mboost-dp1
Youtubetråden (NSFW)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
lorric (963) skrev:
Fuldskærm den med det samme, prøv at undgå at læse titlen.
"i just
Er det den type handicappede man gerne må grine af? o_O
Er det den type handicappede man gerne må grine af? o_O
I det tilfælde mener jeg godt at man må, primært fordi de ikke er mentalt handicappede og burde kunne indse eventuelle konsekvenser ved at stille op.
Jeg mener dog det også har meget med om hvordan man griner af dem, den er dog svær at definere.
I det tilfælde mener jeg godt at man må, primært fordi de ikke er mentalt handicappede og burde kunne indse eventuelle konsekvenser ved at stille op.
Jeg mener dog det også har meget med om hvordan man griner af dem, den er dog svær at definere.
For at sætte det fuldstændigt firkantet op.
I denne sammenhæng, hvor de selv frivilligt har meldt sig til et semi-underholdnings program så er det helt fint.
Hvis personen sidder og prøver at fortælle om en ekstremt traumatisk episode i deres liv. Men de desperat prøver at kæmpe sig igennem diverse ticks. Så er det ikke fint...
Som med alt andet afhænger det af situationen, sammenhængen samt de personer man er sammen med...
I denne sammenhæng, hvor de selv frivilligt har meldt sig til et semi-underholdnings program så er det helt fint.
Hvis personen sidder og prøver at fortælle om en ekstremt traumatisk episode i deres liv. Men de desperat prøver at kæmpe sig igennem diverse ticks. Så er det ikke fint...
Som med alt andet afhænger det af situationen, sammenhængen samt de personer man er sammen med...
*arguing about something with terra*
*terra is silence*
*keeps arguing and trying to get hes respon*
*terra is silence*
....
*after 12th try terra respons by throwing shit at you*
*it's super ineffective and everyone laughs at him*
*terra respons to the laught by throwing shit*
*it's super ineffective and everyone laughs at him(again)*
*terra is silence*
*terra keept silecne for the next 3-4 days in that thread*
sårdan ca. hvad der sker hver gang der er nogen som prøver at argumentere imod ham
[on-topic]
logo:"Plays best on Alienware"
cry:"HA! nope"
*terra is silence*
*keeps arguing and trying to get hes respon*
*terra is silence*
....
*after 12th try terra respons by throwing shit at you*
*it's super ineffective and everyone laughs at him*
*terra respons to the laught by throwing shit*
*it's super ineffective and everyone laughs at him(again)*
*terra is silence*
*terra keept silecne for the next 3-4 days in that thread*
sårdan ca. hvad der sker hver gang der er nogen som prøver at argumentere imod ham
[on-topic]
logo:"Plays best on Alienware"
cry:"HA! nope"
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.