mboost-dp1
GTA V: Er du tilfreds med endnu en tur til San Andreas?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
1#
Det er rigtigt nok og det tror jeg heller ikke, det vil blive for ens så.
Men kunne godt lide karakterene fra San Andreas så derfor vil jeg gerne prøve igen.
Det er rigtigt nok og det tror jeg heller ikke, det vil blive for ens så.
Men kunne godt lide karakterene fra San Andreas så derfor vil jeg gerne prøve igen.
Jeg synes det er ok! San andreas havde det hele - stor las vegas vannabe rig by, hillbilly og småbyer, slum osv - alt det hele, og meget størrer end noget andet - og det var fedt!
modsat #3 synes jeg at karakterene i SA var det svageste i spillet! Det der "neger yo my brother" synes jeg ikke er sejt - noget god gammeldags mafia er til gengæld!
Desuden regner jeg da med at det har fået en overhaling, bedre gfx, måske lidt nye ting her og der!
modsat #3 synes jeg at karakterene i SA var det svageste i spillet! Det der "neger yo my brother" synes jeg ikke er sejt - noget god gammeldags mafia er til gengæld!
Desuden regner jeg da med at det har fået en overhaling, bedre gfx, måske lidt nye ting her og der!
Allerhelst ville jeg da gerne se dem prøve nye steder istedet. Frankrig og Italien kunne være interessante steder at spille GTA, så længe alle dialogerne vel og mærke stadig er på engelsk :)
Men da GTA SA er mit favorit GTA spil til nu, har jeg da ikke noget imod at besøge stedet igen
Men da GTA SA er mit favorit GTA spil til nu, har jeg da ikke noget imod at besøge stedet igen
Jeg er fandme billig. Har afholdt mig fra at skrive herinde, da jeg ikke helt vidste hvor min holdning var. Nu ved jeg det:
Jeg havde været tilfreds hvis GTA V havde forgået i min røv. Jeg er tilfreds med at der rent faktisk kommer et GTA V. Har været glad for samtlige spil, med undtagelse af Vice City.
Jeg havde været tilfreds hvis GTA V havde forgået i min røv. Jeg er tilfreds med at der rent faktisk kommer et GTA V. Har været glad for samtlige spil, med undtagelse af Vice City.
Ja, hvad er der galt med VC?
VC var det mest populære GTA spil i serien, og med rette imo.
Har ikke noget problem med at vi vender tilbage til San Andreas.
Det vil være et senere tidspunkt end San Andreas og GTA1.
Desuden har jeg mange gode stunder fra SA, på grund af det var så stort. Bare vælte rundt i jetfly var altid hyggeligt.
Håber dog de laver den nye engine en smule bedre end GTA:IV's, brød mig ikke om at alt skulle være så mørkt.
Ja, hvad er der galt med VC?
VC var det mest populære GTA spil i serien, og med rette imo.
Har ikke noget problem med at vi vender tilbage til San Andreas.
Det vil være et senere tidspunkt end San Andreas og GTA1.
Desuden har jeg mange gode stunder fra SA, på grund af det var så stort. Bare vælte rundt i jetfly var altid hyggeligt.
Håber dog de laver den nye engine en smule bedre end GTA:IV's, brød mig ikke om at alt skulle være så mørkt.
TuxDK (11) skrev:Ja, hvad er der galt med VC?
Jeg bryder mig ikke om 80'er temaet og der var alt for meget lyserødt i byen. Slutkampen var "just another mission". Jeg lagde ikke mærke til at det faktisk var the boss battle før rulleteksterne. Jeg troede bare at det var en ganske normal mission
Der var også en del andre ting jeg ikke brød mig om, men dem har jeg lykkeligt glemt :)
Kun de GTA spil der foregik i London var værre end Vice City
Det skal lige nævnes at GTA V ikke kommer til at foregå i hele San Andreas, men "kun" i Los Santos og omegn.
Kilde: http://www.rockstargames.com/newswire/article/1947...
Kilde: http://www.rockstargames.com/newswire/article/1947...
Hvordan kan man sige mafiaen ikke er seje?
Og så samtidig antyde at en flok utilpassede neger junkier skulle være sejere?
Og det er ikke fordi jeg er så racistisk som jeg lyder, jeg gider sku heller ik rende rundt i ålborg og lave jobs for steso i næste GTA (kan ik lige huske hvad de ellers hedder i den bog)
Og så samtidig antyde at en flok utilpassede neger junkier skulle være sejere?
Og det er ikke fordi jeg er så racistisk som jeg lyder, jeg gider sku heller ik rende rundt i ålborg og lave jobs for steso i næste GTA (kan ik lige huske hvad de ellers hedder i den bog)
Det med at eje egendom kunne jeg leve med, men det socialle pis der var i GTA IV må de godt holde væk fra V.
Konstant SMS fra en eller anden kontakt eller opringninger om at tage dem med ud og spille fucking dart ellers blev de tøsesure.
Pissede mig grumt at første gang jeg spillede GTA IV lige da det kom ud, og fik mig til at stoppe ca halvejs igennem da jeg simpelthen ikke kunne holde det ud.
Det med at eje egendom kunne jeg leve med, men det socialle pis der var i GTA IV må de godt holde væk fra V.
Konstant SMS fra en eller anden kontakt eller opringninger om at tage dem med ud og spille fucking dart ellers blev de tøsesure.
Pissede mig grumt at første gang jeg spillede GTA IV lige da det kom ud, og fik mig til at stoppe ca halvejs igennem da jeg simpelthen ikke kunne holde det ud.
TuxDK (24) skrev:#23
Cousin!
#15: TuxDK
De har aldrig lavet GTA spil der foregår i London... LOL
der har sku da været et GTA london spil
joeyjoejoejoe (29) skrev:#15: TuxDK
Han mener: GTA London var ikke et rigtigt GTA-spil. Ligesåvel som Matrix-trilogien udgøres af den første Matrix-film. Der findes kun én rigtig Matrix-film i den trilogi.
Synes GTA SA var et klasseeksempel på en franchise hvor man bliver ved med at proppe nye ting i for at holde gejsten oppe hos spillerne... too much... Alene idéen at en "homie from the hood" som CJ, skulle flyve jump-jets var jo latterlig! Jet packen (hvor sej den end var) skubbede for alvor spillet ud over kanten... Jeg troede ganske enkelt ikke på historien mere...
GTA IV derimod var stramt, skåret til benet, og smukt udført... Elskede miljøet og det gode Liberty City map... Det var efter min mening klart det skarpeste GTA endnu...
GTA IV derimod var stramt, skåret til benet, og smukt udført... Elskede miljøet og det gode Liberty City map... Det var efter min mening klart det skarpeste GTA endnu...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.