mboost-dp1

Bedste udgivelse i maj?

Gå til bund
Gravatar #1 - Viggo
28. apr. 2011 22:26
"L.A. Noire (46)%
The Witcher 2: Assassins of Kings (16%)"

Virkelig...
Gravatar #2 - p1x3l
29. apr. 2011 01:33
#1 44/17% nu så åbenbart, stemte nu engang DiRT 3
Gravatar #3 - Daniel-Dane
29. apr. 2011 09:30
Og med "bedste" menes der vel "mest ventet", siden det jo ikke er udgivet endnu. Jeg stemmer dog stadig på L.A. Noire.
Gravatar #4 - vision-dk
29. apr. 2011 11:22
L.A. Noire eller The Witcher 2: Assassins of Kings

Stemte L.A. Noire, men det kunne lige så godt have været den anden.
Gravatar #5 - Elskov
29. apr. 2011 11:46
The Sims 3 Generations expansion pack :(
Gravatar #6 - moulder666
29. apr. 2011 12:07
Selvom L.A.Noire nok lyder som det mest banebrydende og nyskabende bliver jeg nødt til at stemme The Witcher 2 - er og bliver helt vild med RPG! :D
Gravatar #7 - Mr.Smiley
29. apr. 2011 15:53
The Witcher 2 er klar det jeg ser frem til :P

Har lagt billet ind på det, da de så fint spurgte om man havde lyst til at forudbestille, for et godt stykke tid siden :P

Hot damn, jeg glæder mig :P

Så der faldt min stemme, hvis nogen sku være i tvivl :P
Gravatar #8 - DonMartini
30. apr. 2011 15:18
Havde stemt L.A. Noire hvis det var til PC, det ser jo spændende ud. Men desværre er det lavet af Rockstar Games, som jo elsker at "pølse" alle os PC gamere i munden!

Resten af spillene er ikke noget for mig, så det blev en blank stemme.

Gravatar #9 - fjols
30. apr. 2011 17:58
Denne afstemning hører vist ikke til i oversigten af tråde på newz :)

Er det muligt at få den fjernet? PWEASE.
Gravatar #10 - Daniel-Dane
1. maj 2011 10:14
Altså simpelthen få afstemningen slettet.
Gravatar #11 - fjols
1. maj 2011 10:35
Nej, det er fint den er i oversigten på railgun.
Gravatar #12 - 123456789
2. maj 2011 02:55
Brink
Gravatar #13 - TuxDK
2. maj 2011 08:55
Det er 2. maj.
Ingen af de spil er udkommet endnu.

Hvordan kan vi så stemme om hvad der er bedst?

Nå, gå ud fra at der menes hvad for en udgivelse man TROR bliver den bedste.. eller noget.

Venter i hvert fald selv på L.A Noire.
Gravatar #14 - Moog
2. maj 2011 11:25
LA... men det er KUN fordi jeg lige har købt en ps3 som blu-ray afspiller. Så kan man vel også helt ekstraordinert bruge den til at spille på, når Rockstar nu nægter at udgive til en ordentlig platform (PC).
Gravatar #15 - Erroneus
2. maj 2011 11:25
La Noire OG Dirt 3. Det er så 2 forskellige genre, at det er svært at nævne hvilken som er den bedste :)
Gravatar #16 - Montago.NET
3. maj 2011 08:01
fuck der er mange consolers herinde... LA Noire må da være en pendant til alle de andre lortespil fra RockStar -- dvs. GTA---

Stemte selv Dirt3 fordi jeg syntes godt om Dirt2 - men selvfølgelig en genre for de få...
Gravatar #17 - Mnc
3. maj 2011 09:37
Montago (16) skrev:
LA Noire må da være en pendant til alle de andre lortespil fra RockStar -- dvs. GTA---
Jeg ser at du snakker som du har forstand til, og intet har hørt/undersøgt om L.A. Noire. :)
Gravatar #18 - izym
3. maj 2011 13:14
Mnc_ (17) skrev:
Jeg ser at du snakker som du har forstand til, og intet har hørt/undersøgt om L.A. Noire.

Men er sgu lige glad.

FYP.
Gravatar #19 - Mnc
3. maj 2011 13:15
izym (18) skrev:
Mnc_ (17) skrev:
Jeg ser at du snakker som du har forstand til, og intet har hørt/undersøgt om L.A. Noire.

Men er sgu lige glad.

FYP.

FYI kunne jeg aldrig finde på at skrive "lige glad".
Gravatar #20 - izym
3. maj 2011 13:23
Gravatar #21 - Mnc
3. maj 2011 13:29
Ja der kan man bare se...
Gravatar #22 - Nakzul
7. maj 2011 09:17
Fable 3 til pc *drool*
Gravatar #23 - nyx
8. maj 2011 01:30
"Anden Titel", eller, "ingen titel" havde været mere passende. Ingen af de udgivne titler i maj, har haft min interesse.
Gravatar #24 - izym
8. maj 2011 07:11
Så lad være med at stemme.
Gravatar #25 - nyx
10. maj 2011 09:13
izym (24) skrev:
Så lad være med at stemme.

Øh nej? Hvorfor skulle jeg lade være med at stemme? Jeg har en mening, som du måske så ikke er enig i. Men det gør hverken min mening mere eller mindre valid end din :)

Hvis du kun laver en afstemning til et subset af mennesker, burde den nok være holdt til et forum hvor du er blandt ligesindede, fremfor et plenum hvor personer med andre holdninger også kommer.

Det du siger, med din kommentar, er, som jeg læser den, at du er ligeglad med hvad jeg skriver (eller, tydeligvis ikke, så ville du ikke have kommenteret på mit indlæg), hvis ikke jeg kan skrive noget du kan være uenig i (eller klappe mig på ryggen over), så skal jeg bare klappe kaje og holde mig væk? :) Nah - der var en afstemning for læserne af Railgun, så vidt jeg kunne se. Og så gav jeg min stemme og begrundede den. That's all.

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke - hvad fik du ud af at skrive den kommentar?

Under alle omstændigheder, fortsat god dag til dig også, izym :)
Gravatar #26 - fjols
10. maj 2011 09:19
Hvad han mener er naturligvis at anden titel og ingen titel ikke er det samme og hvis ingen titler interesserer dig, så giver det jo ingen mening at stemme.
Det kunne du jo så ytre i diskussionen.
Gravatar #27 - izym
10. maj 2011 12:03
Lige præcis, fjols. Det er ikke relevant for afstemningen, at nyx ikke synes om nogen af spillene.

Det var bestemt ikke for, at tisse på din sukkermad jeg skrev mit indlæg. For at sige det med dine ord, så ytrede jeg blot min mening.
Gravatar #28 - Adagio
24. maj 2011 10:58
izym (27) skrev:
Lige præcis, fjols. Det er ikke relevant for afstemningen, at nyx ikke synes om nogen af spillene.

Her er jeg uenig. Jeg syntes det er meget relevant for afstemningen at kunne stemme på at man ikke syntes nogen af de valgte spil er det bedste spil for måneden
Personligt vil jeg da godt vide om hvor mange der syntes at deres ynglingsspil ikke er med på listen og hvis 80% stemmer på "andet spil", så kunne noget tyde på at den person der har valgt svar mulighederne ikke har valgt de rigtige spil at skrive på listen

Og det er virkeligt flot at kalde en person for fjols bare fordi han har en anden mening end dig
Gravatar #29 - izym
24. maj 2011 11:01
Adagio (28) skrev:
Personligt vil jeg da godt vide om hvor mange der syntes at deres ynglingsspil ikke er med på listen og hvis 80% stemmer på "andet spil",

Så må man skrive, at ens ynglingsspil mangler på listen.

Adagio (28) skrev:
Og det er virkeligt flot at kalde en person for fjols bare fordi han har en anden mening end dig

fjols (26) skrev:

Nuff said.
Gravatar #30 - Adagio
24. maj 2011 11:17
izym (29) skrev:
Nuff said.

Sorry, my bad... :)

izym (29) skrev:
Så må man skrive, at ens ynglingsspil mangler på listen.

Ja det kunne man, men dermed mister man det overblik sådan en afstemning skulle give

Anyway, gider ikke debatere om det mere... back to topic :)

Jeg har heller ikke kunnet stemme på nogen af valgmulighederne. Jeg har ikke set at der skulle releases nogle interessante spil i denne måned
Det mest "interessante" spil jeg er stødt på er Lego Pirates spillet. Jeg kan godt lide pirates filmene og vil da godt spille et spil der har samme humor, men jeg har spillet et par af de andre lego spil og syntes ikke lige gameplayet er noget at råbe hurra for
Gravatar #31 - izym
24. maj 2011 12:14
Min pointe var, at valgmuligheder ofte bliver tilføjet, som requestet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login