mboost-dp1
Bedste udgivelse i maj?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Og med "bedste" menes der vel "mest ventet", siden det jo ikke er udgivet endnu. Jeg stemmer dog stadig på L.A. Noire.
Selvom L.A.Noire nok lyder som det mest banebrydende og nyskabende bliver jeg nødt til at stemme The Witcher 2 - er og bliver helt vild med RPG! :D
Havde stemt L.A. Noire hvis det var til PC, det ser jo spændende ud. Men desværre er det lavet af Rockstar Games, som jo elsker at "pølse" alle os PC gamere i munden!
Resten af spillene er ikke noget for mig, så det blev en blank stemme.
Resten af spillene er ikke noget for mig, så det blev en blank stemme.
fuck der er mange consolers herinde... LA Noire må da være en pendant til alle de andre lortespil fra RockStar -- dvs. GTA---
Stemte selv Dirt3 fordi jeg syntes godt om Dirt2 - men selvfølgelig en genre for de få...
Stemte selv Dirt3 fordi jeg syntes godt om Dirt2 - men selvfølgelig en genre for de få...
izym (24) skrev:Så lad være med at stemme.
Øh nej? Hvorfor skulle jeg lade være med at stemme? Jeg har en mening, som du måske så ikke er enig i. Men det gør hverken min mening mere eller mindre valid end din :)
Hvis du kun laver en afstemning til et subset af mennesker, burde den nok være holdt til et forum hvor du er blandt ligesindede, fremfor et plenum hvor personer med andre holdninger også kommer.
Det du siger, med din kommentar, er, som jeg læser den, at du er ligeglad med hvad jeg skriver (eller, tydeligvis ikke, så ville du ikke have kommenteret på mit indlæg), hvis ikke jeg kan skrive noget du kan være uenig i (eller klappe mig på ryggen over), så skal jeg bare klappe kaje og holde mig væk? :) Nah - der var en afstemning for læserne af Railgun, så vidt jeg kunne se. Og så gav jeg min stemme og begrundede den. That's all.
Jeg kan bare ikke lade være med at tænke - hvad fik du ud af at skrive den kommentar?
Under alle omstændigheder, fortsat god dag til dig også, izym :)
izym (27) skrev:Lige præcis, fjols. Det er ikke relevant for afstemningen, at nyx ikke synes om nogen af spillene.
Her er jeg uenig. Jeg syntes det er meget relevant for afstemningen at kunne stemme på at man ikke syntes nogen af de valgte spil er det bedste spil for måneden
Personligt vil jeg da godt vide om hvor mange der syntes at deres ynglingsspil ikke er med på listen og hvis 80% stemmer på "andet spil", så kunne noget tyde på at den person der har valgt svar mulighederne ikke har valgt de rigtige spil at skrive på listen
Og det er virkeligt flot at kalde en person for fjols bare fordi han har en anden mening end dig
Adagio (28) skrev:Personligt vil jeg da godt vide om hvor mange der syntes at deres ynglingsspil ikke er med på listen og hvis 80% stemmer på "andet spil",
Så må man skrive, at ens ynglingsspil mangler på listen.
Adagio (28) skrev:Og det er virkeligt flot at kalde en person for fjols bare fordi han har en anden mening end dig
fjols (26) skrev:
Nuff said.
izym (29) skrev:Nuff said.
Sorry, my bad... :)
izym (29) skrev:Så må man skrive, at ens ynglingsspil mangler på listen.
Ja det kunne man, men dermed mister man det overblik sådan en afstemning skulle give
Anyway, gider ikke debatere om det mere... back to topic :)
Jeg har heller ikke kunnet stemme på nogen af valgmulighederne. Jeg har ikke set at der skulle releases nogle interessante spil i denne måned
Det mest "interessante" spil jeg er stødt på er Lego Pirates spillet. Jeg kan godt lide pirates filmene og vil da godt spille et spil der har samme humor, men jeg har spillet et par af de andre lego spil og syntes ikke lige gameplayet er noget at råbe hurra for
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.