mboost-dp1
Youtubetråden (NSFW)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Neat ...
Men hold kæft jeg hader det imperielle målessystem >_<
"500 miles an hour" - "1.000 feet acceleration" - "1/8th inch thick" - "about 14 PSI"
I mine øjne er det metriske system altså 100 gange mere win end deres crap :P
Det imperielle system er imho det samme som sommertid - en forfærdelig ting, man burde afskaffe med det samme!..
Neat ...
Men hold kæft jeg hader det imperielle målessystem >_<
"500 miles an hour" - "1.000 feet acceleration" - "1/8th inch thick" - "about 14 PSI"
I mine øjne er det metriske system altså 100 gange mere win end deres crap :P
Det imperielle system er imho det samme som sommertid - en forfærdelig ting, man burde afskaffe med det samme!..
minimuun (628) skrev:
Og han blev valgt til kongressen.. God bless America, eller noget..
Jeg kan ikke se problemet, Manden har jo ret?
http://www.evilbible.com/Top_Ten_List.htm
Ville gerne invitere 300 stykker af dem en tur i biografen, hver med egen mikrofon, samt optage dem på video, for at se hvordan det breder sig.
Ville gerne invitere 300 stykker af dem en tur i biografen, hver med egen mikrofon, samt optage dem på video, for at se hvordan det breder sig.
What did I just see o_O
Besides, mega awesome! Nu får jeg helt lyst til at købe en kakerlak :D Min egen lille cyborg-dims :P
What did I just see o_O
Besides, mega awesome! Nu får jeg helt lyst til at købe en kakerlak :D Min egen lille cyborg-dims :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.