mboost-dp1
Bedste udenlandske tv-show
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#104 - Der til har jeg kun at sige http://myanimelist.net/animelist/dotted :D
mark. (76) skrev:Jeg sidder lidt med tanken, hvor ser i allesammen serierne henne? :P
Især Stargate Atlantis :D
Stargate Atlantis går på SBS Net som er en landsdækkende (tror jeg) gratis kanal... :)
Dexter over alt! Der er simpelthen ikke nogen serier der når den til sokkerholderne, sæson 2 er dog bedre end både den første og nuværende sæson.
Californication, Heroes, Lost, Family Guy og South Park kommer i andet lag.
Ældre serier... don't get me started.
Top Gear
Full Metal Alchemist
Family Guy
..
Igen igen igen en afstemning som er mangelfuld og af den grund ubrugelig.
Tsk tsk tsk..
Full Metal Alchemist
Family Guy
..
Igen igen igen en afstemning som er mangelfuld og af den grund ubrugelig.
Tsk tsk tsk..
Det var utroligt, alle de serier er jo nærmest amerikanske ... Eller USA er måske det eneste rigtige udland for dem der lavede afstemningen ... In any case er listen på ingen måde repræsentativ. Hvad med alle de gode britiske serier der findes?
Skulle det ikke hedde "bedste amerikanske show" istedet for... Der er så mange gode fra England jeg hellere ville stemme på
Top 3:
Dexter
South Park
Big Bang Theory
Har hørt meget om Doctor Who godt nok, men Dexter er klar vinder :)
I kan se serier etc på surfthechannel.com
Dexter
South Park
Big Bang Theory
Har hørt meget om Doctor Who godt nok, men Dexter er klar vinder :)
I kan se serier etc på surfthechannel.com
Jeg maa ogsaa sige... Der mangler helt bestemt Robot chicken!! Ellers ligger Lost lunt i svinget hos mig! battle star galactica og Heroes er ogsaa "da shit".
Men noget andet er. Hvem f.... er det der ser According to Jim eller 2 and a half men?? 2 afdankede skuespillere der har faaet hver sin tarvelig sit-com. Kan virkelig ikke se noget som helst morsomt i det.
Saa hellere en eftermiddag i selskab med Dr Phil! Saa bliver man i det mindste et bedre menneske imens:-D
Men noget andet er. Hvem f.... er det der ser According to Jim eller 2 and a half men?? 2 afdankede skuespillere der har faaet hver sin tarvelig sit-com. Kan virkelig ikke se noget som helst morsomt i det.
Saa hellere en eftermiddag i selskab med Dr Phil! Saa bliver man i det mindste et bedre menneske imens:-D
Nogle der kan huske serien Oz? Bedre kendt som Fangerne fra Oz. Den serie var skyld i at jeg kom for sent istore dele af min folkeskoletid.
Derudover er jeg skuffet over at Newz ikke er l33t nok til at have Big Bang Theory på listen.
Derudover er jeg skuffet over at Newz ikke er l33t nok til at have Big Bang Theory på listen.
Min personlige top 5 (dog i tilfældig orden, da de alle er forskellige) er pt. denne:
> Scrubs, fordi der er så mange gode pointer i den, og hver eneste afsnit (næsten) giver dig noget at tænke over.
> Friends, fordi at der er så mange fede ting i den, og selvom afsnittene er 10 år gamle, er de stadig relevante. Det bedste ved Friends er dog, at man kan blive ved og ved med at se dem..
> The Sopranos, Fed serie som er meget troværdig og har nogle sjove, sarkastiske scener/historier
> X-Files, fordi at den er realistisk, tilført nogle unaturlige, uforklarlige ting og væsener. Indrømmet, de afsnit (mest de første) hvor der ikke er grønne marsmænd i egen person er de bedste og mest troværdige.
> Lost, har desværre kun fået set sæson 1 (dog i et langt træk), men den er meget gribende og intenst, og glæder mig meget til at få se de resterende sæsoner, når jeg har en weekend fri (bliver nok i Januar).
Følgende Runners up har dog også fortjent at blive nævnt:
> Monk, den er nu ret sjov og fed..
> Kommisær Barnaby, godt man ikke bor i Midsummers! :P
> The Simpsons, Family Guy og American Dad, samme genre og lige sjove.
> Prison Break, de første to sæsoner var skide gode, men efterfølgende er den blevet lidt plat...
Og følgende serier skal ses snart:
> Hereos, fordi jeg har hørt så meget godt om den serie
> Californication, fordi der er nøgne damer med i den!
Desuden har jeg længe godt ville give mig i kast med Star Trek, men kræver jo at man har flere uger til rådigheder...
> Scrubs, fordi der er så mange gode pointer i den, og hver eneste afsnit (næsten) giver dig noget at tænke over.
> Friends, fordi at der er så mange fede ting i den, og selvom afsnittene er 10 år gamle, er de stadig relevante. Det bedste ved Friends er dog, at man kan blive ved og ved med at se dem..
> The Sopranos, Fed serie som er meget troværdig og har nogle sjove, sarkastiske scener/historier
> X-Files, fordi at den er realistisk, tilført nogle unaturlige, uforklarlige ting og væsener. Indrømmet, de afsnit (mest de første) hvor der ikke er grønne marsmænd i egen person er de bedste og mest troværdige.
> Lost, har desværre kun fået set sæson 1 (dog i et langt træk), men den er meget gribende og intenst, og glæder mig meget til at få se de resterende sæsoner, når jeg har en weekend fri (bliver nok i Januar).
Følgende Runners up har dog også fortjent at blive nævnt:
> Monk, den er nu ret sjov og fed..
> Kommisær Barnaby, godt man ikke bor i Midsummers! :P
> The Simpsons, Family Guy og American Dad, samme genre og lige sjove.
> Prison Break, de første to sæsoner var skide gode, men efterfølgende er den blevet lidt plat...
Og følgende serier skal ses snart:
> Hereos, fordi jeg har hørt så meget godt om den serie
> Californication, fordi der er nøgne damer med i den!
Desuden har jeg længe godt ville give mig i kast med Star Trek, men kræver jo at man har flere uger til rådigheder...
Der mangler da en af de bedste nye serier
Sons of Anarchy SAMCRO
Ikke fordi jeg ville have stemt på den, men hvad med Bones?
Jeg stemte på Dexter
Sons of Anarchy SAMCRO
Ikke fordi jeg ville have stemt på den, men hvad med Bones?
Jeg stemte på Dexter
Kan virkelig ikke se hvordan man kan glemme, How I Met Your Mother!!
Seriøst, Den serie er Awesome og Legen.. wait for it... DARY!
Barney Stinson en af de fedest fiktive figurere som ikke er animeret of all time! det er bare en katastrofe den ikke er på listen.!
Seriøst, Den serie er Awesome og Legen.. wait for it... DARY!
Barney Stinson en af de fedest fiktive figurere som ikke er animeret of all time! det er bare en katastrofe den ikke er på listen.!
For dælen det er da den mest lame afstemning i har lavet til dato, i har en teenage pige serie som Ugly Betty med, men ikke Top Gear ?? WTF?
Er det her blevet en barbie klub??
Er det her blevet en barbie klub??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.