mboost-dp1
Youtubetråden (NSFW)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (112) skrev:ham skrillex ser ud til at være død idag [citation needed]... godt det samme O.O
Der har ifølge google været flere skrillex death-reports i løbet af 2011, såeh. Jeg tvivler indtil videre.
Artiklen dette billede er fra, er fra 9/12/11
http://www.straight.com/files/imagecache/blog_teas...
Thanks for all the positive feedback everyone! This has been a labor of love on a budget of $0 and it makes it all worth while when we see other poeple responding to it.
Jeg ville se den.
[quote=Jakob Jakobsen (120)]RIP Etta.
Det gør ondt i sjælden, men...
SÅ LA DA VÆR!
Hvorfor skal sangere altid voldtage deres klassikere, når de kommer lidt op i årene?
ALTID sådan at man næsten ikke kan sammenligne plade-versionen fra live-versionen.
SÅ STOP DA.
Det er kraftedemig ærgeligt.
Det gør ondt i sjælden, men...
SÅ LA DA VÆR!
Hvorfor skal sangere altid voldtage deres klassikere, når de kommer lidt op i årene?
ALTID sådan at man næsten ikke kan sammenligne plade-versionen fra live-versionen.
SÅ STOP DA.
Det er kraftedemig ærgeligt.
oh my god
Det siger min lillebror også hele tiden. Jeg får lyst til at slå folk ihjel, når jeg hører børn sige det her (og de gør det gerne flere gange i træk).
Det siger min lillebror også hele tiden. Jeg får lyst til at slå folk ihjel, når jeg hører børn sige det her (og de gør det gerne flere gange i træk).
Den er skjult, fordi mine subscribers tuder som små piger, når jeg uploader noget, der ikke er til dem. Og den ligger på min Youtube-kanal, fordi jeg stjal den fra en vens vens Facebook-profil. Den kan kun ses af venner og deres venner. - Men jeg synes da også, I skulle se en 12-årig pige blive plaskvåd...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.