mboost-dp1
XP ultimate og Office.. til salg ??
Jeg var en af de heldige, der var i KBH for at hør om xp og office og dere geniale hardware (noot), og får så en XP ultimate og office, ville hør om det er muligt at sælge det, og hvor meget ?
hvis nu nogen gerne vil købe det så sælger jeg det :D
hvis nu nogen gerne vil købe det så sælger jeg det :D
Hvad er der med, er det bare DVD'erne, og intet andet, eller er der også lidt læsestof med?
Nu er det ikke fordi jeg selv overvejer at købe det, for jeg kan ikke se hvad jeg skulle bruge det til, men jeg er bare lidt nysgerrig :)
Nu er det ikke fordi jeg selv overvejer at købe det, for jeg kan ikke se hvad jeg skulle bruge det til, men jeg er bare lidt nysgerrig :)
det skulle være dem store lovlige udgave.. mener de fortalte noget om, at det er selve vista, men bare koderne der afgjorde hvad man kunne låse op af funktionerne,,,, hvis jeg ikek tager fejl..
eller så tågede de max, og havde travlt med at fortælle om at ALLE VILLE HAVE VISTA PGA AERO!!....
eller så tågede de max, og havde travlt med at fortælle om at ALLE VILLE HAVE VISTA PGA AERO!!....
nej, mener de sender det til butikkerne, hvor man arbejder..
yep det er prof office... var lidt imponeret over, at det kørte meget bedre end 03'eren.. :D
mener også det var dansk, der var en der spurgte om hvornår den danske udgave kom, og de svarede at det ville blive lanceret idag.
yep det er prof office... var lidt imponeret over, at det kørte meget bedre end 03'eren.. :D
mener også det var dansk, der var en der spurgte om hvornår den danske udgave kom, og de svarede at det ville blive lanceret idag.
forresten fandt sq også lige en udgave det:
http://img444.imageshack.us/img444/2416/cdcover2rl...
http://img444.imageshack.us/img444/2416/cdcover2rl...
hahahahahaha
du keder dig max, eller så hader du windows som pesten ?? :;D
men grineren nok elleres :D
du keder dig max, eller så hader du windows som pesten ?? :;D
men grineren nok elleres :D
keder mig max og venter på mor bliver færdig ved kødgryderne så jeg kan få noget i skrutten... er fandme sulten :P
keder mig max og venter på mor bliver færdig ved kødgryderne så jeg kan få noget i skrutten... er fandme sulten :P
så er det da godt det ikke er dig der sælger hva smarte!!!
Det kaldes et bud, og det er ligesom om hvor man mengelere om prisen indtil man finder noget man bliver enige om. Selvfølgelig ved jeg sq da godt det er et tåbeligt bud, men det er sq da bedre en 600.- som en bød tidligere. jøsses.
Det kaldes et bud, og det er ligesom om hvor man mengelere om prisen indtil man finder noget man bliver enige om. Selvfølgelig ved jeg sq da godt det er et tåbeligt bud, men det er sq da bedre en 600.- som en bød tidligere. jøsses.
#17: ja det er meget godt smarte!!! ...
Manden spørger hvad man kan sælge dem for. Man skal tage alt hvad MiniatureZeus skriver med et ton salt, derfor regnede jeg ikke hans bud på 600 kr og senere -100 kr var seriøse bud, hvorimod dit indlæg ikke ligefrem skinner igennem at det er for sjov.
Så er det vel meget nærliggende at skrive at dit, som trådens hidtil eneste tilsyneladende seriøse bud, er alt for lavt.
Manden spørger hvad man kan sælge dem for. Man skal tage alt hvad MiniatureZeus skriver med et ton salt, derfor regnede jeg ikke hans bud på 600 kr og senere -100 kr var seriøse bud, hvorimod dit indlæg ikke ligefrem skinner igennem at det er for sjov.
Så er det vel meget nærliggende at skrive at dit, som trådens hidtil eneste tilsyneladende seriøse bud, er alt for lavt.
hmm hvis priserne ligger som der bliver nævnt i #16, så vil det da være rimeligt at tage 6500-7000kr for begge dele ?
eller ?
eller ?
#20: Nu er det jo rent faktisk ikke brugt ;)
#19: Tror jeg næppe du kan få for det, da folk gerne bruger et par hundrede kroner mere for at købe det i en reel butik, hvor de føler sig mere sikre. Specielt når det trods alt handler om så mange penge.
Og til MiniatureZeus, det var ikke for at skrive du er useriøs, bare mere fordi du (også) huserer meget i tagwallen ;)
#19: Tror jeg næppe du kan få for det, da folk gerne bruger et par hundrede kroner mere for at købe det i en reel butik, hvor de føler sig mere sikre. Specielt når det trods alt handler om så mange penge.
Og til MiniatureZeus, det var ikke for at skrive du er useriøs, bare mere fordi du (også) huserer meget i tagwallen ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund