mboost-dp1
Er din primære private telefon en:
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Windcape (28) skrev:Windows Phone 7.5 ... Og branded hedder altså "Windows Phone".
Ellers skal i også have versionsnumre med på alle de andre muligheder!
Mort (30) skrev:Windcape (28) skrev:Windows Phone 7.5 ... Og branded hedder altså "Windows Phone".
Ellers skal i også have versionsnumre med på alle de andre muligheder!
Well der er rimelig stor forskel på WP6.5 og WP7, på trods af at branded hedder Windows Phone for begge dele.
ignuz (32) skrev:Mindes da ellers, at det hed windows mobile før i tiden ? http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Mobile
pewbe (35) skrev:Windows Mobile != Windows Phone.
Windows Mobile stinker. Windows Phone er awesome. Sådan ca. :)
Windows Mobile hedder det op til version 6.1 hvorefter version 6.5 kom, som var rebranded til Windows Phone.
Sanity (50) skrev:Og jeg havde endda det der mobilix startset med den grønne telefon.
De havde vist flere modeller, der var grønne. Min var, såvidt jeg husker, en grøn Sagem MC850.
@50
Det var en Sagem hvis jeg ikke husker helt forkert..
@51
Nej.
Windows Mobile 6.5.5 er den nyeste Windows Mobile version.
Windows Phone startede ved version 7....
Og jeg havde endda det der mobilix startset med den grønne telefon.
@51
Windows Mobile hedder det op til version 6.1 hvorefter version 6.5 kom, som var rebranded til Windows Phone.
Nej.
Det er lidt synd at Symbian ikke er nævnt (som andre også er inde på).
Der er jo ikke noget galt i OS'et som sådan, det kræver ikke meget CPU for at køre rimeligt, det fylder minimalt i hukommelsen og efterlader faktisk et stort fri-rum til udviklere.
Desværre er det netop udviklere der mangles og det har så bevirket at Symbian ikke "kom" med blandt de populære.
Selv sidder jeg med en Symbian telefon (Nokia X6) og den er jeg faktisk ret glad for. Den virker stabilt og kan sagtens klare de multiple små-opgaver jeg udsætter den for.
Der er jo ikke noget galt i OS'et som sådan, det kræver ikke meget CPU for at køre rimeligt, det fylder minimalt i hukommelsen og efterlader faktisk et stort fri-rum til udviklere.
Desværre er det netop udviklere der mangles og det har så bevirket at Symbian ikke "kom" med blandt de populære.
Selv sidder jeg med en Symbian telefon (Nokia X6) og den er jeg faktisk ret glad for. Den virker stabilt og kan sagtens klare de multiple små-opgaver jeg udsætter den for.
Laziter (54) skrev:Desværre er det netop udviklere der mangles og det har så bevirket at Symbian ikke "kom" med blandt de populære.
Sidst jeg kiggede på det krævede det et certifikat til >5.000 kr at få adgang til de interessante API'er. Så skiftede jeg til Android 2.1.
Det er fint med mig at udelukke de små udviklere, nu hvor jeg har et alternativ. Men det var nu et nemt sted at justere hvis de ville have flere udviklere på. (Måske har de også gjort det, men aaalt for sent.)
Har selv en Samsung Galaxy S2. Kører stock rom, men har dog smidt et par modifikationer ind som gør den mere brugbar for mig i det daglige.
#43: Den med ugenumrene kan jeg godt følge dig i - men på min Nexus S, hvor jeg har min egen kalender, en kalender for uddannelse og min kones kalender kørende (mindst 5 aktiviteter hver) er der ingen lag eller forsinkelse.
Desuden kan de fleste SE-telefoner synkronisere med Google Calendar - du skal bare installere MyPhoneExplorer på din computer og så forbinde din telefon.
Desuden kan de fleste SE-telefoner synkronisere med Google Calendar - du skal bare installere MyPhoneExplorer på din computer og så forbinde din telefon.
HTC Radar - WP 7.5 og er vildt glad for den... kom fra en iPhone 4 med iOS 5.. (havde det et par uger før release).
Så kan vi starte igen.
WP7.5 er mango ...
Btw ... også sjov må at stille et spm på. Burde det ikke være
"Hvad er din primære private telefon?", og derefter svaret. Suk.
Sikkert WM 6.5 du har ... siden WP 6.5 ikke findes.
WP7.5 er mango ...
Btw ... også sjov må at stille et spm på. Burde det ikke være
"Hvad er din primære private telefon?", og derefter svaret. Suk.
sivsko (5) skrev:Hvad hvis man ikke har WP7 men WP6.5?
Så stemte andet
Sikkert WM 6.5 du har ... siden WP 6.5 ikke findes.
Android, fortrækker man har en telefon hvor man kan hente masser af gratis ting til, ændre ting som det passer en, og ikke er låst til en masse programmer.
Kan slet ikke forstå det med Iphone de telefoner føles som noget der er lavet i Nordkorea. kan slet ikke acceptere at man skal bruge itunes og man skal jailbreak sit dyrer lort for at kan ændre ting som man frit kan på en android.
Kan slet ikke forstå det med Iphone de telefoner føles som noget der er lavet i Nordkorea. kan slet ikke acceptere at man skal bruge itunes og man skal jailbreak sit dyrer lort for at kan ændre ting som man frit kan på en android.
Sanity (50) skrev:Wauw, så må iPhone 4 godt nok være noget lort. Nokia e66 er den absolut værste telefon jeg nogensinde har ejet. Og jeg havde endda det der mobilix startset med den grønne telefon.
iPhone var bestemt den bedste telefon jeg har haft. I starten brugte jeg alle dens funktioner, men efter et stykke tid indså jeg, at jeg ikke udnytte dens fulde funktioner optimalt. Jeg brugte kun SMS og ringe funktionen.
For mig er en gammel Nokia helt fint, har ikke brug for at komme på nettet 24/7. Skal ikke altid tænke på hvordan jeg behandler den, med iPhone kunne jeg dårligt nok tage den ud, når jeg skulle ud og arbejde med noget.
Vil dog ikke afvise en iPhone (generelt en smartphone igen), men så skal prisen også ned på dem. For de penge man kan købe en smartphone, kan jeg tage ud og rejse i en lille uge. Det handler om prioritering i livet ;)
At 6.5 bygger på Windows Mobile styresystemet, ændrer ikke på at Microsoft valgte at re-brande det til Windows Phone allerede med lanceringen af 6.5. Telefoner solgt med version 6.5 er branded Windows Phone og ikke Windows Mobile.Chewy (53) skrev:@50
@51Windows Mobile hedder det op til version 6.1 hvorefter version 6.5 kom, som var rebranded til Windows Phone.
Nej.
Nej, det har de ikke.briped (64) skrev:ændrer ikke på at Microsoft valgte at re-brande det til Windows Phone allerede med lanceringen af 6.5.
Windows Phone har, stadigvæk, intet at gøre med Windows Mobile. Og det er Windows Mobile, som tilfældigvis er i version 6.5.
Nej, det er de ikke.briped (64) skrev:Telefoner solgt med version 6.5 er branded Windows Phone og ikke Windows Mobile.
Er du komplet idiot? Prøv nu at læse op på det!
Windcape (65) skrev:Nej, det har de ikke.
Windows Phone har, stadigvæk, intet at gøre med Windows Mobile. Og det er Windows Mobile, som tilfældigvis er i version 6.5.
Styresystemet er 6.5, og refereres til som Windows Mobile. Telefonerne er stadig Windows Phone.
Måske du skulle læse op på det? Især inden du begynder at kalde andre folk idioter.Windcape (65) skrev:Nej, det er de ikke.briped (64) skrev:Telefoner solgt med version 6.5 er branded Windows Phone og ikke Windows Mobile.
Er du komplet idiot? Prøv nu at læse op på det!
Er du komplet idiot? Fordi du åbenbart har svært ved at finde informationer selv, skal jeg gerne give dig et par referencer som du kan læse op på.
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Mobile#Windows_Mobile_6.5 skrev:devices running Windows Mobile 6.5 and later are marketed as "Windows phones".
http://www.pocketgamer.biz/r/PG.Biz/Windows+Phone+7+Series/news.asp?c=18610 skrev:Microsoft to rebrand WinMo as 'Windows Phone Classic'
Microsoft has confirmed that it will continue to support Windows Mobile 6.5 in the future, going on to state that the OS will be rebranded Windows Phone Classic when Windows Mobile 7 makes its debut.
Eller vil du have noget lidt mere officielt?
Office Mobile for Windows Phone 6.5
Så Windcape. Prøv at undlade at kalde andre folk idiot, når du ikke engang har sat dig ind i emnet inden du kommenterer.
Og ja, inden Windows Phone 7 lanceringen var der masser af information om "Windows Phone 6.5" på Microsofts Windows Phone sider. Men eftersom "Windows Phone 6.5" ikke produceres længere, er der jo ingen grund til at reklamere for det på deres hovedside.
Ja, på Windows Mobile.briped (66) skrev:Styresystemet er 6.5, og refereres til som Windows Mobile.
Windows Phone telefonerne har intet at gøre med Windows Phone.briped (66) skrev:Telefonerne er stadig Windows Phone.
Og som en af hovedudviklerne af danske apps til Windows Phone, med pt. den mest downloaded danske app, tror jeg at det er dig som skal prøve at fatte lidt.
Så nu prøver vi lige igen, for Prins Knud:
Windows Mobile og Windows Phone er to forskellige ting, og har intet med hinanden at gøre.
get it?
Lær nu at læse. Jeg skriver at telefonerne er BRANDED Windows Phone, og har været det siden Windows Mobile 6.5.Windcape (67) skrev:Windows Mobile og Windows Phone er to forskellige ting, og har intet med hinanden at gøre.
get it?
Gå ned i en butik og kig på enhver kasse hvor indholdet er en telefon med Windows Mobile 6.5 styresystemet, og se at den er BRANDED Windows Phone.
Get it?
EOD.
Det link du har brugt som argument, er fra en hjemmeside der ikke engang eksisterede for en måned siden.briped (68) skrev:og har været det siden Windows Mobile 6.5.
Og hvis du vil bevise dette her, så finder du et link til hvor man kan købe en Windows Phone, der IKKE kører Windows Phone (høhø, pun)briped (64) skrev:Telefoner solgt med version 6.5 er branded Windows Phone og ikke Windows Mobile.
Derudover er alle dine andre kilde uddateret. F.eks. blev "7" fjernet fra "Windows Phone 7" som brand navn, da Mango blev frigivet til udviklerne tidligere på året (altså for 4 måneder siden).
Brand navnet i dag er "Windows Phone", og omhandler alle de telefonern der ikke kører Windows Mobile 6.5
Og så kan du lege jubelglad idiot, så meget du lyster. Brand-navnet er Windows Phone, og omhandler telefoner der er blevet frigivet siden Oktober 2010.
Brand navnet i dag er "Windows Phone", og omhandler alle de telefonern der ikke kører Windows Mobile 6.5
Og så kan du lege jubelglad idiot, så meget du lyster. Brand-navnet er Windows Phone, og omhandler telefoner der er blevet frigivet siden Oktober 2010.
Windcape (69) skrev:Det link du har brugt som argument, er fra en hjemmeside der ikke engang eksisterede for en måned siden.Og hvis du vil bevise dette her, så finder du et link til hvor man kan købe en Windows Phone, der IKKE kører Windows Phone (høhø, pun)briped (64) skrev:Telefoner solgt med version 6.5 er branded Windows Phone og ikke Windows Mobile.
Bemærk branded på kassen:
http://j.mp/qw2el5
Bemærk at Microsofts officielle forums selv referer til det som "Windows Phone 6.5 and earlier":
http://answers.microsoft.com/en-us/winphone/forum/...
Altså du kan jo bare bruge Google. Men det er måske over din evne?
Det ændre stadigvæk ikke på at Windows Phone, som brand, referere til det nye styresystem.
Som intet har at gøre med Windows Mobile 6.5.
Men i din optik, må Windows Server 2008 jo være det samme som Windows Vista, og Server 2008 R2 være det samme som Windows 7.
Din manglede forståelse på forskellen mellem branding, kernels, og det faktiske OS, er imponerede.
Måske skulle du faktisk købe dig en Windows Phone (altså IKKE en Windows Mobile, må jeg jo hellere sig til dig). Så kan det jo være du vil fatte forskellen.
Som intet har at gøre med Windows Mobile 6.5.
Men i din optik, må Windows Server 2008 jo være det samme som Windows Vista, og Server 2008 R2 være det samme som Windows 7.
Din manglede forståelse på forskellen mellem branding, kernels, og det faktiske OS, er imponerede.
Måske skulle du faktisk købe dig en Windows Phone (altså IKKE en Windows Mobile, må jeg jo hellere sig til dig). Så kan det jo være du vil fatte forskellen.
Din manglende forståelse af det danske sprog er imponerende. Jeg skriver det en sidste gang, i håbet om at gentagelse fremmer forståelsen.
Jeg snakker brand. Ikke kerne og ikke styresystem.
Windows Server 2008 og Windows Vista er begge en del af Windows branded, og kører begge på samme kerne. Og ligeså med Windows 7 og 2008 R2.
Jeg behøver ikke mere end de 5 Windows Phones jeg har
HTC Snap (oprindeligt leveret med 6.1.6, men da de begyndte at blive leveret med 6.5 fik kasserne et fint Windows Phone brand klistermærke på).
HTC Touch Pro2 (oprindeligt leveret med 6.1.6, men da de begyndte at blive leveret med 6.5 fik kasserne et fint Windows Phone brand klistermærke på).
HTC HD2 (leveret med 6.5)
HTC HD Mini (leveret med 6.5)
LG Optimus 7 (uhm, gæt)
Men jeg har da også et par gamle Windows Mobile telefoner jeg stadig (desværre) tester nogen ting på en gang imellem:
Samsung SGH-i780 (6.1.3 er nyeste dertil)
HTC Tytn2
HTC P3300 (kan sgu ikke huske version på den, den ligger i skuffen)
Men et par android enheder skal der jo også til:
HTC Desire
Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy S II
Samsung Galaxy Tab 10.1
Og så kommer man jo ikke uden om Apple:
iPhone 4
iPad
Så hvis du vil give mig en ny telefon at teste, så bare send, den kan blive tilføjet til samlingen.
Jeg snakker brand. Ikke kerne og ikke styresystem.
Windows Server 2008 og Windows Vista er begge en del af Windows branded, og kører begge på samme kerne. Og ligeså med Windows 7 og 2008 R2.
Jeg behøver ikke mere end de 5 Windows Phones jeg har
HTC Snap (oprindeligt leveret med 6.1.6, men da de begyndte at blive leveret med 6.5 fik kasserne et fint Windows Phone brand klistermærke på).
HTC Touch Pro2 (oprindeligt leveret med 6.1.6, men da de begyndte at blive leveret med 6.5 fik kasserne et fint Windows Phone brand klistermærke på).
HTC HD2 (leveret med 6.5)
HTC HD Mini (leveret med 6.5)
LG Optimus 7 (uhm, gæt)
Men jeg har da også et par gamle Windows Mobile telefoner jeg stadig (desværre) tester nogen ting på en gang imellem:
Samsung SGH-i780 (6.1.3 er nyeste dertil)
HTC Tytn2
HTC P3300 (kan sgu ikke huske version på den, den ligger i skuffen)
Men et par android enheder skal der jo også til:
HTC Desire
Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy S II
Samsung Galaxy Tab 10.1
Og så kommer man jo ikke uden om Apple:
iPhone 4
iPad
Så hvis du vil give mig en ny telefon at teste, så bare send, den kan blive tilføjet til samlingen.
Windcape (67) skrev:Og som en af hovedudviklerne af Danske apps til Windows Phone, med pt. den mest downloaded danske app, tror jeg du skal prøve at fatte lidt.
Hvad for en dansk app er det som bliver downloaded så meget? Jeg må sige jeg har været listen igennem og har ikke sygt nogen vilde danske apps.
Måske jeg har overset din ... whats the name ?
Windcape (72) skrev:Det ændre stadigvæk ikke på at Windows Phone, som brand, referere til det nye styresystem.
Der ser da ud til at de er igang med at rebrande Windows Mobile 6.5 til Windows Phone 6.5.
Jeg tror at det rebrand er kommet samtidigt med at de har droppet 7 fra brandet. Der er flere steder det står henne. fx http://www.microsoft.com/windowsphone/en-ca/howto/...
Det ændrer dog ikke på at det oprindeligt ikke havde og reelt set ikke har noget som helst til fælles med hinanden.
Windcape og Briped, kan I to ikke tage hinanden i hånden og stikke et smut til HC Ørstedsparken og kneppe den der diskussion ihjel, så vi andre slipper for jeres lamme bitchfight?
Om pisset hedder det ene eller det andet, kan da vel være hamrende lige meget. Om i kaldet der Windows Phone 6.5 eller Windows Mobile 6.5 - mon ikke vi alle er meget enige om at det er version 6.5 af et operativsystem skrevet primært til mobiltelefoner produceret af Microsoft?
Børn...
Nu har jeg så iøvrigt også prøvet DMI-appen på min HTC 7 Trophy (med Windows Phone 7.5). Fair nok hvis man ikke gider åbne browseren, men at sådan en app er tredje mest downloadede af gratis ditto, handler vidst primært om udbuddet af danske apps!
Om pisset hedder det ene eller det andet, kan da vel være hamrende lige meget. Om i kaldet der Windows Phone 6.5 eller Windows Mobile 6.5 - mon ikke vi alle er meget enige om at det er version 6.5 af et operativsystem skrevet primært til mobiltelefoner produceret af Microsoft?
Børn...
Nu har jeg så iøvrigt også prøvet DMI-appen på min HTC 7 Trophy (med Windows Phone 7.5). Fair nok hvis man ikke gider åbne browseren, men at sådan en app er tredje mest downloadede af gratis ditto, handler vidst primært om udbuddet af danske apps!
Stemte "Andet" da jeg stadig benytter en Nokia N900 som min primære fon.
N9 er totalt turn-off for mig. Brugerfladen (Swipe UI) er closed source, og derfor bliver det svært at få community updates til telefonen, når Nokia ikke ønsker at opdatere den længere.
Desuden hjælper det ikke at den er uden fysisk tastatur.
chrolle (14) skrev:Maemo på en N900, håber dog snart at kunne skifte den ud med N9
N9 er totalt turn-off for mig. Brugerfladen (Swipe UI) er closed source, og derfor bliver det svært at få community updates til telefonen, når Nokia ikke ønsker at opdatere den længere.
Louis (83) skrev:
ja de har endda lavet N950 som var den hardware man ventede på, men sender de den på gaden til mening mand...
med hensyn til community updates kunne man jo håbe Nokia selv tager fat, den første update skulle således være på vej. http://konttoristhoughts.blogspot.com/2011/10/n9-o...
#86 har lige rodet ved N9 i dag, er sgu lidt skuffet, den er fanneme lækkert designet og det virker til at være et rigtig fedt UI at arbejde med, men "settings" crashede et par gange, inden jeg kunne kommer derind og den laggede. Det var mulgivs på grund af bagvedkørende synkronisering af exchangekontakter og mail.
Cloud02 (21) skrev:#20
SENSE, Y U NO MAKE IT?
Det er vel fanboys af et specielt produkt der ikke kan få virkelighedens verden ind i deres knold.
hvis du sætter dig ind i tingene giver min post fint mening, istedet for at spille dum og finde noget på 4chan... håber du er færdig med at fappe nu.
RMJ (93) skrev:Det er godt at se ANDROID står stærk :D Det er sku også en god platform og mest af alt den frihed man har.
Fordi man kan skyde sig selv og springe ud foran et tog ... er det jo ikke smart gøre :-)
Men nok jokes.
Jeg vil have et simplet OS. Uden alt muligt bling bling og ting jeg intet får ud af. Ja, det er flot, men igen, hvad får jeg ud af det.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.