mboost-dp1
Bedste udenlandske tv-show
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Heroes rykker max!
My Name Is Earl
According To Jim
Two & Half Men
King of Queens
Er også nogen af de serier der er for fede
My Name Is Earl
According To Jim
Two & Half Men
King of Queens
Er også nogen af de serier der er for fede
Stemte "Californication" i mangel på "Spaced", det kan godt være den er en smule kort, men det er sgu den bedste sitcom nogensinde lavet.
Ville have stemt Scrubs, men i mangel på bedre stemte jeg Desperate Houseviwes.
Jeg kan se, at vi er to der har stemt på DH, så der må mindst være én anden tøs herinde :)
Jeg kan se, at vi er to der har stemt på DH, så der må mindst være én anden tøs herinde :)
1. The Simpsons!
2. Heroes
3. Top Gear
4. My name is Earl
CSI, NCIS ... hvorfor skal deres computere sige alle de mærkelige lyde?
ER, House, According to Jim, Desperate Housewives ... Woot!? Kom ind i kampen.
2. Heroes
3. Top Gear
4. My name is Earl
CSI, NCIS ... hvorfor skal deres computere sige alle de mærkelige lyde?
ER, House, According to Jim, Desperate Housewives ... Woot!? Kom ind i kampen.
Det ligner næsten en top 100 inde fra TPB :D
Og hvorfor er der ingen der har nævnt the big bang theory ? Troede jeg var noget alle der læste newz.dk så, ah well :/
Og hvorfor er der ingen der har nævnt the big bang theory ? Troede jeg var noget alle der læste newz.dk så, ah well :/
Hmm jeg kan se faturama, rome, farscape og firefly mangler totalt på den liste! Personligt synes jeg det er lamt at man vælger desparate housewhifis over, bare en, dem! :)
ok jeg er stiv :)
ok jeg er stiv :)
Ej man hvor er jeg skuffet. Ingen Top Gear... phff.
Top Gear - Ikke et sekund i tvivl. Cracks me up every time.
@newz: Hvad med en "Ret poll" eller nærmer forslå manglende emne func?
Top Gear - Ikke et sekund i tvivl. Cracks me up every time.
@newz: Hvad med en "Ret poll" eller nærmer forslå manglende emne func?
Hvad sker der for nørder nu til dags? Har de ingen kærlighed for ordentlig science fiction? :O
Ud over at Star Trek sikkert ikke er på listen, fordi den lader til kun at omhandle aktuelle serier (South Park er stadig aktuel?), så ligger serier som House, NCIS og Lost over Battlestar Galactica... Omfg?
Har ikke rigtig fået set nok SG1 til at danne mig et indtryk af serien, men det er Stargate og filmen var da spækket med lækker science fiction.
Men BSG skal da være på alle nørders top 3 til enhver tid, for pokker da. Der bliver simpelthen ikke kælet meget mere for detaljerne, når størrelsen af eksploderende rumskibe bliver simuleret ud fra hvor meget ilt det har om bord.
Jeg kunne godt lide Prison Break. Det var en fed serier, men for fanden hvor var det belastende, at hver evig fucking eneste gang noget overhovedet kunne gå galt, så ville det også. Jeg sad og blev helt sur på forfatterne, fordi han ikke bare en enkelt gang kunne få en chance. Og så var det en fejl nogensinde at lade den køre mere end 2 sæsoner, sæson 3 var noget gøjl.
Ud over at Star Trek sikkert ikke er på listen, fordi den lader til kun at omhandle aktuelle serier (South Park er stadig aktuel?), så ligger serier som House, NCIS og Lost over Battlestar Galactica... Omfg?
Har ikke rigtig fået set nok SG1 til at danne mig et indtryk af serien, men det er Stargate og filmen var da spækket med lækker science fiction.
Men BSG skal da være på alle nørders top 3 til enhver tid, for pokker da. Der bliver simpelthen ikke kælet meget mere for detaljerne, når størrelsen af eksploderende rumskibe bliver simuleret ud fra hvor meget ilt det har om bord.
Jeg kunne godt lide Prison Break. Det var en fed serier, men for fanden hvor var det belastende, at hver evig fucking eneste gang noget overhovedet kunne gå galt, så ville det også. Jeg sad og blev helt sur på forfatterne, fordi han ikke bare en enkelt gang kunne få en chance. Og så var det en fejl nogensinde at lade den køre mere end 2 sæsoner, sæson 3 var noget gøjl.
The king of Queens
Everybody loves Raymond
Friends
Nogle af de serier jeg ser/så mest.
Ved godt man ikke kan have alle serier med, men at South Park, Friends, Star Trek og The king of Queens ikke er med på listen undrer mig da de alle er pænt store i forhold til flere af dem i har skrevet op.
Everybody loves Raymond
Friends
Nogle af de serier jeg ser/så mest.
Ved godt man ikke kan have alle serier med, men at South Park, Friends, Star Trek og The king of Queens ikke er med på listen undrer mig da de alle er pænt store i forhold til flere af dem i har skrevet op.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.