mboost-dp1
Yet another "hvilken laptop skal jeg have"-tråd
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Den gamle Asus N53s er ved at halte lidt, så jeg er begyndt at kigge efter ny.
Under min søgning faldt jeg over denne Lenovo y510p.
Er der andre/bedre muligheder til ca. samme pris?
Tak!
Under min søgning faldt jeg over denne Lenovo y510p.
Er der andre/bedre muligheder til ca. samme pris?
Tak!
Spil = strømkrævende, rejsepartner = strømbesparende. De 2 ting hænger ikke helt sammen. Som regel er en pc enten energibesparende, let og transportabel. Eller også er den med god ydelse til 3D ting som spil og billedredigering. Sjældent man ser en der kan begge.
Men nu findes der heldigvis magiske opladningsdimser i tog, lufthavne og på hotelværelser. Skulle jeg have brug for lang batteritid, så kunne jeg tage min arbejds-macbook med i stedet, eller blot nøjes med min tablet.
Som rejsepartner er jeg mere ude efter en maskine, der ikke nødvendigvis ligner en damptromle. Naturligvis kræver ydelse også køling, og køling kræver plads.
Så sløjf bare det kriterie, hvis det gør det nemmere.
Som rejsepartner er jeg mere ude efter en maskine, der ikke nødvendigvis ligner en damptromle. Naturligvis kræver ydelse også køling, og køling kræver plads.
Så sløjf bare det kriterie, hvis det gør det nemmere.
Jeg har den model, dog med to gt755 i, har opgraderet den til 16 gb ddr3 1866mhz ram, i min sidder der dog en 24gb nggf2 ssd i som cache, maskinen er brutal af en bærbar for den pris, den er lynhurtig, gav dog 8999 for min men samme processor.
Touchpadden er knap så god, men bruger alligevel altid mus... kan klart anbefale maskinen. Du kan foresten købe et ekstra graffikkort senere og sætte i så den har sli gennems den ultrabay.
Touchpadden er knap så god, men bruger alligevel altid mus... kan klart anbefale maskinen. Du kan foresten købe et ekstra graffikkort senere og sætte i så den har sli gennems den ultrabay.
Ser ingen grund til at have en i7 i maskinen. Er de spil han nævner ikke primært GPU krævende?
Hilsen en der har spillet nyere spil på en SB Pentium
Hilsen en der har spillet nyere spil på en SB Pentium
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.