mboost-dp1
Ægteskabelig status
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Vildt nok..
Men du kan jo overveje, at prøve nogle forskellige brands, hvis du vil have hende på pillen..
Men du kan jo overveje, at prøve nogle forskellige brands, hvis du vil have hende på pillen..
#91 og #92:
En spiral sidder helt oppe i livmoderen. Hvis I rammer den gør I noget forkert:
https://www.sundhed.dk/content/cms/63/20363_7437-3...
I kan muligvis komme til at ramme snorene, men dem kan man få klippet kortere hvis de generer.
En spiral sidder helt oppe i livmoderen. Hvis I rammer den gør I noget forkert:
https://www.sundhed.dk/content/cms/63/20363_7437-3...
I kan muligvis komme til at ramme snorene, men dem kan man få klippet kortere hvis de generer.
Ikke sikker på at "fakta" om sådan et emne er troværdige når det kommer fra en side med asociale nørder.
"Jo, jeg har set det i en /Anime/"
"Jo, jeg har set det i en /Anime/"
Tennisstrømper har noget med Gruppepsykologi gøre...
folk ikke forstår Psykologi er en anden sag. Der meget af den, end man lige ligger mærke til i hverdagen...
folk ikke forstår Psykologi er en anden sag. Der meget af den, end man lige ligger mærke til i hverdagen...
Folk med tennisstrømper er ægte nørder. Folk wannabe nørd vil aldrig tage tennisstrømper på.
Det er gruppepsykologi, da Tennisstrømper=Nørd.
Cheffer altid gå I habbitter de fleste dage om året.
Det er gruppepsykologi, da Tennisstrømper=Nørd.
Cheffer altid gå I habbitter de fleste dage om året.
Rainmeter (115) skrev:Man kan da få mange fine tennissokker? og jeg kan godt li den type sokker da den er langt tykkere end strømper, selvom de også kan fås tykke. Jeg ejer dog ingen hvide, eller noget specielt sportmærke, men hvad er der galt med tennissokker!?
Det var en kvinde i en artikle var sir over nørd ikke var moderigtige. Hun kunne ikke lide deres hvide tennisstrømper.
De siger i reklamer fra ODDset. Der er så meget kvinder ikke forstår. :-D
Der er så meget kvinder ikke forstår.Jeg må sgu være kvinde, for jeg fatter ikke din første linje. Hvis den var vigtig, kan du så ikke lige prøve igen?
Le-druidet-o-Hel (116) skrev:Det var en kvinde i en artikle var sir over nørd ikke var moderigtige.
= Det var en kvinde i en artikel der var sur over at nørder ikke var moderigtige.
vision-dk (124) skrev:Er det ikke dobbeltkonfekt at skrive begge dele? ;-)
Man kan godt være religøs og være klog.
Der finds ikke dumme mennesker, men nogle mennesker er bare ikke altid lige skabe.
Fred være med det. Hun har lov til have sin mening I stil med alle andre mennesker.
Derfor, at der finds politik I Danmark. Oprindelige tanke var fordi er forskellige holdninger til ting.
Moral er godt, men dobbelt moral er dobbelt så godt?
Og gider du ikke godt pakke din 9 klasses lommefilosofi om hvad politik er, du har faktisk ca. ramt 80% forkert.
Du taler om ideologier som om de er politik, for at forstå hvad politik er, skal du ha fat i Aristoteles, Niccolo Machiavelli eller Karl Marx. Du kan selvfølgelig vælge andre, men politik handler ikke om "holderinger" til "ting".
Det Handler ideologi om, om vi er enige om disse begreber, hvor forældet de end må være, kan vi det mindste bruge dem rigtigt.
Og gider du ikke godt pakke din 9 klasses lommefilosofi om hvad politik er, du har faktisk ca. ramt 80% forkert.
Du taler om ideologier som om de er politik, for at forstå hvad politik er, skal du ha fat i Aristoteles, Niccolo Machiavelli eller Karl Marx. Du kan selvfølgelig vælge andre, men politik handler ikke om "holderinger" til "ting".
Det Handler ideologi om, om vi er enige om disse begreber, hvor forældet de end må være, kan vi det mindste bruge dem rigtigt.
Rainmeter (126) skrev:#125
Wtf, kunne du få alt det mening ud af #125 ?
#126:
Han har ikke sagt at hendes meninger og holdninger er det samme som politik...
Men alting har sit ophav et sted og i mine ører lyder det ikke helt ved siden af,
at politik netop kunne være affødt af at forskellige grupper af mennesker har haft forskellige ideer og holdninger
til hvordan samfundet skulle fungere.
Som #125 netop reelt også skriver i sin post.
Jeg kan ikke se hvor du mener det dobbeltmoralske aspekt indtræffer i hans post.
Men hun har en holdning som hun har luftet... En holdning som i min optik er meget inkompatibel med både hendes politiske position samt hendes parti's officielle politik.
Han har ikke sagt at hendes meninger og holdninger er det samme som politik...
Men alting har sit ophav et sted og i mine ører lyder det ikke helt ved siden af,
at politik netop kunne være affødt af at forskellige grupper af mennesker har haft forskellige ideer og holdninger
til hvordan samfundet skulle fungere.
Som #125 netop reelt også skriver i sin post.
Jeg kan ikke se hvor du mener det dobbeltmoralske aspekt indtræffer i hans post.
Men hun har en holdning som hun har luftet... En holdning som i min optik er meget inkompatibel med både hendes politiske position samt hendes parti's officielle politik.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.