mboost-dp1

Hvem vinder konsolkrigen?

Gå til bund
Gravatar #101 - psyborg
3. sep. 2009 11:44
# 100
som taget ud af mit sind, præcis hvad jeg vil frem til =)

Terra, jeg gir op. Den eneste grund til du poster, er for at være på tværs. I starten troede jeg det var fordi du havde nogle holdbare argumenter at bakke op med, men jeg er efterhånden ved at være i den tro, at du simpelthen ikke er i stand til at forstå det vi skriver. En mangel på logisk overblik. Hver gang vi skriver at det ikke har noget med grafik at gøre, skrapper du straks op og hyler omkring hvor awezome pC graffix er i forhold til konsoller, når det tydeligvis ikke er det som nogen af os egentlig diskuterer om.
Føler lidt det er som at kommunikere med en død kalkun.
Så her, nu gør jeg det simpelt: JA, du kan godt bygge en computer som er kraftigere end alle konsoller tilsammen ca.
Men det har sin pris, og du kan ikke finde en pc til 2.5k som kan give en så avanceret spilleoplevelse som de nuværende konsoller kan. Og det er det som vi andre taler om, har da selv en computer og spiller da på den i ny og næ, men jeg foretrækker stadig konsoller da jeg synes det er mere behageligt at have med at gøre.
Så alle vinder i den her diskussion. Du får ret, vi får fred.
Gravatar #102 - nissen
3. sep. 2009 14:00
nej sådan er Terra - lægger tit mærke til ham hvor han bare graver sig længere og længere ned i et hul, hvor han til sidst ender han med at fakequote sin kæreste og bliver ved med at smide en masse links op, som sagtens kan være farvet af udgiveren. Det er tydeligt at han ikke har en akademisk uddannelse på den måde som han ikke rigtigt besvarer på de stillede spørgsmål, og kun baserer sine (halvslatne) argumenter på mere eller mindre tilfældige sites.
Jeg er sikker på han kun er her for at "prikke" til folk - fordi jeg har endnu ikke set ham vinde en diskussion hvor folk ikke bare giver op til sidst og ignorere ham.

On topic. Jeg var selv i den overbevisning at konsoller er PC inferiøre - men jeg har godt nok ændret mening efter jeg fik min 360. Jeg tror stort set alle normale/casual gamere vil have mange fordele ved at spille på konsoller frem for PC, både PS3 og xbox 360, hvis de giver det en chance. Og så er de dejlige SU venlige i længden :)
Men i sidste ende handler det jo selvf. om smag og behag, samt behov – nogen vil have spil de synes er underholdende, hvor grafik måske kun er 95 % af hvad det kunne være – og andre vil have super grafik og så er underholdningsværdien bare ikke deres hoved fokusområde.
Gravatar #103 - Space Hopper
4. sep. 2009 08:02
Hele essensen af denne tråd er uudannede folk.

Jeg kan godt følge terra i nogle punkter. Han er så bare den mindst pædagoriske person, og pisser derved mange folk af med sin "in-your-face" attityde. Folk går i defensive mode..

Anyway #102, konsolspil er ikke specielt SU-venlige. ;)
Gravatar #104 - terracide
4. sep. 2009 10:12
Space Hopper (103) skrev:
Hele essensen af denne tråd er uudannede folk.

Jeg kan godt følge terra i nogle punkter. Han er så bare den mindst pædagoriske person, og pisser derved mange folk af med sin "in-your-face" attityde. Folk går i defensive mode..

Fordi folk står af når man ikke hodler dem i hånden og siger det ikke var deres skyld de sad forkert på potten som lille.
Skal der ikke mere til for at få folk i "defensiven", så kan de rende og hoppe...spild af tid, ganske som politisk korrekthed...en spade er en spade og en konsol-n00b er en konsol-n00b...

Terra - Fuck pædagogik...brug de små grå...eller klap kaje.
Gravatar #105 - XorpiZ
4. sep. 2009 10:13

Er det bevist du springer indlæg over, som du ikke kan svare på - eller magter du ikke at erkende, at du har taget fejl?
Gravatar #106 - terracide
4. sep. 2009 10:27
#105:
Jeg ignore bevidst fallcies, så som shitfing the goalposts:

http://en.wikipedia.org/wiki/Moving_the_goalpost

Tillad mig så at sprøge dig om du altid er så hjernedød? :)
Gravatar #107 - XorpiZ
4. sep. 2009 11:18

Ihh, du er dygtig med dine fallacies.

Men nu hvor du spørger så pænt, så må svaret være nej.

Du har stadig ikke tænkt dig at svare på den udfordring? Det må jo enten betyde, at du ikke kan 'klare' den eller også, at du ved, du tager fejl.

Alternativt kan det også betyde, at du simpelthen ikke forstår den, men så må du meget gerne sige til, så skal jeg gerne udpensle den for dig.
Gravatar #108 - XorpiZ
4. sep. 2009 11:23
Men hør hov, nu hvor du insisterer på at ignorere fallacies - kan du forklare mig, hvorfor du konsekvent benytter ad hominem abusive fallacien?

"Ad hominem abusive (also called argumentum ad personam) usually and most notoriously involves insulting or belittling one's opponent, but can also involve pointing out factual but ostensible character flaws or actions which are irrelevant to the opponent's argument."
Gravatar #109 - nissen
4. sep. 2009 12:06
Space Hopper (103) skrev:

Nej men nu ser det ud som om at prisen for PC spil stiger så forskellen bliver mindre imellem konsol spil og pc spil. Så det kombineret med generelt bedre spil, billigere platform og alle de pc funktioner konsoller har, gør at konsoller bare bliver endnu mere attraktive i mine øjne.
Gravatar #110 - terracide
4. sep. 2009 12:19
#107:
Når du dropper idne fallacies, så ksla jeg nok tale pænt...indtil da:

Kys min behårede røv...
Gravatar #111 - XorpiZ
4. sep. 2009 12:30
terracide (110) skrev:
#107:
Når du dropper idne fallacies, så ksla jeg nok tale pænt...indtil da:

Kys min behårede røv...

Ellers tak - den slags er jeg ikke til.

Men for nu at få det helt på plads, er vi enige om følgende?

En PC til 25.000 fra 2009 yder naturligvis bedre end en konsol til 2500 fra ultimo 2005.

En PC til 2500 fra ultimo 2005 yder ikke bedre end en konsol fra samme tidspunkt

Et spil, der er kommet til både PC og konsol og er udgivet i 2005/2006 er formodentlig pænere på en konsol.

Indsæt selv xbox/ps3 ovenfor.
Gravatar #112 - terracide
4. sep. 2009 12:31
Nej, er du dum?
Gravatar #113 - XorpiZ
4. sep. 2009 13:43

Er du lige gået ud af børnehaven eller har du rent faktisk klaret dig igennem børnehaveklassen?

Og er du ligeså rar og omgængelig irl?
Gravatar #114 - psyborg
4. sep. 2009 17:00
omg Terracide seriøst.
du må da være det dummeste menneske jeg har mødt i mit liv. du besidder jo ikke den menneskelige egenskab der kaldes kommunikation? seriøst, jeg gemmer alle dine indlæg fra den her tråd og poster dem et sted hvor offentligheden kan se dem, fordi du modbeviser sgu evolutionsteorien: vi er stadig aber.

Undskyld mit hårde sprog, men det er den mildeste måde jeg kan formidle det på. hvis jeg var dig ville jeg stoppe den her diskussion nu, for det er sgu for pinligt at se på. hvordan føles det at vide, at alle folk der læser dine posts ruller med øjnene?
Gravatar #115 - gnаrfsan
4. sep. 2009 17:04
http://presse.aau.dk/nyheder/arkiv/nyhedsarkiv+200...

Enough said?

Eller skal vi helt til Harvard?

Jeg fatter ikke at man kunne overse det i pressen. Det var over alt i en periode.
Gravatar #116 - Slettet Bruger [1240445342]
5. sep. 2009 15:24

Det viser mere at de misbruger termen supercomputer.

Når jeg hører supercomputer så tænker jeg Blue-Gene og Roadrunner. som hver ligger bare en anelse højere end PS3
Gravatar #117 - hvedehapser2
6. sep. 2009 15:10
Er det bare mig der savner ratingen "fjols", når jeg læser terras indlæg?
Gravatar #118 - terracide
6. sep. 2009 15:42
#117:
Ja, men du er vel også en af dem der tror at konsoller har bedre grafik/ydelse end en PC...
Gravatar #119 - psyborg
6. sep. 2009 15:53
oh my fuck, skid mig i munden Terra, for det kan kun være mere behageligt end det mundlort du lukker ud.

Hvorfor er det egentlig så vigtigt for dig at bevise at PC pt. har bedre grafisk ydelse end konsoller? Det har vi jo givet dig ret i? Men du fatter jo åbenbart ikke hvad vi taler om...
Gravatar #120 - Corholio
6. sep. 2009 15:59
psyborg (119) skrev:
Hvorfor er det egentlig så vigtigt for dig at bevise at PC pt. har bedre grafisk ydelse end konsoller? Det har vi jo givet dig ret i? Men du fatter jo åbenbart ikke hvad vi taler om...

Fordi han skal godtgøre (for sig selv) hvorfor han har puttet så mange penge i sin PC? Bare hans netkort har jo kostet det samme som en Wii (næsten, da).
Gravatar #121 - hvedehapser2
6. sep. 2009 16:01
#118 Næh det gør jeg såmænd ikke, jeg synes bare din måde at fornedre andre på er dybt latterlig, derfor ratingen "fjols".
Gravatar #122 - psyborg
6. sep. 2009 16:02
tja, kan jeg vel godt se logikken i.
Men det betyder vel at det ihvertfald ikke er mig der går grædende i seng iaften^^
Gravatar #123 - Krisgebis
6. sep. 2009 16:08
Kan ikke se hvordan Sony så entydigt kan føre denne afstemning (eller hvordan Wii'en kan være på en sidsteplads).

Wii'en er helt klart vinderen.
Måske vinder den så stort, at den slet ikke er spændende at have med i samtalen, så derfor koncentrerer folk sig om PSvsXbox.
Men her er det da langt fra klart hvem der bliver vinderen.

Ser vi udelukkende på solgte enheder, vil jeg stadig påstå at en vinder mellem de to er for tidligt at spå om. Pt. er xboxen ca. 8mill foran, men PS3'en sælger som regel lidt mere måned for måned. Det er dog så lidt, at det kommer til at tage LANG tid før den når ind på xboxen, og det er HVIS denne udvikling fortsætter.
Levetiden tror jeg bliver ca. lige lang på de to konsoller. Måske har xbox'en endda en lille fordi, når næste generation kommer ud, men der stadig bliver lavet spil til den forgående (den pt. nuværende) generation, at det er lettere og billigere at udvikle til, så derfor vil mindre firmere have lettere ved at lave spil til en konsol hvor der nu ikke er så stor konkurrence på. Men det sidste er mest af alt spekulation.

Ser vi på hvad der er opnået for branded siden generationen startede, er det KLART xboxen der er vindere. I forhold til sidste generation, har den solgt bedre hardwaremæssigt, softwaremæssigt, opnået bedre branding ved forbrugeren. Den bliver mere betragtet som et fuldbyrdig konkurrent, end en mystisk, dyr konsol uden spil til.

Ser vi på økonomien er xboxen også vinder. De har formået at få vendt regnskabet (det fleste konsoller starter med underskud det/de første år, men begynder derefter at give profit) og tjener penge i afdelingen. PS'en derimod har kostet meget dyrt for Sony, der ellers havde PS2'en til at trække regnskabet op. Deres regnskab er blevet ført langt ned i det røde. Deres tal er dog i forbedring.

Konklusion: Jeg går derfor ud fra vi har sorteret Wii'en fra, for debattens interesse og at vi snakker udelukkende om: "antal solgte denne generation", for ellers har PS3'en ærligt talt ingen chance. Mellem de to og på dette præmis, vil jeg sige bolden stadig er i luften. Xbox'en har pt. et forspring, men det kan stadig nås. At PS3'en klart fører ifølge afstemningen herinde, afspejler dog mere fanboyisme end argumenteret spekulation IMO.

Undskyld den lange post.
Gravatar #124 - It's MR. n00b to you
6. sep. 2009 16:16
Nu synes jeg I skal være gode ved Terracide. Han er jo bare ked af at han ikke kan finde ud af at bruge joypaddet til de dersens konsoller. Der er alt for mange knapper at finde rundt i.

Og så skal I ikke tage hans ynkelige selvophøjende kommentarer seriøs. Han er jo bare et lille barn indvendig som trænger til lidt opmærksomhed.

Og husk så, at hvis man taler nedsættende til andre, så har man altid ret. ALTID!!! Så når jeg nu beskylder Terracide for at være et særdeles umodent og ynkeligt lille individ, så har jeg fuldstændig ret.
Gravatar #125 - terracide
6. sep. 2009 17:37
Sjovt så klmete konsol-tøserne dueæg er.

Benægt i bare fakta, vi andre ved bedre...

Terra- Griner over at et 7800GTX er l33t i dag for børn...
Gravatar #126 - psyborg
6. sep. 2009 17:48
Terra, du behøver hjælp.

Nu siger jeg det for tiende gang:

JA, DU KAN GODT SAMLE EN PC DER ER STÆRKERE END EN KONSOL!!!!!!!!!!ONEONEONEONE!!!LOL!!

Der gav jeg dig lige ret? Og det er det vi alle har gjort hele tiden. Hvorfor bliver du ved med at gøre dig selv til grin, det er jo ikke hvor kraftig en PC er i forhold til en konsol, som vi snakker om?

Du diskuterer kun med dig selv, som at se en hund jagte sin egen hale...

IQ minus 40
Gravatar #127 - I.F.F.
6. sep. 2009 18:16
anyways har jeg bestemt mig for at koebe en ps3 slim i morgen.
Gravatar #128 - Krisgebis
6. sep. 2009 19:10
#127: Det var flot du har det, men er det også derfor du mente min #123 var flamebait? Fordi jeg ikke kastede mig i støvet og kårede PS3 som vinderen af konsolkrigen?
Eller måske har du nogle punkter, du mener jeg har overset, som lader en drage nogle andre konklusioner. Det finder vi nok aldrig ud af, da du ikke fremfører noget argument.
Gravatar #129 - terracide
6. sep. 2009 19:33
#126:
Du kunne samle en PC der var bedre, den dag konsollerne kom på markedet...wake up.
Gravatar #130 - Corholio
6. sep. 2009 19:34
terracide (129) skrev:
#126:
Du kunne samle en PC der var bedre, den dag konsollerne kom på markedet...wake up.

Ikke til den samme pris.
Gravatar #131 - AenimA
6. sep. 2009 19:54
Hvis man gå rundt og bilder sig ind at konsollernes popularitet har noget at gøre med det visuelle eller det tekniske, så har man i den grad ikke forstået idéen med konsollerne.

Når det er sagt, er det imponerende hvad udviklerne kan få ud af Xbox360/PS3 rent grafisk, deres såkaldte 'underlegne' grafikkort formår stadig at imponere, og hvad der er mere vigtigt - vi er som bruger garanteret den samme høje kvalitet, uden at skulle købe flere opgraderinger.

Det er et simpelt spørgsmål om, at udviklerne kender deres målplatform (og dermed platformens hardware), når de udvikler spillene og derfor kan udnytte hardwaren meget mere ifht. PC'en, hvor målplatformen kan være en kombination af ekstremt mange faktorer lige fra GPU, CPU, RAM, OS, bundkort etc.

Derudover er én af konsollernes store fordele det sociale aspekt - når man har venner på besøg, kan man spille flere på den samme maskine - og samme skærm. Ingen LAN opsætning mellem flere computere, ingen roden med kabler. Man kan sidde i sofaen og hygge sig med vennerne.

Der betyder ikke, at PC er en ubrugelig spilmaskine, men hvis man ignorerer konsollernes kvaliteter overser man et hav af faktorer, der er relevant i en sådan diskussion.
Gravatar #132 - terracide
6. sep. 2009 19:57
#130:
Jeg elsker når det argument kommer.
Konsoller sælges med tab.
Hvorfor?
Fordi konsol-tåber betaler mere for spil.

Så det "argument" holder ikke vand...nice try though ;)
Gravatar #133 - terracide
6. sep. 2009 20:03
Og så var der dem der ikke kunne forstå, hvordan crapsoller holder udviklingen tilbage:

http://www.fudzilla.com/content/view/15316/1/

Gravatar #134 - Krisgebis
6. sep. 2009 20:41
#133: Jeg kan ikke se hvordan det skulle være konsollernes skyld. Havde markedet for DX10 været stort nok, så havde de også lavet spillet til dét. Vista har bare været for dårlig til at slå igennem, og så kan skylden ikke gives til andet.

Havde konsollerne ikke eksisteret, havde langt de fleste pc brugere siddet med XP/DX9 alligevel, så at smide ekstra kræfter efter DX10, ville stadig være penge ud af vinduet, hvis ikke det estimerede salg pga. DX10 opvejer udgifterne.
Gravatar #135 - terracide
6. sep. 2009 22:50
#134:
Google

port games
Gravatar #136 - HoldDaOp
6. sep. 2009 23:24
#135 Er du for real? Seriøst?

Nu har jeg læst hele denne tråd, og du er da godt nok lidt af en tegning - og ikke en god en af slagsen!

Du har absolut fattet INTET af hvad andre har skrevet til dig - og når du er trængt op i en krog, så kaster du med det nærmeste du kan finde, og som regel åbenbart mest dine egne ekskrementer, som en anden feces flinging monkey.

Forstå dog at du sagtens kan samle en pc der har en højere grafikydelse end de konsoller man kan få i dag, men at det sjældent er det det drejer sig om - det handler om at sætte sig i sin sofa, tænde for sit tv, sin forstærker og sin konsol - og så spille de fedeste spil (som ikke kommer på pc) på sin 42" - dejligt tilbagelænet....

Jeg tænder min pc når jeg skal spille Battlefield 2 - men ellers er det min PS3 eller min Xbox 360 der bliver startet op.

Heldigvis kan jeg finde ud af begge dele - du hænger ubehjælpelig fast på din pc.... det siger mere om dig, end os "konsol noobs"...

Måske mangler du bare de motoriske egenskaber til at kunne anvende en controller? I hvert tilfælde mangler du de egenskaber der skal til at føre en normal saglig dialog, så jeg er nok ikke helt ved siden af.....
Gravatar #137 - nissen
6. sep. 2009 23:52
Ja hehe - jeg har følgende konklusioner om terra:
1: Han elsker at svine folk til for epeen, men ender altid med at selv blive svinet til af alle...og tror stadig han er "oven på".
2: Han læser absolut INTET af hvad andre skriver, og svarer derefter i øst og vest.
3: Ofte er hans argumenter baseret på et eller andet tilfældigt og subjektivt link som ofte kun svagt støtter op om hans argument.
4: Han kan ikke lade nogen have en anderledes mening, holdning eller smag end ham selv, uden at han ser dem for værende noobs eller hvad fanden han nu kalder folk.
5: Han tror fejlagtigt at han kan vinde argumenter hvis han bruger fremmedord, udenlandske ordsprog og lignende.
6: Han er et kæmpe dræn.

Skal lige siges at jeg intet har imod terra da jeg ikke kender ham irl, og i følge hans "kæreste" er han jo verdens dejligste, klogeste, sødeste, og lignende. Bare surt for os andre at han skal have styrket sit ego ved at være en klovn her på newz fordi han jo åbenbart er sådan en elskværdig person irl.(jeg er nu stadig sikker på han selv skrev det, men lad bare tvivlen komme ham til gode alligevel).

Listen kan blive udbygget - kom evt. med tillæg til listen hvis i har flere, det var bare lige hvad jeg havde "off the top of my head". haha
Gravatar #138 - fidel
7. sep. 2009 00:13
#136 totalt nice at du både har xbox, ps3 og pc... godt du fik fortalt os det. Det ændrer bare ikke en meter på de pointer, der er kommet.

Jeg syntes Terracide har nogle fine pointer, han er bare ikke skide god til at formulere sig.

Jeg forstår dog ikke hvorfor alle andre skal ned på det samme lave niveau.

En moderator burde komme ind over denne tråd.
Gravatar #139 - terracide
7. sep. 2009 05:29
Gravatar #140 - XorpiZ
7. sep. 2009 06:29
terracide (139) skrev:
Snak om seriøst input lag:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-l...

Det gør ingen forskel i dit tilfælde alligevel. Du har flere sekunders reaktionstid.
Gravatar #141 - terracide
7. sep. 2009 06:49
#140:
Det gør mig jo fænomenal hurtigt i forhold til dig for din reaktions tid er endnu ikke registeret.

Men nu er du og også en af dem der tror at konsollernes både kastrede og IO CPUer kan måle sig med en OoO CPU i en PC eller at en 7800GTX class GPU er l33t-ydelse den dag i dag...så du har mere end et problem.

Faktum er at min PC var hurtigere end begge konsoller, den dag de lancerede...men år efter har du stadig ikke fattet det...sløv reaktionstid FTL, eh?
Gravatar #142 - XorpiZ
7. sep. 2009 07:01

Åhh, der var vist en, der følte sig truffet der. :D

Hvilken stand-up komiker var det der sagde, at folk der siger "faktum er..." ingen anelse har om hvad de snakker om?
Gravatar #143 - HoldDaOp
7. sep. 2009 08:09
terracide (141) skrev:

Faktum er at min PC var hurtigere end begge konsoller, den dag de lancerede...men år efter har du stadig ikke fattet det...sløv reaktionstid FTL, eh?

LOL - jeg får lyst til at citere hele mit eget indlæg nr. 136 lige i hovedet på dig igen..

Hvorfor tror du Wii'en sælger så godt? Det er jo ikke fordi spillene grafisk overhovedet kan følge med..

Gad vide hvad det så kan være?
Gravatar #144 - NioBe
7. sep. 2009 08:22
Pas nu på, for lige nu handler det kun om at PC er "bedre" end konsol!! xP

Mht til konsol krigen, synes jeg ikke at man kan tage Wii ind på samme måde som XBOX og PS, Wii har en helt anden genre de går efter, og det er da helt klart det jeg synes der er fedt ved Wii'en. Det er bare en skam at de ikke har kunne komme med nogle bedre spil til den.

Grunden til at jeg selv har Xbox 360 er fordi jeg synes at der er nogle fede spil som simpelthen bare må spilles, og som man ikke kan få til PC. Jeg er rimelig sikker må at der også er mange der har det sådan som jeg.

Men der er NOGEN sætter sig fuldstændigt blindt ind i KUN pc (fordi man tror at det kun handler om performence), og glemmer at der findes (må selv indrømme) bedre spil til den bestemte konsol, end jeg synes der har været til PC, uanset hvor mange spil man har kunne tilsnuske sig til pc.
Gravatar #145 - terracide
7. sep. 2009 08:30
#142:
Hvis dine "kilder" er standup komikere, så forstår jeg godt du er bagefter...
Gravatar #146 - XorpiZ
7. sep. 2009 08:32
terracide (145) skrev:
#142:
Hvis dine "kilder" er standup komikere, så forstår jeg godt du er bagefter...

Det er nu en ganske korrekt observation. Folk der råber højt og fremfører deres egne holdninger som facts er oftest dem, der er galt på den.

Ring a bell?
Gravatar #147 - terracide
7. sep. 2009 09:03
#146:
Nu bruger jeg ikke Caps Lock, så nej...
Gravatar #148 - terracide
7. sep. 2009 09:15
#144:
Det er en del at de tricks der skal til for at sælge de skide brødkasser i første omgang.

- Sælg hardwaren med tab.
- Brug vildledende performance stats så n00b's tror brødkassen er en "supercomputer".
- Låse spil til en specifik brødkasse.

Det giver så resultater som:
- n00b's tror deres consol yder på lige fod eller bedre end en PC(At folk tror en tripple-core 3.2GHz IO CPU yder det samme som en singlecore 1.4GHz OoO CPU)
- udviklere (som gerne vil tjene penge) har 2 valg...dumb the game down (f.eks CryEngine3.0) eller lade være med at bruge advancerede features (DX10 og opefter) så spillet kan portes til brødkasserne...og dermed holder udviklingen tilbage.
- Spar nu, men betal mere i det lange løb (hardwaren sælges med tab, spillene skal indtjene det tabte..og så lidt til)
- Så højt inputlag at der må snyd til (aim-help features) for at spil kan spilles(No wonder brødkasser er låst fra at kunne møde spillere på en PC...total fragfeast.)
AT spil er låst til en specifik brødkasse så folk er tvunget til at købe brødkassen for at spille spil, der ville køre bedre på en PC...(man kan få en kontroller til PC'en hvis man er motorik-spasser)
Gravatar #149 - Slettet Bruger [1278220704]
7. sep. 2009 09:23
fuck konsoller, pc'er, fjernsyn og cirkus... denne her diskussion, er fandeme klasse underholdning :D
Gravatar #150 - NioBe
7. sep. 2009 09:49
Ser du kun hardware som performence?

Jeg ser alt andet end det, jeg ser spil og sjov. Og det er netop hvad de gør. Ja, jeg ved sQ da godt at lortet ikke køre på Ugens bedste hardware. Men det er ikke det der udgør om konsollen er sjov/god og spille på.

Hvis du spiller et computer spil er det udelukkende fordi du gerne vil se hvor meget din computer/spil kan yde den bedste grafik og fysik? Eller er det fordi du synes at det er sjovt at spille?

For mange handler det om at have det sjovt når man spiller. Ja, det kan da godt være at jeg skal betale 200-400 kr om året for at jeg kan komme på Live, men det er sQ 100% det værd hvis man godt kan lide at spille sammen med sine venner over Xbox/ps3.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login