen, eftersom det at tage en prøvetur var udelukket. Du har dog haft erfaring med andre biler fra samme producent, og kunne egentlig godt lide dem. Ville du, som en kunde der blev stillet fuld og hel funktionalitet i udsigt, finde dig i dét?

Nææ det ville jeg ikke, så det jo godt at man kan returnerer den, og komme videre med sit liv.

nyx (21) skrev:
du har brugt 5 minutter på at søge på Wikipedia, så kan du fortælle mig hvad jeg må

Du er ikke den eneste der har spillet NFS spillene, jeg valgte bare at bruge noget tid på at opbygge et minimalt grundlag for min påstand om at de over længere tid har skiftet fokus over på konsollerne istedet for at det kom som et chok (hvilket var det indtryk jeg fik af din første post). Og på hvilket tidspunkt har jeg sagt hvad du må? For min skyld er du hjertelig velkommen til at gøre hvad du har lyst og smide dine penge efter spil som efter min mening for længst har opgivet seriøs udvikling til din "platfom-of-choice".

-Thomas Nielsen
"I can do walls of text too!"
Gravatar #27 - Mnc
8. apr. 2011 06:12
Thomas Nielsen (26) skrev:
nyx (25) skrev:
B.) downloade det fra den nærmeste tracker

Udemærket mulighed, der er også: C.) Bruge internettet til at læse andres erfaringer med spillet og ud fra dem danne sig en mening om det er værd at købe. Medmindre du skal have det ved launch for så skal man altid være villig til at løbe en hvis risiko.

Eller min personlige favorit D.):
Download spillet fra en tracker, og brug det fulde spil som en demo, for at se om det er værd at købe.
Gravatar #28 - nyx
8. apr. 2011 16:37
#21 og 25

Man kan ikke bede udviklere tage højde for tredjepartsudstyr, ja det ville da være fedt hvis de gjorde, men de kan ikke blames for dårlig styring til noget de sikkert ikke har brugt under udviklingen. (Hvordan var styringen med controller?)

Logitech G25 er det toneangivende rat til bilspil - hvis et spil ikke understøtter det, så vil det spil ikke få de mere hardcore fans med. Hvis det ikke virker optimalt, så har fans ofret 1500,- på ekstraudstyr til et spil, som de ikke kan bruge.

Hvis jeg vil løbe en vis risiko, så er det ganske rigtig op til mig. Jeg løb en risiko, jeg brændte fingrene, og nu advarer jeg andre, på hvad jeg troede var en frisk og humoristisk måde. Jeg havde blot ikke taget højde for at newz.dk er en regulær "fight-club", hvor det ikke gælder om at diskutere, eller dele viden, men om hvem der har den største ePeen.

Nææ det ville jeg ikke, så det jo godt at man kan returnerer den, og komme videre med sit liv.

Waaaay ahead of you. Et lille "yay!" for 14 dages fuld returret skal lyde her.

Du er ikke den eneste der har spillet NFS spillene, jeg valgte bare at bruge noget tid på at opbygge et minimalt grundlag for min påstand om at de over længere tid har skiftet fokus over på konsollerne istedet for at det kom som et chok (hvilket var det indtryk jeg fik af din første post). Og på hvilket tidspunkt har jeg sagt hvad du må? For min skyld er du hjertelig velkommen til at gøre hvad du har lyst og smide dine penge efter spil som efter min mening for længst har opgivet seriøs udvikling til din "platfom-of-choice".

Det er et PC-spil når det er udgivet til PC - det står der på æsken, det siger producenten og det siger sælgeren. Hvis spillet er udgivet til PC, til fuld pris, så forventer jeg det virker på PC.

Du skrev:
Thomas Nielsen (20) skrev:

[...]

...ser man at de kom til konsollerne først.

Du siger, som jeg har forstået det, at du ikke syntes jeg kan tillade mig at brokke mig, siden der også et sted i forløbet, har været en konsol indblandet? Hvordan kan det ikke være at forsøge at begrænse mig i hvad jeg kan tillade mig at sige indenfor rimelighedens grænser?

Vi er måske uenige om hvorvidt et spil er til PC når der står "PC" på kassen, men hey... Vi kan vel være enige om at være uenige?

-Thomas Nielsen
"I can do walls of text too!"

Terra??
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login