mboost-dp1
Hvad bruger du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg hørte et sted at Intels grafikkort er de mest udbredte. Men det bliver jo ikke afspejlet i afstemningen, da det slet ikke er en mulighed (!)
Jeg hørte et sted at Intels grafikkort er de mest udbredte. Men det bliver jo ikke afspejlet i afstemningen, da det slet ikke er en mulighed (!)
Det er det også, alene af den grund at det sidder i omkring 50% af alle bærbare, samt mange færdigsamlede stationære.
Det er det også, alene af den grund at det sidder i omkring 50% af alle bærbare, samt mange færdigsamlede stationære.
Både og... Det er jo et "nørd" site og ingen rigtig nørd kører med lorte onboard grafik. Der er jo intet andet der sløver en computer så meget. Nej Lyd og grafik, skal ikke være onboard eller softwarebaseret.
Både og... Det er jo et "nørd" site og ingen rigtig nørd kører med lorte onboard grafik. Der er jo intet andet der sløver en computer så meget. Nej Lyd og grafik, skal ikke være onboard eller softwarebaseret.
suffi (63) skrev:Og det spiller max med Win7. Opstart på 46 seks fra jeg trykker på knappen og kan starte hvad jeg vil i Windows..og det er sku BIOS load der sætter begrænsningen.
Det lyder ret voldsomt. Det er lige før, at jeg kan slå det med min Q6600 og en 1 TB WD Black Caviar.
Hvor lang tid går der fra Windows-logoet vises til, at du kan bruge computeren?
If it aint broken, don't fix it ....
Derfor altid Intel og et kort til dual mon.
Gamer tiden er ovre for mig eller nej, det er den jo så ik', men til Minesweeper kan de fleste kort følge med :-)
Hvor er muligheden for VIA? og alle de andre vi mangler ...
Er det ik' lidt havet uden bund ... måske der bare skulle have været en ... "Argh, sq da ingen af overstående"
og Intel og Intel ... mange muligheder der mangler :-)
Derfor altid Intel og et kort til dual mon.
Gamer tiden er ovre for mig eller nej, det er den jo så ik', men til Minesweeper kan de fleste kort følge med :-)
Mulpacha (3) skrev:Hvor er muligheden AMD + ATI + Intel + Nvidia? :)
Er jeg virkelig den eneste der har 2 computere?
Hvor er muligheden for VIA? og alle de andre vi mangler ...
Er det ik' lidt havet uden bund ... måske der bare skulle have været en ... "Argh, sq da ingen af overstående"
og Intel og Intel ... mange muligheder der mangler :-)
Intel CPU, men går ikke rigtig op i om det er Intel eller AMD. Nvidia grafikkort, og du får mig ikke til at skifte til ATI. Har prøvet det en gang og jeg syns deres driver sucks og det kom aldrig til at køre som det skulle!- til sidst gav jeg op, smed det ud og købte Nvidia og jeg er ovenud tilfreds =o)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.