mboost-dp1

Bruger du din smartphone mens du er på toilettet?

Gå til bund
Gravatar #1 - BrianB
21. jul. 2011 11:25
100% siger nej. Så er det afgjort.
Gravatar #2 - TuxDK
21. jul. 2011 11:34
Cut The Rope ftw.
Gravatar #3 - WinPower
21. jul. 2011 11:36
Nej, men hvis jeg havde en Android eller en iPhone kunne jeg bruge den til at tørre mig med !
Gravatar #4 - praktikant muffe AKA pewbe
21. jul. 2011 11:45
#WinPower:
Jeg har en Windows Mobile telefon. Det burde få dig til at brænde sammen, for det er et ringe styresystem, men det er Microsoft der har lavet det :P

Topic:
Ja, tager som regel et spil 7-kabale.
Gravatar #5 - WinPower
21. jul. 2011 12:03
pewbe (4) skrev:
Jeg har en Windows Mobile telefon. Det burde få dig til at brænde sammen, for det er et ringe styresystem, men det er Microsoft der har lavet det :P

FAIL ! - Microsoft har aldrig lavet noget der var ringe !

Hvis du mener Windows Mobile er et dårligt OS, er det dit problem. Det er jo ikke Microsoft's skyld at det ikke er helt færdigt endnu.

Hvis du snakker om pre WP7 så er det da også fordi du har noget forældet crap. Du skal bare ud og købe en ny telefon med WP7. - Sådan er det: Kvalitet det koster.

Hvis du virkeligt mener WP7 er dårligt, vil jeg bede dig om at skrive en liste, over hvad præcis det er der er dårligt. - Jeg vil væde med at halvdenen vil være fordi du ikke kan finde ud af at bruge telefonen som Microsoft mener du skal bruge den. Og den anden halvdel, er sikkert noget der kommer på et tidspunkt.

Jeg er sikker på at min ven Windcape vil hjælpe med at skyde din kritik ned. - DER ER INDET GALT MED WP7 !
Gravatar #6 - Morphin
21. jul. 2011 12:22
Nej, men jeg bruger ofte min dumb-phone til et spil Quadrapop, når jeg er på tønden.
Gravatar #7 - Nize
21. jul. 2011 12:40

Dine argumenter får dig til at lyde præcis som Steve Jobs tidligere har gjort "You are using it wrong. Stop using it that way. You don't need that. Just don't do that." Ikke godt for en MS fanboi.

Omvendt kan jeg så ikke se andet end at du er en tegning, et lidt overdrevet forsøg på en permanent flamebaiter, en Windows Troller, baseret på din signatur, og det at du konsistent får det til at lyde som om du lige passerer det nedre kvartil for IQ mens du udbreder alt for rabiate holdninger for konsekvent.

Det kan være jeg tager fejl, men det kan jeg godt tage på mig.

Gravatar #8 - Dr_Mo
21. jul. 2011 12:41
Morphin (6) skrev:
Nej, men jeg bruger ofte min dumb-phone til et spil QuadrapopQuadrapoop, når jeg er på tønden.

FYP
Gravatar #9 - smiley
21. jul. 2011 13:16
Hvem gør ikke...?
Gravatar #10 - DStruct
21. jul. 2011 13:30
Spiller Mega Jump :D
Gravatar #11 - Blackwater
21. jul. 2011 13:36
Hvordan helvede får man tiden til at gå, hvis man ikke gør?
Gravatar #12 - Mnc
21. jul. 2011 13:44
Blackwater (11) skrev:
Hvordan helvede får man tiden til at gå, hvis man ikke gør?

Med at skide og tørre sig i røven?
Gravatar #13 - David Munch
21. jul. 2011 14:03
Nope, har ikke en.

Men min iPad er ofte med på tur i skoven.. :)
Gravatar #14 - _-Psycho-_
21. jul. 2011 14:10
Ja selvfølgelig. Det samme gælder min iPad.
Gravatar #15 - praktikant muffe AKA pewbe
21. jul. 2011 14:20
#5:
Windows Mobile != Windows Phone
WinPower (5) skrev:
Hvis du snakker om pre WP7 så er det da også fordi du har noget forældet crap. Du skal bare ud og købe en ny telefon med WP7. - Sådan er det: Kvalitet det koster.

Det har jeg ikke råd til, og min sjæl er allerede solgt til Google...
Gravatar #16 - andera
21. jul. 2011 14:58
Hvis man skal bruge så lang tid på at skide, at man har tid til at sidde og lege med sin telefon, bør man nok overveje sine kostvaner.
Gravatar #17 - codezero
21. jul. 2011 14:59
Nej for da en kagemand... er det virkeligt så kedeligt og ensomt for mennesker at være på wc i nogle minutter?
Gravatar #18 - tachylatus
21. jul. 2011 15:33
Eller også tager det simpelthen bare længere tid at skide fordi man ikke lige kan gennemføre den bane i Angry Birds...
Gravatar #19 - Slettet Bruger [3530735805]
21. jul. 2011 15:44
Selvfølgelig... kigger jo på billeder af din mor imens jeg wanker.

"PooBatting"

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Poo...
Gravatar #20 - praktikant muffe AKA pewbe
21. jul. 2011 16:01
andera (16) skrev:
Hvis man skal bruge så lang tid på at skide, at man har tid til at sidde og lege med sin telefon, bør man nok overveje sine kostvaner.

Jeg gør det for hyggens skyld...
Uanset hvor jeg er (og næsten ligemeget hvad jeg var igang med), så er det dejligt med en "pause" når jeg er på toilettet.
Gravatar #21 - Alrekr
21. jul. 2011 16:25
andera (16) skrev:

Eller også har man bare en mindre anus end gennemsnittet - så skal man presse mere, og bruger længere tid.

Dertil, så er det meget rart at kunne sætte sig på toilettet, bare for at tage en pause. Synes dog at konen tager den for langt ud - hun tager computeren med nogle gange (og sidder fast i en times tid :/ )
Gravatar #22 - Schranke
21. jul. 2011 16:44
WinPower (5) skrev:
FAIL ! - Microsoft har aldrig lavet noget der var ringe !

VISTA?!?

Jeg nåede da at få den ide at det var ringe... sammen med resten af verden.
Men...
Microsoft fanboyen har lige fortalt os at vi tog fejl,
at vores eget indtryk ikke betyder noget,
TAK for hjælpen Ohh store fanboy.
Gravatar #23 - XorpiZ
21. jul. 2011 17:15
andera (16) skrev:

Som de andre er inde på, så kan man jo godt skide først, og så lige sidde et par minutter og være stolt af sit værk, mens man spiller random småspil på sin WP.
Gravatar #24 - OmegaMan
21. jul. 2011 19:07
Nu har jeg ikke en smartphone, men hvis jeg havde, ville min toilettid stadig foregå med at skide/pisse/gå i bad/børste tænder eller hvad man nu ellers kunne finde på at lave på et toilet.
Gravatar #25 - Atom
21. jul. 2011 20:14
#24 Går du i bad og børster tænder i et toilet? :)
Gravatar #26 - Jne91
21. jul. 2011 20:44
FYI.... Det giver hæmorider at sidde længe på toilettet: http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/ECE888408...
Gravatar #27 - Darwind
21. jul. 2011 23:19
Hvis det er et langt ophold bliver man jo nødt til at finde på noget imens... når gerne lige at spille en "sit-and-go" turnering eller læse diverse rss feeds på min telefon ;)

Desuden er det for helvede det eneste sted man kan være i fred, så hvorfor ikke forlænge besøget lidt længere tid ;)

Jne91 (26) skrev:
FYI.... Det giver hæmorider at sidde længe på toilettet: http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/ECE888408...

Det er taget til eftertanke :O
Gravatar #28 - Sport
22. jul. 2011 00:28
Venter bare på en app, der kan tage den forfærdelige lugt
Gravatar #29 - Mnc
22. jul. 2011 06:27
Jne91 (26) skrev:
http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/ECE888408/haemorider-stortrives-ved-lange-toiletbesoeg/

Langt de fleste danskere tager nemlig alt for langt tilløb til tønden. Vi går ikke på toilettet, det sekund vi føler trangen. Folk vælger at holde sig til de kommer hjem i stedet for at bruge skolen eller arbejdets toilet.

Og det medfører afføringsproblemer.

Jeg tror at jeg vil gå ud og skide...

Dog kan jeg nok ikke holde det under 60 sekunder, what with washing my hands and all (I know, freaky stuff). Det plejer gerne at tage mig minimum 3 minutter at skide.

Hvor lang tid bruger newz.dk's brugere når de skider - smartphone/læse/whatever tid ikke medregnet. 30 til 60 sekunder? :P

Hvor længe bruger newz.dk på at skide, tørre sig & vaske hænder?
Gravatar #30 - Mnc
22. jul. 2011 06:35
Mnc (29) skrev:
Hvor længe bruger newz.dk på at skide, tørre sig & vaske hænder?
Back.
Gravatar #31 - pezzen
22. jul. 2011 07:23
Jeg stemte: "Har ikke smartphone"
Gravatar #32 - Sikots
22. jul. 2011 07:41
Selvfølgelig bruger jeg da min (smart)phone når jeg laver kage.
Hvornår skulle jeg ellers have tid til at sende sms'er?

Mnc (29) skrev:
Folk vælger at holde sig til de kommer hjem i stedet for at bruge skolen eller arbejdets toilet.

Det er da også for dumt!

Der skal da drejes en vase når man får løn for det og samtidig ikke skal lave andet en grov-rengøring (dvs tørre rekylvandet af væggene og fjerne bundmalingen) samt man får vand, papir og pause betalt.
Nærigt? Nææ, det hedder "optimering af lønnen".

"Skid meget, skid længe - skid for mesters penge!"
Gravatar #33 - Nagelfar^^
22. jul. 2011 08:01
LOOOOOOOOOOOOOOL

n1 det skulle vel aldrig være en SE du har vel? :p

#topic
Har nu aldrig fattet dem der kan bruge gud-ved-hvor-lang-tid på tønden. Har prøvet at være ude ved nogen der har stakke af blade/magasiner på lokummet, men når altid kun at læse et par linier før jeg er færdig :\

vil tro det tager mig ~30-40sek at skide og tørre mig. færdig slut.
handwashing is optional
Gravatar #34 - Nagelfar^^
22. jul. 2011 08:16
test fuldført:
det tog mig 1:15 at gå fra PC, ind og skide, ud til PC igen..

Og det var inkl. låse døren op/i, knappe op/i, og vaske hænder..
Gravatar #35 - Sikots
22. jul. 2011 08:17
Nagelfar^^ (34) skrev:
Og det var inkl. låse døren op/i, knappe op/i, og vaske hænder..

Jeg er foruroliget.
Du har hverken tørt dig eller trukket ud!
Gravatar #36 - Nagelfar^^
22. jul. 2011 08:32
Det har jeg folk til (ja.. det hele!)
Gravatar #37 - Mnc
22. jul. 2011 08:33
Så må du eddersatme have tyndskid.
Måske du er stresset fra dit arbejde? :D
Gravatar #38 - Nagelfar^^
22. jul. 2011 08:43
nix.. ikke lige nu i hvert fald :D telefonen har ikke ringet siden kl. 8.45 tror jeg.

Men vil nu også mene at tyndskid er mere tidskrævende.. Der er mere "rengøring" bagefter
Gravatar #39 - Medallish
22. jul. 2011 08:48
Der er jo ikke så meget at lave, jeg ta'r som regel laptoppen med, men telefonen kan også fint bruges ^^. Jeg kan dog ikke få mig til at snakke i telefon mens jeg er derude.
Gravatar #40 - Mnc
22. jul. 2011 08:59
Jeg kan bare ikke overskue hvordan folk kan få klaret det hele på så kort tid. :P

Skidetur for mig:
Jeg bruger så også gerne tid på at give lokummet en tur med børsten, hver gang jeg har besudlet det. Hellere en gang for meget, end en gang for lidt. Der er ikke noget værre end gammel lort på indersiden af kummen. >:(

Og så tager jeg mig også gerne go' tid til at vaske hænder og tørre dem, det kan jeg godt få et minut til at gå med.
Gravatar #41 - enelleranden
22. jul. 2011 09:14
Det her er dog den særeste tråd jeg har læst herinde...
Gravatar #42 - Mnc
22. jul. 2011 09:19
you must be new here
Gravatar #43 - onetreehell
22. jul. 2011 09:34
Oh irony. Jeg sidder på tønden med min *laptop* og læser denne tråd.
Gravatar #44 - Wassini
22. jul. 2011 09:34
Gravatar #45 - Wassini
22. jul. 2011 09:39
Nagelfar^^ (34) skrev:
det tog mig 1:15 at gå fra PC, ind og skide, ud til PC igen..

1 time og 15 minutter er altså også forholdsvis lang tid ;-)
Gravatar #46 - Dr_Mo
22. jul. 2011 10:31
Wassini (44) skrev:
[OT: Hvorfor virker links ikke????]

Pga udråbstegn i linket. Linkfix.
Gravatar #47 - Sport
22. jul. 2011 12:42
Sikots (32) skrev:
Selvfølgelig bruger jeg da min (smart)phone når jeg laver kage.
Hvornår skulle jeg ellers have tid til at sende sms'er?

Det er da også for dumt!

Der skal da drejes en vase når man får løn for det og samtidig ikke skal lave andet en grov-rengøring (dvs tørre rekylvandet af væggene og fjerne bundmalingen) samt man får vand, papir og pause betalt.
Nærigt? Nææ, det hedder "optimering af lønnen".

"Skid meget, skid længe - skid for mesters penge!"

Hehehe og når man så tænker på at ekstra Bladet hade en undersøgelse for et par uger siden, hvor de påstod at hver 5 dansker onanerer på arbejdet.

Så kunne den jo blive til

"ryk meget, ryk længe - ryk i pikkemanden for mesters penge"

Men hvornår får folk dog tid til at arbejde?
Gravatar #48 - Magten
22. jul. 2011 12:58
Ja da, men kun hvis jeg ikke lige gider hive laptop med derud. Der er bare noget tilfredsstillende ved at tæve en lille dreng i bob (discpool) imens man mudrer.
Gravatar #49 - onetreehell
22. jul. 2011 13:44
Magten (48) skrev:
Der er bare noget tilfredsstillende ved at tæve en lille dreng i bob (discpool) imens man wanker.
Gravatar #50 - Brugernavn
22. jul. 2011 13:45
Ja. Jeg har svært ved at forestille mig 5 minutter uden noget at give mig til.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login