mboost-dp1
Din starthjemmeside?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg bruger Speed Dial i Firefox, så jeg har let adgang til både Google, Youtube, Rlslog.net og hvad jeg ellers finder nødvendigt. Det med at have en regulær startside er lidt konservativt.
Tja, jeg sætter altid IE til about:blank som det første og henter dernæst FF og sætter iGoogle på der.
Sjovt, at ingen har stemt MSN, da den er standard-startside i IE.
Sjovt, at ingen har stemt MSN, da den er standard-startside i IE.
Stemte "anden".
Firefox viser de sider jeg havde åbne sidst jeg brugte browseren.
På den måde kan jeg fortsætte hvor jeg slap sidst.
Firefox viser de sider jeg havde åbne sidst jeg brugte browseren.
På den måde kan jeg fortsætte hvor jeg slap sidst.
Som #6 har jeg også min egen side med de funktioner som jeg bruger mest.
Jeg bruger også iGoogle, med følgende widgets:
Min Gmail-indbakke, Google Calendar, Slashdot RSS feed og RockPaperShotgun RSS feed.
Og så har jeg et par sjove:
Word of the Day, HowTo of the Day, Quotes of the Day, Countdown til Roskilde Festival og vejret.
Det giver mig alt hvad jeg skal bruge med et tryk på ALT + Home.
Min Gmail-indbakke, Google Calendar, Slashdot RSS feed og RockPaperShotgun RSS feed.
Og så har jeg et par sjove:
Word of the Day, HowTo of the Day, Quotes of the Day, Countdown til Roskilde Festival og vejret.
Det giver mig alt hvad jeg skal bruge med et tryk på ALT + Home.
Jeg bruger Google.
Uden at brokke mig over valgmulighederne, som folk jo altid gør, har jeg et ærligt spørgsmål, der undrede mig: Hvorfor er MSN på listen? Jeg havde aldrig hørt om siden før, og jeg kan da ikke forestille mig at den er populær herinde. Det er jo bare ligegyldigt sladder om de kendte.
Uden at brokke mig over valgmulighederne, som folk jo altid gør, har jeg et ærligt spørgsmål, der undrede mig: Hvorfor er MSN på listen? Jeg havde aldrig hørt om siden før, og jeg kan da ikke forestille mig at den er populær herinde. Det er jo bare ligegyldigt sladder om de kendte.
about:blank.
- Ingen grund til Google den er i søgefeltet i Firefox
- Ej iGoogle, netvibes mm. da man så bare kommer til at bruge tiden på at læse nyheder, hver gang browseren startes.
- Ej facebook, etc. da det bare er ren underholdning.
- Ej youtube, ordbogen eller andet opslag/søgefelt da disse kan tilgåes ved keyword search i FF.
- Ingen grund til Google den er i søgefeltet i Firefox
- Ej iGoogle, netvibes mm. da man så bare kommer til at bruge tiden på at læse nyheder, hver gang browseren startes.
- Ej facebook, etc. da det bare er ren underholdning.
- Ej youtube, ordbogen eller andet opslag/søgefelt da disse kan tilgåes ved keyword search i FF.
Det ville også være slemt.lassemelbye (26) skrev:Ej iGoogle, netvibes mm. da man så bare kommer til at bruge tiden på at læse nyheder, hver gang browseren startes.
about:blank
hader hader hader HADER at vente på en browser
Men får for det meste midterklikket på facebook, newz, macnyt som det første.
hader hader hader HADER at vente på en browser
Men får for det meste midterklikket på facebook, newz, macnyt som det første.
Daniel-Dane (27) skrev:Det ville også være slemt.
Jeg gemmer altid nyhederne på newz til aftenkaffen :-)
demitio (15) skrev:Jeg bruger Google.
Fordi at som default er det msn.dk som er starthjemmeside i Internet Explorer.
----
Jeg har Safari Top Sites, men min computer er sjældent slukket og derved er min browser også sjældent slukket...
Men det første side jeg går ind på er enten gmail eller newz.dk..
Hjemme er det.
igoogle.dk
newz.dk
tweak.dk
gateworld.net
på arbede er det
proxyus
igoogle
post danmark
og jeg bruger FF på begge pc
igoogle.dk
newz.dk
tweak.dk
gateworld.net
på arbede er det
proxyus
igoogle
post danmark
og jeg bruger FF på begge pc
about:blank, dog med et billede så det er lidt finere end bare hvid.
Hvem DÆLEN har EB.dk som hjemmeside? Det var dog horribelt.. :(
Hvem DÆLEN har EB.dk som hjemmeside? Det var dog horribelt.. :(
Stemte anden, da jeg alt efter hvilken PC og browser jeg bruger har forskellige startsider.
På arbejde:
Firefox: 4 interne sider
Chrome: Webmail og todoist
Hjemme:
Firefox: 3-8 sider der er relevante mht. udvikling af mine egne projekter
Chrome: Mange (webmail, todoist, webstat, nagois, flere stats, osv.)
På arbejde:
Firefox: 4 interne sider
Chrome: Webmail og todoist
Hjemme:
Firefox: 3-8 sider der er relevante mht. udvikling af mine egne projekter
Chrome: Mange (webmail, todoist, webstat, nagois, flere stats, osv.)
FF:
google.dk ved nyt vindue, about:blank ved nyt tab.
Chrome:
about:blank ved begge.
Bruger hovedsageligt Chrome disse dage, og FF til webudvikling (indtil der kommer noget lign FireBug til Chrome).
Både hjemme og på arbejdet står min maskine altid tændt, og derfor også mine browser vinduer, så de sider jeg bruger oftest er altid åbne. Når jeg åbner et nyt vindue er det enten for at se en side jeg alligevel ikke har bookmarked, eller for at søge på google.
google.dk ved nyt vindue, about:blank ved nyt tab.
Chrome:
about:blank ved begge.
Bruger hovedsageligt Chrome disse dage, og FF til webudvikling (indtil der kommer noget lign FireBug til Chrome).
Både hjemme og på arbejdet står min maskine altid tændt, og derfor også mine browser vinduer, så de sider jeg bruger oftest er altid åbne. Når jeg åbner et nyt vindue er det enten for at se en side jeg alligevel ikke har bookmarked, eller for at søge på google.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.