mboost-dp1
Er der valgmuligheder nok på vores polls?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Citat : ????
Jeg vil anbefale du sætter dit kryds ved Hussein !!!
ellers finder du ud af hvorfor det hedder en stemmeurne
Jeg vil anbefale du sætter dit kryds ved Hussein !!!
ellers finder du ud af hvorfor det hedder en stemmeurne
dem der har valgt at lade være med at svare har jo faktisk også svaret ja.. "Den som tier samtykker" så der er ingen der er ueninge..
#61 poll tingen sorterer ikke på bruger eller IP, men har sin egen cookie, derfor kan du stemme 1 gang pr hver browser du har på hver computer, uden at slette cookies.
men tja det havde da nok været smartere at lade den tælle pr. bruger, og så pr. IP hos dem der ikke var logget ind
men tja det havde da nok været smartere at lade den tælle pr. bruger, og så pr. IP hos dem der ikke var logget ind
Er der valgmuligheder nok på vores polls?
Ja (3455)
Stemmer i alt: 3456
hvordan fanden kan det lade sig gøre??? ö
Ja (3455)
Stemmer i alt: 3456
hvordan fanden kan det lade sig gøre??? ö
Ny poll!!!
Nu er der over 4000 der har set og grinet af den her - kom nu med en ny! :)
I burde lave et system som automatisk smider en ny poll på efter feks 2000-3000 votes. Så skal I bare lave et lille lager af polls :)
Nu er der over 4000 der har set og grinet af den her - kom nu med en ny! :)
I burde lave et system som automatisk smider en ny poll på efter feks 2000-3000 votes. Så skal I bare lave et lille lager af polls :)
Hmm
Er det kun mig, eller er det også jer andre som har en vote mindre af " ja " end der er givet ialt?
F.eks. 4068 Stemte Ja, mens der ialt er 4069 stemmer?
:o)
Er det kun mig, eller er det også jer andre som har en vote mindre af " ja " end der er givet ialt?
F.eks. 4068 Stemte Ja, mens der ialt er 4069 stemmer?
:o)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.