mboost-dp1

Findes der liv i rummet?

Gå til bund
Gravatar #51 - Norrah
20. feb. 2009 22:25
#48 Nu orkede jeg ikke lige læse dit link for meget tekst og det var ikke åbenlyst hvor det stod. Men det du tænker på er nok "Thermic Radiation"? Hawking har snakket noget om at et sort hul afgiver denne form for radiation. Men i virkeligheden er det 2 partikler, som ikke ville eksitere uden den anden. En med en positiv masse, og en med en negativ masse.

Eftersigende så vil disse partikler i kanten af et sort hul, opføre sig sådan at det kun er den med den negative masse, der ville blive fanget. Og den anden vil derfor blive "skudt" væk som en form fra radiation. Da det kun er partikler med negativ masse der falder i, så vil det sorte hul langsomt blive mindre og mindre, samt varmere og varmere til et punkt hvor det til sidste vil eksplodere.

Men igen, her er det påvirket udefra. Der er partikler udefra som påvirker det sorte hul.
Så hvis der til sidst ikke er noget omkring hulet.
Vil det så stadig afgive "thermic radiation"?
Gravatar #52 - terracide
20. feb. 2009 22:32
#51:
Ja, for på kvanteplan afgiver det nemlig stadig partikler, hovedsagligt photoner...alt har en ende, selv sorte huller, da de taber masse på denne måde.

Unvierset vil ikke ende med at bestå af sorte huller, det vil ende med nada..selv om det vil tage 10**66 år.
Gravatar #53 - Zombie Steve Jobs
20. feb. 2009 23:58
Der findes liv på mit toiletgulv. Slå den, bitches.
Gravatar #54 - Norrah
21. feb. 2009 09:02
#52 igen med "DET VIL".

Vi ved det ikke...

Vi har tre teorier for hvordan det vil ende.

The big rip
The big Freeze
The Big Squeeze

Eftersom vi ikke med sikkerhed kan bedømme universets udvidelse endnu. Så kan du ikke bare svare... sådan er det.

Det eneste jeg siger, er at du ikke med sikkerhed kan give svaret. Du siger det som om, sådan er det. THE END.
Gravatar #55 - noramskull
21. feb. 2009 09:28

Hvis vennerne kommer siger jeg bare at en kniv i ryggen er sådan at vi hilser på hinanden her på jorden. Herefter hilser jeg på resten af dem som måtte komme forbi :D
Gravatar #56 - zin
22. feb. 2009 15:26
#38: Jamen, kære terracide.
Hvis der er 1 milliard + mennesker der tror på "Gud", så er der 4 milliarder der ikke tror på samme "Gud" (eller slet ikke). Desuden mangler du stadig at modsige mit startende (og grundlæggende) argument med, at "min" Gud eksisterer fordi jeg tror på han gør.
Så desværre kan din ellers rigtig gode brug Argumentum ad numerum, desværre ikke bruges. :-(

P.S.: Jeg tager kun denne side fordi jeg kan. I virkeligheden er jeg ikke religiøs, og tror ikke på nogen "højere" former for liv.
Gravatar #57 - Magten
22. feb. 2009 18:05
Der er ingen tvivl! Der findes aliens! Det siger Sidney Lee selv :D

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login