mboost-dp1
YOUSEE 139kr
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Husk at ændre jeres abonnement til 139kr på bredbånd.
Deres lorte system virker ikke, så det er umuligt at gøre det på hjemmesiden.,,
Deres lorte system virker ikke, så det er umuligt at gøre det på hjemmesiden.,,
Havde fart på.
Dem der har yousee bredbånd, kan "opgraderer" til 60/12Mbit for 139kr i en periode. Os der allerede har den, kan opdater til samme pris. Den besparelse der er, Kan godt betale sig. Når "tilbuddet" udløber Kan man vende tilbage til gamle abonnement for 100kr. Da det koster 100kr at nedgradere og gratis at opgrader.
Altså 139kr/mmåned fremfor 269/299kr /måned
Dem der har yousee bredbånd, kan "opgraderer" til 60/12Mbit for 139kr i en periode. Os der allerede har den, kan opdater til samme pris. Den besparelse der er, Kan godt betale sig. Når "tilbuddet" udløber Kan man vende tilbage til gamle abonnement for 100kr. Da det koster 100kr at nedgradere og gratis at opgrader.
Altså 139kr/mmåned fremfor 269/299kr /måned
Han kan da ellers fint navigere rundt på en dansk side o_O
Det giver ikke mening ...
- edit2 -
Csstener, NeoNmaN og Terracide laver flere stavefejl end han gør - jeg syndes ikke det er fear ...
Han kan da ellers fint navigere rundt på en dansk side o_O
Det giver ikke mening ...
E-gamer i en anden tråd skrev:
Og hvorfoer skriver du "han kan dog ikke udtrykke sig ordenligt via dansk"? For fanden! - det kan jeg rigtig god!
- edit2 -
Csstener, NeoNmaN og Terracide laver flere stavefejl end han gør - jeg syndes ikke det er fear ...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.