mboost-dp1
Youtubetråden (NSFW)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jakob Jakobsen (1120) skrev:
Hvad sker der lige for hans hår o_O
- also, fedt med en LEGO-lookalike :P
Hvis man er til sådan noget larm:
Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators - Live Sydney (hel koncert)
[url=
Fylder ca. 1,3 GB downloadet i webm format.
Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators - Live Sydney (hel koncert)
[url=
Fylder ca. 1,3 GB downloadet i webm format.
Chewy (1170) skrev:24 mph! (39 Km/t)
http://www.nfl.com/videos/nfl-videos/0ap2000000215...
Slå den Porre...! :-)
Hvad med 40km/t (uden hjælp)?
TV: Her løber han 40 km/t på et løbebånd
bbb2020 (1171) skrev:TV: Her løber han 40 km/t på et løbebånd
Det er da imponerende at løbe så hurtigt, men når han kun gør det i 2-3 sekunder, kan man så rent faktisk påstå at han løber i den hastighed?
Hvor længe skal man stå på løbebåndet for at kunne sige at man har løbet i en bestemt hastighed?
Der er jo kun tale om at han accelererer sine fødder op til den hastighed.
Han skal jo ikke bruge energi på at accelerere kroppen op og der er ingen vindmodstand.
Mon ikke de virkeligt hurtige løbere burde kunne komme op på 50-60km/t på et løbebånd.
Der er jo kun tale om at han accelererer sine fødder op til den hastighed.
Han skal jo ikke bruge energi på at accelerere kroppen op og der er ingen vindmodstand.
Mon ikke de virkeligt hurtige løbere burde kunne komme op på 50-60km/t på et løbebånd.
@ #1173
Du glemmer/ser bort fra, at de hurtigste spillere i NFL, ligger blandt de hurtigste mennesker på jorden. (Og ovenstående eksempler er blandt de hurtigste i NFL)
Jeg har ikke lige nogle tal ved hånden, så du bliver nødt til at stole på mig i denne sammenhæng. Men alle sammenligninger/eksperimenter der er lavet med de hurtigste running backs+recievers viser at de kan matche 100 meter løbere... (og det er ofte med udstyr på)
Hvis du er nysgerrig, så kan du starte med at tjekke Sports Science ud...
Du glemmer/ser bort fra, at de hurtigste spillere i NFL, ligger blandt de hurtigste mennesker på jorden. (Og ovenstående eksempler er blandt de hurtigste i NFL)
Jeg har ikke lige nogle tal ved hånden, så du bliver nødt til at stole på mig i denne sammenhæng. Men alle sammenligninger/eksperimenter der er lavet med de hurtigste running backs+recievers viser at de kan matche 100 meter løbere... (og det er ofte med udstyr på)
Chewy (1175) skrev:@ #1173
Jeg vil nu vove at påstå at 100/200/1000 meter sprintere er hurtigere :)
- men ja, NFL players ER hurtigere
@ #1183
Læg mærke til at jeg skrev blandt de hurtigste.
En 100 meter løber ligger på omkring 22 mph.
En NFL spiller kan løbe 14 mph baglæns:
Og omkring de 20 mph forlæns:
*
**
Hvis det ikke er blandt de hurtigste i verdenen, så ved jeg ikke hvordan du vil definere det :-)
*De 20 mph er over 40 yards, og han løber den på en ret langsom tid af 4,75 sekunder. Men han er målt til at løbe den på 4,443 sekunder (hvilket er fucking hurtigt). Så i mine øjne er det ikke så usandsynligt at han vil kunne ramme de 22 mph.
** Tankegangen bag at man kun måler over 40 yards indenfor Amerikansk Fodbold. Er at man mener at man er færdig med at accelerer efter 40 yards. Og alt derefter er ren udholdning.
Og 40-yard-dash er udelukkende lavet til at teste fart.
Jeg vil nu vove at påstå at 100/200/1000 meter sprintere er hurtigere :)
- men ja, NFL players ER hurtigere
Læg mærke til at jeg skrev blandt de hurtigste.
En 100 meter løber ligger på omkring 22 mph.
En NFL spiller kan løbe 14 mph baglæns:
Og omkring de 20 mph forlæns:
*
**
Hvis det ikke er blandt de hurtigste i verdenen, så ved jeg ikke hvordan du vil definere det :-)
*De 20 mph er over 40 yards, og han løber den på en ret langsom tid af 4,75 sekunder. Men han er målt til at løbe den på 4,443 sekunder (hvilket er fucking hurtigt). Så i mine øjne er det ikke så usandsynligt at han vil kunne ramme de 22 mph.
** Tankegangen bag at man kun måler over 40 yards indenfor Amerikansk Fodbold. Er at man mener at man er færdig med at accelerer efter 40 yards. Og alt derefter er ren udholdning.
Og 40-yard-dash er udelukkende lavet til at teste fart.
bbb2020 (1194) skrev:[url= Guy vs Football Players[/url]
Average guy?!? Det er sgu da Rich Eisen, ikke average guy!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.