mboost-dp1

Hvem tror du på til VGA 2011's Game of the Year-pris?

Gå til bund
Gravatar #51 - Slettet Bruger [773595956]
12. dec. 2011 13:29
Smiley (50) skrev:
Noget som var med i betaen og stadig ikke blev fixet ved udgivelsen.

Betatestere idag bestatester ikke for at betateste, men for at komme til at spille før alle andre ;-)

Smiley (50) skrev:
I stedet vælger han, temmelig uretfærdigt endda, at fokusere helt blankt på nogle enten ligegyldige eller sjældne tilfælde.

Det du siger er at man ikke tage awards seriøst? at man ikke skal gå i detaljer når man skal vurdere om et spil skal have en pris?

Nu vandt de så alligevel. >_<
Har du prøvet at kæmpe imod en drage? De følger et alt for tydeligt script når de flyver og angriber. Man ville faktisk kunne kæmpe imod dem med bind for øjnene. Dét er jo ikke udfordrene. Første gang man møder en drage alene er ligesåsvært som nogen anden drage. De er alle ens ud over farven.

Anyhow, jeg har pointeret en masse specifikke ting der er ivejen med spillet, men du dismisser det blot som "Småting" Nej... Det er ikke småting at sneaking er Overpowered... Det er ikke småting at Dungeons alle ligner hinanden ud over hvad man får når man når til enden - og nej jeg mener ikk at de skulle være 100% forskellige, men de kunne godt lave om på måden man møder Draugrs på (De ligger på en hylde, eller står op på et hjørne i SAMTLIGE DUNGEONS)

En bug er en bug, bare fordi der kun var 2 der irriterede dig betyder ikke man kan ignorere de mange andre. Du starter bare:(nogen sjovere end andre)
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Bugs_(Skyrim)

Gravatar #52 - smiley
12. dec. 2011 13:52
At sneaking er overpowered er ikke en bug, det er et balance issue.

Det eneste jeg siger er at du er dybt negativ og dum at høre på, hvad værre er, er at du gør det mens du lader som om du er en forkæmper for bedre kvalitet. Folk der lader sig nøje med dårlig kvalitet er slemme nok, men din kaliber er noget helt for sig selv.
Gravatar #53 - Slettet Bruger [773595956]
12. dec. 2011 14:04
Beklager, lad mig prøve at skifte tone.

Smiley (52) skrev:
k der lader sig nøje med dårlig kvalitet er slemme nok,

Skyrim er måske ikke _dårlig_ kvalitet, men god kvalitet - Det er at strække den.

Skyrim bringer vitterligt _intet_ nyt til spilmarkedet. I de 30 timer jeg har spillet kunne jeg ligesågodt ha spillet Oblivion (well, med undtagelse af dialog systemet)
Mht til grafikken skal det ikke være sådan at jeg kan stå på en klippe, og kigge 20 meter ud i landskabet og så bare se et fladt 1x1m copy paste tekstur.

Du må hellere end gerne forklare mig hvor spillet adskiller sig fra Oblivion. (eller for den sags skyld alle D&D spil)
Gravatar #54 - smiley
12. dec. 2011 14:20
kigge 20 meter ud i landskabet og så bare se et fladt 1x1m copy paste tekstur.

Det er simpelthen ikke sandt. Få dig en bedre computer.

Hvad spillet bringer af nye ting? Lad mig lige høre engang, hvordan er det på nogen måde relevant? Beth har aldrig påstået der var noget nyt, andet end at man sloges imod drager.

Elder Scrolls serien har kun haft fokus på at køre historien videre i et setting der er et af spilhistoriens ældste. Det i sig selv er nok til at lave denne efterfølger og mindst 5 mere.

Hvor er det lige at alle de 3. udgivelser af diverse shooters derude adskiller sig fra hinanden eller deres forgængere? Men dem nævner du ikke engang, hvilket for mig til at konkludere at du så gerne VILLE kunne lide Skyrim, men det falder simpelthen ikke i din smag. Jeg har ingen grund til at prøve at forstå hvorfor du overhovedet skriver dine indlæg og jeg har i hvert fald ingen grund til at forsvare noget som helst.

Alt hvad jeg ser er et surt opstød og ren flamebait.
Gravatar #55 - Slettet Bruger [773595956]
12. dec. 2011 15:14
Smiley (54) skrev:
computer.

Xbox, spillet er udviklet til xbox, og portet til de andre.
Men det er ærgeligt at et spil i 2011 kun har en brøkdel af nutidigt grafik indenfor x antal meter :) FYI er NPC animationer også kluntede i PC udgaven på Ultra High.

Smiley (54) skrev:
hvordan er det på nogen måde relevant

Når vi snakker om at skulle vinde en pris er det relevant... Samt jeg vil meget nødigt se TES ende som et FIFA spil hvor de største ændringer spillere og årstallet. :-)

Smiley (54) skrev:
Elder Scrolls serien har kun haft fokus på at køre historien videre i et setting der er et af spilhistoriens ældste

Drage-temaet er uden tvivl valgt til at tilfredsstille masserne. De kunne godt ha satset lidt mere vovet...

Smiley (54) skrev:
Hvor er det lige at alle de 3. udgivelser af diverse shooters derude adskiller sig fra hinanden eller deres forgængere?

De var ikke på listen her. Tak gud :D
Jeg er meget imod at spil skal fordummes. Hvis man skal udfordres intelektuelt i et spil idag er der kun indie-genren tilbage (Well og turnbased spil, heroes? :))

Du har ret i at jeg meget gerne ville kunne li Skyrim. Jeg blev skuffet og nu har jeg noget rage jeg skal af med. Thieves Guild især skuffede mig, det var på ingen måde ligeså udfordrende og spændende som det har været engang.
Gravatar #56 - Papis
13. dec. 2011 14:11
SlettetBruger du henviser til links på konsol som tydeligvis ikke er værdig det spil.. her er en lillle video jeg selv har lavet den blev lidt mørkere end det ser ud i virkligheden men den grafik er fanme god og det her er kun på high det kan sættes på ultra....
og ja du nævner diverse bugs igen og igen.. alle andre store titler har også massive bugs jeg kan nævne mw3(stadig nogle bugs fra mw2 som ikke er blevet fixet) bf3 du kan lægge dig ned op af en mur og det der vil svare til 1 meter ben stikker ud på den anden side og det er fanme ikke beta jeg snakker om og som krymeln på din citron måne er der jo lige rage som trods at være et stort spil kun kan spilles i maks 15 timer som var 1 stor bug i sig selv(jeg gennemførte det på 12 timer og havde det ganske sjovt).. men de er jo ligegyldige ikke for det er jo okay? :) men skyrim som er et lidt større spil må ikke nej nej uha...
lige så ligegyldige i siger vores agumenter er er jeres ligeså i vil aldrig kunne se det vi ser og vi vil aldrig kunne se det i ser..
men det at du henviser til skyrim links på en 7 år gammel konsol som er ved at være godt og grundigt outdated det er sg ufor lavt.. skal man kigge på grafikken på et spil skal du da tage der hvor det ser bedst ud(aka på pc'en som er den eneste rigtige konsol).

det vil svare til du kigger på grafikken på et spil og så lige sætter det på lavt og derefter laver din vurdering det er jo latterligt..
Gravatar #57 - Slettet Bruger [773595956]
13. dec. 2011 14:21
Papis (56) skrev:
her er en lillle video jeg selv har lavet den blev lidt mørkere end det ser ud i virkligheden men den grafik er fanme god og det her er kun på high det kan sættes på ultra....

Når du hopper, kig så lige bag dig hvor snedriven rammer vejen. Læg samtidig mærke til at mønstret i stenene på vejen gentager sig selv efter 6-7 rækker.

Papis (56) skrev:
og ja du nævner diverse bugs igen og igen.. alle andre store titler har også massive bugs

Det påstår jeg heller ikke at de ikke har. Men skal det være en undskyldning?

Er det forkert at vudere et spil ud fra den platform den er udviklet til?

Det er tåbeligt at lave et spil så realistisk som muligt i grafikken når man ikke har resourcerne til det. Så bliver fejl og mangler blot endnu tydeligere :-)

Grafikken er en lille ting. Jeg ville købe spillet til pc hvis jeg havde sådan en. Men der ville jeg stadig irritere mig over én ting: Når 2 forskellige teksture mødes: så er det pokkers grimt - Også på pc.
Gravatar #58 - Sanity
13. dec. 2011 15:14
Skyrim - You're doing it wrong

Jeg er enig i at Skyrim er fyldt med bugs, endda store pinlige bugs som f.eks. gør man ikke kan komme videre i main quest. (kan fixes i consollen på PC). Kontrollen på PC er elendig. Patches der ødelægger mere end de reparerer, man kunne blive ved.
Noget af det der virkelig fungerer er størrelsen på verdenen og sandbox tilgangen, dog med en rød tråd. Man læser en bog, får en quest, og pludselig står du og kæmpen mod deadra og finder gode eller værdifulde artifacts. Det er det der får en til at blive ved med at spille, historien er sgu også meget spændende, dog ikke FF kvalitet. IMO er det en fejl fra Bethesta's side at gøre konsol versionerne top prioritet da de tidligere spil har excelleret pga. community mods.

OT synes jeg heller ikke det fortjener GotY pga. bugs der simpelthen ikke må forekomme i et final release. Har ikke spillet nogle af de andre spil, så kan ikke udtale mig om de er bedre.
Gravatar #59 - Sanity
13. dec. 2011 15:23
Og Porre, det kan godt være du har spillet 30 timer, men du har tydeligvis ikke lavet andet end at løbe rundt i underbukser og fivefingers og sat ild til kyllinger.

Nogle factions er kedeligere og nemmere i skyrim end tidligere, mens andre har fået mere fokus. Har også kæmpet mig igennem kedelige draugr dungeons, men når man kommer videre og skal møde thalmor og sværere fjender bliver det pludseligt lidt mere udfordrende. Man ja, spillet er gjort bredt og nemmere for at fange f.eks. WoW spillere der bare vil grinde og finde nyt tøj. Noget jeg personligt ikke bifalder. Puzzles bliver også mere varierede efterhånden som man kommer længere i spillet. Random encounters kan også være meget sjove som f.eks. the headless horseman.
Gravatar #60 - Slettet Bruger [773595956]
13. dec. 2011 16:13
Så det bliver sjovt at spille efter 40 timer? Tror da fanden det fik GOTY ;-)
Gravatar #61 - Sanity
13. dec. 2011 16:43
Se #58 ;)
Gravatar #62 - Slettet Bruger [773595956]
15. dec. 2011 10:28
Gravatar #63 - Sanity
15. dec. 2011 10:39
Det samme gælder endda hvis han havde fået en pil igennem fjæset. Det er sgu lidt håbløst.
Gravatar #64 - Slettet Bruger [773595956]
15. dec. 2011 10:42
Om han så har en pil i fjæset og der ligger 3 døde kammerater ved siden af ham. "De sover nok - Men sjov hovedpine jeg pludselig har"
Gravatar #65 - Sanity
15. dec. 2011 14:21
Uanset, så tror jeg lige jeg skal have et par timer i Skyrim :)
Gravatar #66 - AzCii
19. dec. 2011 11:52
I use to vote on polls, but then i took an arrow in the knee
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login